Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft problemen met de PIL



03-08-2006, 09:44
Salaam Dames,

Wie van jullie heeft problemen met de pil?? ik word helemaal ziek van, ik heb heel erg last van misselijkheid, vermoeidheid hoofdpijn en ik word om niks boos.. ik heb laten prikken de uitslag was goed,, in over met de arts ben ik sinds gisteren gestopt en ik voel me een stuk beter...

Over een week beging ik met pleisters en ik hoop dat die niet dezelde bij werkingen heeft als Microgynon 30 uuuggggg als ik alleen die naam al zie dan wordt ik ziek...

mijn vraag wie van de dames onder ons heeft hetzelfde probleem??


Groetjes San

03-08-2006, 10:03


ja ik ook !!!!!!!!!
laatste week voordat ik menstrueer,heb ik last van misselijkheid, onderbuikpijn en van alles en nog wat !!
word er gek van!!
waarom ben ik vrouw ...vraag ik me soms af!

03-08-2006, 10:51
waarom ben ik vrouw ...vraag ik me soms af!

astagver liallah liefie....

ga je ook niet iets anders vragen,,, want ik kon het op gegeven moment echt niet meer vol houden ik werd zooo gek van wil je niet weten..

Gr san

03-08-2006, 11:04
ja astaghfierulah !!!
moeder zijn en worden is het mooiste wat er is in de wereld !
maar soms wordt je zo moe van die hormonen, en ook als vrouw zijnde heb je gewoon vaker lichamelijke ongemakken.en als je die dan niet hebt zijn er altijd nog van die onderzoeken die je moet ondergaan zoals uitstrijkjes ,je borstonderzoek. het is niet niks!

maar idd het is een heel zoektocht voor dat je de juiste anticonceptie vind!
voor mij was de keuze snel gemaakt ,omdat ik elke maand last had van oneffenheden in me gezicht heb ik gekozen voor de diane pil!
ondanks dat ik elke maand last heb van die stomme bijwerkingen ,slik ik hem nog trouw!

waarschijnlijk heb jij pms !( bijna elke vrouw heeft er in min of meerdere mate last van)
insallah vind je de juiste anticonceptie die bij je past 1

veel liefs

03-08-2006, 12:17


hahahahaha je heb gelijk wij moeten jammer genoeg heel veel moeten door staan... ewa ja zo zijn eenmaal vrouwen elhamdoeliallah..

over een weer begin ik weer met de stomme pleisters dus dan hoop ik echt dat ik niet alle die stomme bijwerkingen van krijg,,, ik heb aan het begin echt getwijfeld ik dacht echt dat ik zwanger was.. ik vond alles vies reuken, misselijkheid en heel erg hooppijn en ik heb zelfs dagen gehad dat ik niemand wou horen zooo een koppijn had ik,,,, toen ik het aan mijn arts vertelde en ze het kan door de pil komen,,,

Ik ben net getrouwd en iedereen in mijn omgeving zeg tegen mij gooi die rotzooi weg en begin lekker aan kinderen en je het allemaal wel.. maar wij (meer ik) willen nog niet,, we moet nog zooo veel doen (reizen en huis kopen),,, inchallah als straks een kleintje komt dat wil hem/haar alles kunnen geven,,,

Wil jij nog niet aan kinderen beginnen?? of heb je al kinderen??

Veel liefst San

04-08-2006, 18:05
ik slik ook microgynon 30 ik kwam eerst bij door die pil maar nu valt het mee heb nergens last weeg gewoon weer lekker 60 kilo en heb twee lieve kleintjes
dus ik slik hem ook nog trouw. voorlopig hoef ik ff geen kinderen meer

04-08-2006, 18:43
ik kan er ook niet tegen.. heb prikpil gewone pillen geprobeert.. en alle anticonceptie pillen kots ik meteen uit..en als ik ze al binnen kan houden word ik er ook flink ziek van..buikpijn, misselijk, overgeven, hoofdpijn enzo..

ik weet nu eigenlijk niet wat ik nu nog kan proberen.. pleisterpil is zo duur..ik las op een site €12,50 per stuk..en je moet ze elke week vernieuwen.. en spiraaltje wil ik echt niet..hoor daar zo enge en vervelende dingen over..

04-08-2006, 20:09
ik gebruik ook de pil en heb 1 dag van te voren zo'n erge buikpijn ik kan helemaal niks meer, de steken in me onderbuik niet normaal of er echt iemand met een mes in steekt en de tweede nog erger. IK HAAT ONGESTELDHEID maar ok stagfirullah.. het is nou eenmaal zo. (ik ben toch wel blij dat ik het heb en inshallah komen er later kinderen door.)
Als mannen dit gevoel hadden nou dan konden ze echt niet leven van de pijn, denk ik wel eens. WIJ VROUWEN HEBBEN DIT ELKE MAAND WEER. we moeten gewoon vrij krijgen van het werk als we ongesteld zijn.

04-08-2006, 20:41
De eerste week dat ik was begonnen. Nou dat was dramatisch..Ik was mezelf gewoon niet. Ik had huilbuien en werd om t kleinste al boos...Ik was super emotioneel..maar elhamdollilah na 1,5 ben ik er waarschijnlijk aan gewend geraakt en nu is t normaal..en ben ik gewoon helemaaaaaal mezelf...

groetjes

04-08-2006, 21:17
dan neem je een ander soort pil of een spiraal ofeen andere voorbehoedsmiddel

04-08-2006, 21:57
ik heb zelf de spiraaltje en het werk voor mijn prima geen gezeik meer met slikken en zo je verget hem ook niet het zit gewoon en 1 keer in het jaar naar de dokter ik heb nu bijna 3 jaar en het gaat nog steed goed heb zelf een zoontje van 3 jaar dus en ik ben van plan om eind van het jaar weg te halle we gaan voor de 2e kindje hayat

04-08-2006, 22:32

Citaat door Hajarel:
De huisdokter heeft me ook het spiraatje aangeraden maar ik ben bang dat ik er niet aan ga wennen met het fei dat er iets in me zit en dat het gehele jaar door..
Ik heb ook een dochtertje van bijna 4 en ik moet zeggen ik wil de komende jaren geen kinderen...Ik ben echt helemaal uitgeput..en als ik nog eens aan een 2de kind ga beginnen dan safieeeeeeeeee...ahhah
Gair Insha Allah
je merkt er niks van hoor ook met sex merk je niks mijn man heeft er ook geen last van dus hang van af jj mee om gaat