Bekijk volle/desktop versie : AUB doeas voor mocros-girl



Pagina's : [1] 2 3 4

02-08-2006, 22:07
Moge Allah Soebhanawatahalla haar genezen, haar een plekje in Djennah geven......

hebben jullie die topic gelezen, bij gezondheid.....etc..















02-08-2006, 22:08


Ik heb het gelezen.

Sterk meisje is het.. een maandje terug gesproken.

Ik heb onlangs van een ander lid gehoord dat ze stervende is, klopt dat?

02-08-2006, 22:10
Moge Allah haar een nieuwe gezondheid geven, Inshallah............... Amien amien amien.............

02-08-2006, 22:12
moge allah haar doen genezen inchaallah

02-08-2006, 22:12


Moge Allah swt haar genezen en haar bijstaan.

Mocht Allah swt haar ziel tot zich nemen, moge zij dan een plekje in djenna el firdaus krijgen, moge haar zonden vergeven worden.

amien


02-08-2006, 22:14
ik heb een vraagje waar staat die topic ?

02-08-2006, 22:20
Inderdaad

Moge ALlah haar veel sterkte geven en haar bijstaan in deze moeilijke periode, en haar naasten veel sbar geven.

Inshallah zal ze beloond worden met jennat el firdaus en al haar zonden vergeven.

02-08-2006, 22:21
amien, ik vind haar zo een krachtige zuster echt ongelooflijk! en dit alleen maar van yasmina.nl, ken haar niet persoonlijk...

dina34, de topic bij gezondheid heet k.....

02-08-2006, 22:21
Moge allah haar veel sbar schenken en haar naasten.
Moge allah haar genezen van haar ziekte
Moge allah haar djennat al firdaus laten binnen tredenn

amien!!



Dat heeft me echt geraakt.

02-08-2006, 22:23

Citaat door Alhocimatje:
amien, ik vind haar zo een krachtige zuster echt ongelooflijk! en dit alleen maar van yasmina.nl, ken haar niet persoonlijk...

dina34, de topic bij gezondheid heet k.....
Ze is idd een hele lieve zuster.

02-08-2006, 22:23
Moge allah haar genezen en haar kracht geven insha allah!

02-08-2006, 22:25
Moge Allah swt haar genezen en al haar zondes vergeven. Haar familie en naasten veel sbar geven in deze moeilijke periode Amien.



Ik heb wat vaker wat over haar gelezen hier en steeds kreeg ik weer rillingen door haar reactie's

02-08-2006, 22:28


als je zulke dingen leest, staat de tijd gewoon even stil en denk je bij jezelf wat is nou echt belangrijk, wallah je gezondheid is het eerste waar we om moeten vragen bij Allah Soebhanawatahalla...

02-08-2006, 22:32
Smeekbede ten tijden van verdriet en bezorgdheid.

,,120. O Allah, ik ben Uw dienaar, de zoon van Uw dienaar, van Uw dienares. Mijn lot is in Uw handen. Uw oordeel over mij is zeker. Gerechtigheid over mij berust op Uw bevel. Ik vraag u bij elke Naam die aan U behoort en die U voor Uzelf hebt genomen, die U in Uw Boek heeft geopenbaard of die U aan één van Uw schepselen onderwezen heeft of datgene wat U in de kennis van het onwaarneembare heeft gezet, om de Qoraan de bron van mijn hart en het licht van mijn borst, de verlosser van mijn verdriet en de ontheffer van mijn wanhoop te laten zijn"

In het Arabisch is het zo:

,,Allaahoemma iennie 'abdoeka, bnoe 'abdiek, bnoe ametieka, naasieyatie bieyadiek, maaden fiyya h'okmoek, 'adloen fieyya qadaa-oeka, as-aloeka biexxxxxxe smien hoewa lak, sammayta biehie nafsak, aw anzaltahoe fie kietaabieka, aw 'allemtahoe ah'adan mein khalqiek, awie sta-etharta biehie fie 'ielmie l-ghaybie 'iendak, an tadj'ala l-Qor-aana rabiee'a qalbie wa noeera sadrie. Aa djalaa-a h'oznie, wa dzahaaba hammie"



,,121. O Allah, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen verdriet en bezorgdheid, tegen onvermogen en luiheid, tegen gierigheid en lafheid, tegen verzwakking door schulden en tegen dominantie van anderen".

In het Arabisch:

,,Allaahoemma iennie a'oedzoe bieka miena l'hammie wa lh'azan, wa l-'adjzie wa lkassalie wa lboekhlie wa ldjoebnie wa dala'ie addaynie wa ghalabatie arriedjaal"



Smeekbede tegen verdriet

,,122. Er is geen god dan Allah, de Almachtige, de Zachtmoedige, er is geen god dan Allah, Heer van de omvangrijke Troon ('Arsh). Er is geen god dan Allah, Rabb van e hemelen en de Rab van de aarde en de Rabb van de Edele Troon ('Arsh).

In het Arabisch:

,,Laa ielaaha iella llaahoe l-'adhziemoe l-h'alieem, laa ielaaha iella llaahoe rabboe l-'arshie l-adhziem, laa ielaaha iella llaahoe rabboe ssamaawaatie wa rabboe l-ard wa rabboe l-'arshie l-kariem"



,,123. O Allah, ik vraag Uw genade en stel me tijdens geen enkel moment verantwoordelijk voor mijn ziel. Maak al mijn zaken oprecht. Er is geen god dan U."

In het Arabisch:

,,Allaahoemma rah'mataka ardjoe falaa takielnie ielaa nafsie tarfata 'ayn, wa slieh' lie sha-enie koellah, laa ielaaha iella ant."



,,125. Allah, Allah mijn Rabb, ik neem niemand als deelgenoot naast U."

In het Arabisch:

,,Allaahoe llaahoe rabbie laa oeshrikoe biehie shay-an."

02-08-2006, 22:37

Citaat door Alhocimatje:
amien, ik vind haar zo een krachtige zuster echt ongelooflijk! en dit alleen maar van yasmina.nl, ken haar niet persoonlijk...

dina34, de topic bij gezondheid heet k.....
ik heb net alles gelezen ,mijn tranen rolden over mijn wangen,
ik ken haar ook niet persoonlijk ik heb haar een keertje op een topic puntjes gegeven meer niet, maar subhanallah het lijkt als we elkaar hier gewoon kennen


moge allah haar bijstaan

Pagina's : [1] 2 3 4