Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk neppe/echte Louis Vuitton tas...



Pagina's : [1] 2 3 4

01-08-2006, 22:55
Hoe onderscheid je een echte louis vuitton van een neppe louis vuitton tas???????????

Wie kent de verschillen??

01-08-2006, 23:04


ik zie het wel.

Maar hoe wet ik niet

01-08-2006, 23:25
vraag ik mij ook weleens af hahah

01-08-2006, 23:52
Door naar de persoon t ekijken die het draagt. Tegenwoordig zie je niet zo snel verschil in de tassen zelf.

01-08-2006, 23:53


ipv van een LV staat er een XV

02-08-2006, 00:04
Uhmnee er moet geen doorsnede zijn van het teken van LV dan is het nep er staan op de echte tassen alleen helle tekens van LV

02-08-2006, 00:04
de echte is van leer

02-08-2006, 02:09
De echte zijn van leer, de letters zijn niet anders, de letters zijn niet omgekeerd, het ziet er nieuw en verzorgd uit

02-08-2006, 02:25
het LV logo is bij de neppe een kruisje

dit is de echte.

Bij een tas, portomonnee, of pet maakt niet uit, heb je altijd van die naden he?
en als de LV tekentjes door de naden heen gaan en half te zien zijn, dus als ze zeg maar door demiddengehakt worden.. Dan istie nep!
maar een echte LV heeft al zijn tekentjes altijd allemaal heel op hun artikel staan.

de bloemtjes mogen er wel half opstaan
zolang de LV er maar heel opstaat en niet wordt onderbroken



Insania

02-08-2006, 02:34
De collectie bruine tassen van Vuitton (genaamd de Monogram Canvas collectie) hebben ALTIJD lichtbruinige monogrammetjes (de logo's dus). Veel imitatie-exemplaren hebben gouden tekentjes.

x
De monogrammen van Vuitton (de Franse lelietjes enzo) zien er qua vorm ALTIJD zo uit als op onderstaand plaatje. Vraag de verkoper altijd van een foto van heel dichtbij, dan kun je het checken.



x
In elke Vuitton zit een serienummer. Het leren label met dat nummer is nooit apart opgestikt, maar zit 'in' het naaiwerk.

x
Zit er een slotje (voor de sier bijvoorbeeld) aan je tasje ? Vuitton-slotjes zijn ALTIJD van koper gemaakt. Net als de ritjes, trouwens

02-08-2006, 10:48
ik heb 2 namaak tassen en ze zijn niet van echt te onderscheiden, ik heb de echte namelijk gezien en verschil zie je echt niet. eentje is van echt leer de andere niet maar zelf die lijkt nog echt. Dus bij sommige zie je het duidelijk aan de tekentjes en de kleuren etc, maar sommige lijken net echt.


02-08-2006, 11:20
het hoeft niet zo te zijn dat er andere letters staan want in het buitenland maken ze ze gewoon met LV Maarrr op het moment dat op het tasje de LV is gebroken dus dat er een L staat en voor de helft een V of alleen een L dan is die zeker NEP. de naam LV is zo heilig voor ze dat ze die natuurlijk niet gaan onderbreken het moet er helemaal komen te staan en een echt LV ziet er dus overal netjes uit LV en ook de binnekant geen onderbrekingen

02-08-2006, 11:23



Citaat door Rozenwater_:
Precies, dit klopt inderdaad! En verder geloof me geen één Marokkaanse of wie dan ook heeft een echte, want die bedragen gaan in de duizenden euro's. Of je moet rijk zijn en dat zie je dan aan de rest van de outfit.

Rozenwater
is niet waar wat je zegt meid er lopen wel degelijk meiden met de echt je hebt van die kleine tasjes al vanaf 300 euro

02-08-2006, 11:24

Citaat door Insania:
het LV logo is bij de neppe een kruisje

dit is de echte.

Bij een tas, portomonnee, of pet maakt niet uit, heb je altijd van die naden he?
en als de LV tekentjes door de naden heen gaan en half te zien zijn, dus als ze zeg maar door demiddengehakt worden.. Dan istie nep!
maar een echte LV heeft al zijn tekentjes altijd allemaal heel op hun artikel staan.

de bloemtjes mogen er wel half opstaan
zolang de LV er maar heel opstaat en niet wordt onderbroken



Insania
juist dat bedoel ik dus ook ja

02-08-2006, 11:38

Citaat door Rozenwater_:
Precies, dit klopt inderdaad! En verder geloof me geen één Marokkaanse of wie dan ook heeft een echte, want die bedragen gaan in de duizenden euro's. Of je moet rijk zijn en dat zie je dan aan de rest van de outfit.

Rozenwater
Meis,
ik zelf ken genoeg marokkaanse meisjes die een echte designersbag hebben. Al zijn die tassen 5000 euro, ze worden gekocht. Maar idd, je moet er geld voor hebben. En nee het is niet aan je outfit te zien of je tas echt of nep is.
Want ik zie genoeg mensen op straat die er goed uitzien. Maar met een super goede replica lopen.

Pagina's : [1] 2 3 4