Bekijk volle/desktop versie : nederlandse meisjes die met een marokaanse jongen gaat...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-08-2006, 16:18

Citaat door x_mm_x:
wat vinden jullie er van dat een marokaanse jongen met een nederlands meisje gaat en hij wilt met haar trouwen...
.

01-08-2006, 16:31


Geen Probleem Mijn Oom Is Maroc en Mijn Tante Is NL En Geen Enkel Probleem Iedereen Accepteert Haar!!

01-08-2006, 18:42
Nederlands meisje,

Wat ik er van vind is niet belangrijk. ALs jullie gelukkig zijn moet je er voor gaan.
Maar je moet wel weten wij als arabische vrouwen zijn heel anders opgevoed.
Ik zeg niet beter of slechter maar anders. Ik denk dat jullie relatie alleen slaagd als je ook moslima wordt. Want dus is voor een moslim erg belangrijk. Maar je moet er 100% achter staan. En voor je zelf doen omdat jij dat wil, niet voor hem.
Verdiep je eerst in de islam, lees wat boeken. Kijk op internet, misschien dat je bij een bijeenkomst wil zijn wat gaat over de islam. En als je meer informatie heb dan moet je zelf die keuze maken. Hoop dat je er wat aan heb.

Veel liefs Amina

01-08-2006, 19:40

Citaat door x_mm_x:
wat vinden jullie er van dat een marokaanse jongen met een nederlands meisje gaat en hij wilt met haar trouwen...
Moet kunnen, Wat zou daar mis mee moeten zijn..(zollang ze maar bekeerd zijn)
Een vrouw kan ook met en nederlandse jongen trouwen(zollang hij bekeerd is)
is er niks aan de hand..!

02-08-2006, 12:37


Iedereen Moet Maar Zelf Weten Met Wie Die Trouwt

02-08-2006, 13:30

Citaat door sousie19:
ik vind dat ouders niet te veel mee moeten bemoeien als een kind wilt trouwen..hij kiest zijn liefde .. hij wilt een kind met een vrouw waarvan hij houd en niet eentje die ze vor hem hebben gekozen..


ik ben het hier helemaal mee eens!

Jammer genoeg merk ik in mijn omgeving dat wanneer een Marokkaanse jongen een Nederlandse wilt huwen dit snel word geacepteerd, bij een Marokkaanse meid is dit helemaal niet het geval...( in de meeste gevallen dan).

Ghair incha allah

02-08-2006, 13:32
hahahahaha jullie kunnen wel allemaal praten mensen !!
Maaar hebben jullie ooit gehoord van EL MOKTAB

02-08-2006, 13:32
is er tegenwoordig dan een verschil tussen de nederlandse meid en de marokkaanse meid? ik zie geen verschil.

02-08-2006, 13:33

Citaat door x_mm_x:
wat vinden jullie er van dat een marokaanse jongen met een nederlands meisje gaat en hij wilt met haar trouwen...
als ze zich bekeerd

02-08-2006, 14:59

Citaat door x_mm_x:
wat vinden jullie er van dat een marokaanse jongen met een nederlands meisje gaat en hij wilt met haar trouwen...
Geen enkel probleem;
Ik ben zelf NL-se en al ruim 5 jaar getrouwd met een marokkaanse jongen. Zijn ouders hebben mijn vanaf dag 1 volledig geaccepteerd en ik wordt door de hele familie op handen gedragen!

Tot nu toe ben ik nog katholiek, maar ik doe deze week de shahada.
Maar het katholiek zijn is ook nooit een probleem geweest. Ik doe nu shahada omdat IK dat zelf wil, deed ik het niet dan was het ook goed.

Als je wilt kunnen we op msn verder praten
Stuur me maar een pm of voeg me toe

02-08-2006, 15:03
In principe is er niks mis mee zolang zij maar moslima word, MAAAAAAAAAAAAAAR
op een dag als er eenmaal kinderen zijn komt het vaak voor dat er toch problemen onstaan omdat ze verschillen van denkwijze over de opvoeding hij wil opvoeden volgens islam en marokkaanse cultuur en zij wil dat niet omdat ze ook een vrije jeugd heeft gehad toe ze zelf jong was en dat gunt ze haar kinderen ook, ja dat gaat meestal botsen en zo komen er problemen, hoeft niet altijd hoor maar merendeels wel.

02-08-2006, 15:33
ik heb een nederlandse vriendin die met een marokaanse man is getrouwd en ze is moslimageworden en ik vind zelf dat zij het nog beter doet dan vele van ons..ze bid op tijd..draagt hijaab enz..wallah ma3endi men sela

02-08-2006, 15:34


Moet ieder voor zich weten, als het maar geen wanne be is en blijft wie ze is.
Geen namaak marokaans meisje wordt daar heb ik zo een hekel aan.

02-08-2006, 15:42

Citaat door MaliSa:
In principe is er niks mis mee zolang zij maar moslima word, MAAAAAAAAAAAAAAR
op een dag als er eenmaal kinderen zijn komt het vaak voor dat er toch problemen onstaan omdat ze verschillen van denkwijze over de opvoeding hij wil opvoeden volgens islam en marokkaanse cultuur en zij wil dat niet omdat ze ook een vrije jeugd heeft gehad toe ze zelf jong was en dat gunt ze haar kinderen ook, ja dat gaat meestal botsen en zo komen er problemen, hoeft niet altijd hoor maar merendeels wel.
Waarom vind jij het zo belangrijk dat ze moslima word?
Leg me dat eens uit
Het is ook helemaal niet verplicht

En ik heb een NL-se vriendin die echt al meer dan 15 jaar getrouwd is met een moslim en 2 schitterende kinderen hebben zonder een enkel probleem.
Bekijk het eens wat van de positieve kant.
En met praten en samen overleggen kom je ook al een heel eind.
Een huwelijk is geven en nemen, dont forget!

02-08-2006, 15:44
Ik vind het niet echt mooi, maar ieders leven en keus he.



Geef mij maar mijn eigen soort.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12