Bekijk volle/desktop versie : Ronaldinho vervanger van Kaká?



01-08-2006, 13:49
Als Real Madrid in zijn opzet slaagt om Ricardo Kaká te contracteren, dan weten ze bij AC Milan al wie ze als zijn vervanger willen. Met het geld dat de club ontving voor Shevchenko, en het geld dat ze zouden vangen voor Kaká, wil AC Milan een bod maken op de beste speler ter wereld van de afgelopen jaren.

AC Milan wil Ronaldinho als de vervanger van Kaká, en de club heeft daar zeer veel geld voor over, namelijk 115 miljoen euro. Moest deze transfer doorgaan, dan zou de Braziliaan veruit de duurste speler aller tijden worden. Nu is dat Zidane die van Juventus naar Real Madrid ging voor 73 miljoen euro.

Bron:http://www.v-bal.nl

01-08-2006, 14:21



Citaat door Acmilan:
Als Real Madrid in zijn opzet slaagt om Ricardo Kaká te contracteren, dan weten ze bij AC Milan al wie ze als zijn vervanger willen. Met het geld dat de club ontving voor Shevchenko, en het geld dat ze zouden vangen voor Kaká, wil AC Milan een bod maken op de beste speler ter wereld van de afgelopen jaren.

AC Milan wil Ronaldinho als de vervanger van Kaká, en de club heeft daar zeer veel geld voor over, namelijk 115 miljoen euro. Moest deze transfer doorgaan, dan zou de Braziliaan veruit de duurste speler aller tijden worden. Nu is dat Zidane die van Juventus naar Real Madrid ging voor 73 miljoen euro.

Bron:http://www.v-bal.nl
AC milan moet rond de 125 miljoen euro ophoesten, en Barca laat hem toch niet gaan

01-08-2006, 14:41
ik heb tog egt leiver kaka

01-08-2006, 17:30

Citaat door Acmilan:
ik heb tog egt leiver kaka
Jij bent naar de klote!!!!!


Ronaldinho is de ALLERBESTE speler nu ah vriend

02-08-2006, 00:34


ga dromen hakan sukur is the best

02-08-2006, 12:00

Citaat door RachidToro:
Jij bent naar de klote!!!!!


Ronaldinho is de ALLERBESTE speler nu ah vriend
Jeh Ner dats tog wat ik vinnd Skl

02-08-2006, 16:16
K vind ze allebei goed maar als je bv naar het wk keek...
speelde Kaka beter naar mijn mening misschien omdat ronaldihno uitgebrand was ..

Maar het zijn allebei in ieder geval toppers

03-08-2006, 16:08
AC milaan aast zwaar maar noem mij 1 goede reden waarom barca hem zou verkopen? Geld word er geroepen maar wat heb je aan geld als je toch niemand beter kan halen? Bovendien is dit een speler die, als hij zo doorgaat, een levende legende word in het rijtje pele, maradona, mustapha AA, romario enz enz

03-08-2006, 17:35
haha 125 miljoen.. gelijk verkopen dan niemand is zoveel geld waard

08-08-2006, 18:13
Real Madrid krijgt echt een wereldteam, ik zou het wel mooi vinden kaka bij real.....