Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel koste jouw huwelijk?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-08-2006, 12:35
Ik wil graag een schatting maken
ik wil een trouwfeest geven
Niks overdreven , geen gekke kosten
maar een mooie feest

Liefs Miss B.

01-08-2006, 12:45


Dat wil ik ook.

01-08-2006, 13:13
Damn zoveel.

01-08-2006, 13:14
ja woellah...

01-08-2006, 13:17


20.000 euro !!!

OWOWOOWOWOW.

Dan verzamel ik ze gewoon in de moskee, geef ze eten en weg wezen ahaha

01-08-2006, 13:21
20 000 maar dan was het wel echt sjiek niet?

01-08-2006, 13:38
20.00 euro kan toch niet het gemiddelde zijn?

wat is trouwens het gemiddelde voor de bruidsschat?

en moet de jongen die om je hand komt vragen de bruidsschat betalen of zijn ouders? en wanneer krijg je dit gelijk nadat ze om je hand hebben gevraagd of pas nadat je zwart op wit hebt getekend voor je huwelijk?


sorry voor de vele vragen

01-08-2006, 13:39
volgens mij was het een feest met alles der op en der aan

01-08-2006, 13:43

Citaat door Dadelvreetster:
20.00 euro kan toch niet het gemiddelde zijn?

wat is trouwens het gemiddelde voor de bruidsschat?

en moet de jongen die om je hand komt vragen de bruidsschat betalen of zijn ouders? en wanneer krijg je dit gelijk nadat ze om je hand hebben gevraagd of pas nadat je zwart op wit hebt getekend voor je huwelijk?


sorry voor de vele vragen

Dont worry 20.000 is echt niet het gemiddelde hoor. Je kan zelf bepalen wat voor feest je wil geven. Denk dat het gemiddelde zo een 10.000 euro is.

Gemiddelde van een bruidschat ligt aan jouw en je ouders. Je ouders overleggen samen met de ouders van de tegenpartij hoe hoog jouw bruidschat zal zijn. Gemiddelde is het volgens mij zo een 3000 euro. Want je moet echt niet afgaan op sommige bedragen die ze hier vermelden op m.nl, dat is echt bullshit.

De jongen kan het gelijk geven of een week later of op het verlovingsfeestje en hij moet een verlovingring meen nemen.

Daarna ga je alles bij de consulaat regelen enzo.

01-08-2006, 13:50

Citaat door STYD:
Dont worry 20.000 is echt niet het gemiddelde hoor. Je kan zelf bepalen wat voor feest je wil geven. Denk dat het gemiddelde zo een 10.000 euro is.

Gemiddelde van een bruidschat ligt aan jouw en je ouders. Je ouders overleggen samen met de ouders van de tegenpartij hoe hoog jouw bruidschat zal zijn. Gemiddelde is het volgens mij zo een 3000 euro. Want je moet echt niet afgaan op sommige bedragen die ze hier vermelden op m.nl, dat is echt bullshit.

De jongen kan het gelijk geven of een week later of op het verlovingsfeestje en hij moet een verlovingring meen nemen.

Daarna ga je alles bij de consulaat regelen enzo.
hahaha ik kreeg al bijna een hartaanval om die 20.00 euries

maar de jongen is dus degene die de bruidsschat uit z'n eigen zak moeten betalen toch? of betaalt zijn vader dat?

Trouwens soukran voor de informatie ik heb geen trouwplannen ofzo..sterker nog ben niet eens voorzien maar was zo nieuwschierig

01-08-2006, 13:50

Citaat door lala_mounia:
volgens mij was het een feest met alles der op en der aan
voor die prijs mag dat ook wel

01-08-2006, 13:53
nee de jongen moet alles zelf betalen. Maar ja mocht ie broers of zussen hebben dan kan ie eventueel wat van hun krijgen mocht hij het bedrag niet gelijk kunnen betalen.

Nee joh als jij je teveel laat leiden door sommige bedragen hier op m.nl dan durf je niet meer eens te trouwen. Mensen liegen hier gewoon zoveel dat is echt niet meer normaal. Eentje zegt ik heb een bruiloft van 25000 gegeven en heb een bruidschat van 10000 gekregen, dat is echt je reinste onzin.

Marokkanen houden van overdrijven en liegen, mag allah weten waarom. Ipv dat ze zeggen mijn bruidsschat en bruiloft stond in het teken van LIEFDE en samenzijn ipv dat ze die bedragen gaan noemen.

01-08-2006, 13:58



Citaat door STYD:
nee de jongen moet alles zelf betalen. Maar ja mocht ie broers of zussen hebben dan kan ie eventueel wat van hun krijgen mocht hij het bedrag niet gelijk kunnen betalen.

Nee joh als jij je teveel laat leiden door sommige bedragen hier op m.nl dan durf je niet meer eens te trouwen. Mensen liegen hier gewoon zoveel dat is echt niet meer normaal. Eentje zegt ik heb een bruiloft van 25000 gegeven en heb een bruidschat van 10000 gekregen, dat is echt je reinste onzin.

Marokkanen houden van overdrijven en liegen, mag allah weten waarom. Ipv dat ze zeggen mijn bruidsschat en bruiloft stond in het teken van LIEFDE en samenzijn ipv dat ze die bedragen gaan noemen.
klopt overdrijven is onder de marokkanen echt een vak apart....helaas want zo wordt het keer op keer voor anderen verpest

maar gelukkig zijn er ook goeie en eerlijke mensen onder ons, soukran broeder

01-08-2006, 14:03

Citaat door Dadelvreetster:
klopt overdrijven is onder de marokkanen echt een vak apart....helaas want zo wordt het keer op keer voor anderen verpest

maar gelukkig zijn er ook goeie en eerlijke mensen onder ons, soukran broeder

Geen dank ZUSTER

02-08-2006, 13:45
ik heb niet teveel poespas gedaan en kom op 22 duizend euro voor 250 man. ik schrijk al van de kosten voor bands ziana, catering en fotografen daar kom je niet onderuit ik heb wel een dure zaal genomen 4500 euro's.

Pagina's : [1] 2 3 4 5