Bekijk volle/desktop versie : HvU



Pagina's : [1] 2 3

30-07-2006, 13:04
wie gaat daar dit schooljaar beginnen of studeert daar al??

30-07-2006, 14:08


ik wou eerst ook daarna toe, maar heb gehoord dat het een slechte school is, organisatie is nik en etc

30-07-2006, 14:36
echt waar?

tjah ik heb geen andere keus, de opleiding die ik ga volgen is alleen maar daar

30-07-2006, 15:10

Citaat door miss_bakoia:
echt waar?

tjah ik heb geen andere keus, de opleiding die ik ga volgen is alleen maar daar
welke opleiding ga je dan volgen?

30-07-2006, 15:28



Citaat door miss_bakoia:
farmakunde
ooh dat leek mij ook een leuke opleiding.

maar ik zelf heb niet op hvu gezeten, dus weet alleen wat andere zeggen, en het kan zijn dat het gebouw waar jij naar toe gaat, wel gewoon heel goed is. (want volgens mij is het niet 1 gebouw. (zoals bijv hhs)

30-07-2006, 15:38

Citaat door kayliah:
ooh dat leek mij ook een leuke opleiding.

maar ik zelf heb niet op hvu gezeten, dus weet alleen wat andere zeggen, en het kan zijn dat het gebouw waar jij naar toe gaat, wel gewoon heel goed is. (want volgens mij is het niet 1 gebouw. (zoals bijv hhs)
nee klopt zijn verschillende gebouwen.

enige tegenvaller voor mij nu is de lange reistijd

helemaal van het zuiden.. zeker twee uur voor ik daar ben..

30-07-2006, 15:44

Citaat door miss_bakoia:
nee klopt zijn verschillende gebouwen.

enige tegenvaller voor mij nu is de lange reistijd

helemaal van het zuiden.. zeker twee uur voor ik daar ben..
ooh dat is ook minder, helemaal als er vetragingen ofzo zijn.

ik moet ook ongeveer anderhalf uur reizen.

maar uiteindelijk is het wel waard toch??

30-07-2006, 19:36

Citaat door kayliah:
ooh dat is ook minder, helemaal als er vetragingen ofzo zijn.

ik moet ook ongeveer anderhalf uur reizen.

maar uiteindelijk is het wel waard toch??
ik hoop het, heb me wel al aangemeld voor een huisje daar, dan kan me pap of broer met me daar blijven doordeweeks, kamers zie ik niet zitten en heen en weer reizen ook niet ik hoop dat ik iemand leer kennen met wie ik die misselijke reis kan delen. vandaar dus deze topic eigenlijk

30-07-2006, 21:00

Citaat door miss_bakoia:
ik hoop het, heb me wel al aangemeld voor een huisje daar, dan kan me pap of broer met me daar blijven doordeweeks, kamers zie ik niet zitten en heen en weer reizen ook niet ik hoop dat ik iemand leer kennen met wie ik die misselijke reis kan delen. vandaar dus deze topic eigenlijk
ooh vandaar, maar vind je vader of broer het dan niet erg om de hele week daar door te brengen, omdat jij niet 2 uur in de trein wilt zitten??

maar ik zelf kom niet uit het zuiden, en ken ook niemand die vanuit het zuiden naar utrecht reizen (die bestaan wel hoor)

30-07-2006, 21:21

Citaat door kayliah:
ooh vandaar, maar vind je vader of broer het dan niet erg om de hele week daar door te brengen, omdat jij niet 2 uur in de trein wilt zitten??

maar ik zelf kom niet uit het zuiden, en ken ook niemand die vanuit het zuiden naar utrecht reizen (die bestaan wel hoor)
ik weet niet, we hebben daar een tijd over gepraat.. maar huisje zou ik daar pas over twee jaar of zo krijgen.. dus ik weet nog niet, misschien valt die reis nog best mee.

anyways thnx voor het reageren

30-07-2006, 21:58

Citaat door miss_bakoia:
ik weet niet, we hebben daar een tijd over gepraat.. maar huisje zou ik daar pas over twee jaar of zo krijgen.. dus ik weet nog niet, misschien valt die reis nog best mee.

anyways thnx voor het reageren
is denk ik gewoon ff wennen, lange afstanden reizen.

Maar alvast succes met je opleiding, en hoop voor je dat het een leuke school is (en dat alles wat ik zei niks van waar is, dat het een slechte school is).

02-08-2006, 16:05
ik heb me ingeschreven daaarsoo

voor SJD

14-08-2006, 18:19


verder niemand mensen??????

14-08-2006, 21:04

Citaat door Mievrouw_Batata:
verder niemand mensen??????
ik ook

14-08-2006, 21:30

Citaat door Boeloeloe:
ik ook
van jou wisten we al

Pagina's : [1] 2 3