Bekijk volle/desktop versie : Waarom zoveel vragen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

29-07-2006, 20:13
[Waarom vragen sommige meiden zoveel geld wanneer ze willen trouwen. Het beangstigd de mannen weten jullie dat wel. ]

29-07-2006, 20:26


Ik ben goedkoop hoor.o,tenzij mijn vader andere plannen heeft

29-07-2006, 20:29

Citaat door BENTGHATAR:
Ik ben goedkoop hoor.o,tenzij mijn vader andere plannen heeft
Jou vader mag tegenwoordig niet veel gaan eisen. De heren van tegenwoordig hebben niet zoveel centjes.

29-07-2006, 20:33

Citaat door Thement:
[Waarom vragen sommige meiden zoveel geld wanneer ze willen trouwen. Het beangstigd de mannen weten jullie dat wel. ]
Omdat het eerste bod bij de Marokkanen altijd extreem hoog is, kijk naar de winkels in Marokko. De kunst is dan om tot 50% af te dingen

29-07-2006, 20:38



Citaat door hard2handle:
Omdat het eerste bod bij de Marokkanen altijd extreem hoog is, kijk naar de winkels in Marokko. De kunst is dan om tot 50% af te dingen


Sommigen ja goedzo.

29-07-2006, 20:53

Citaat door Thement:
[Waarom vragen sommige meiden zoveel geld wanneer ze willen trouwen. Het beangstigd de mannen weten jullie dat wel. ]
Tegenwoordig wordt dat alleen in Marokko gedaan in het kader van iemand van daar overhalen. Logisch als de vrouw voor een woning en dergelijke gaat zorgen...

...Zelf zou ik maar een mooie trouwring willen en heel gelukkig willen zijn...that's all!

29-07-2006, 20:56

Citaat door leilah24:
Tegenwoordig wordt dat alleen in Marokko gedaan in het kader van iemand van daar overhalen. Logisch als de vrouw voor een woning en dergelijke gaat zorgen...

...Zelf zou ik maar een mooie trouwring willen en heel gelukkig willen zijn...that's all!
In marokko interesseert het mij niet zo. Het gaat om hier. Waarom vragen de meiden zoveel. De man van tegenwoordig, sommigen dan, richten hun huizen zelf in. Mocht het niet zo mooi zijn dan kan men samen het anders gaan inrichten. Waarom zoveel vragen en na de bruiloft in de schulden zitten.

Inscha Allah dat is wat ik ook wil en een gelukkig leven, kinderen, meer wens ik niet.

29-07-2006, 21:00

Citaat door Thement:
Jou vader mag tegenwoordig niet veel gaan eisen. De heren van tegenwoordig hebben niet zoveel centjes.

Als de heren hun geld een beetje spaarden ipv in hun wilde jaren alles doorheen gooie

29-07-2006, 21:01

Citaat door Luitenant:
Als de heren hun geld een beetje spaarden ipv in hun wilde jaren alles doorheen gooie

Jah vertel het ze . Ze willen genieten en spelen he dus jah geld is er dan niet.

29-07-2006, 21:19
Ik wil niet meer trouwen, is onzin...

29-07-2006, 21:20

Citaat door Thement:

Jah vertel het ze . Ze willen genieten en spelen he dus jah geld is er dan niet.

HAhahhaahah
Yep... eerst Clara en Marije trakteren op van alles en nog wat.
En als het de beurt is aan fatima dan is de koek op. En wat voor reactie krijgt fatima: Geldwolf..Ik ga niet lenen voor een bruiloft of sdak.. Ik heb geen geld..

29-07-2006, 21:21
even voor de duidelijkheid .. t interesseert me niet wat iedereen er voor uitgeeft of vraagt.
Als je het maar met elkaar eens bent toch

29-07-2006, 21:30



Citaat door Thement:
In marokko interesseert het mij niet zo. Het gaat om hier. Waarom vragen de meiden zoveel. De man van tegenwoordig, sommigen dan, richten hun huizen zelf in. Mocht het niet zo mooi zijn dan kan men samen het anders gaan inrichten. Waarom zoveel vragen en na de bruiloft in de schulden zitten.

Inscha Allah dat is wat ik ook wil en een gelukkig leven, kinderen, meer wens ik niet.
Wat noem je veel geld als bruidschat? 400 euro???

29-07-2006, 21:32

Citaat door Luitenant:
even voor de duidelijkheid .. t interesseert me niet wat iedereen er voor uitgeeft of vraagt.
Als je het maar met elkaar eens bent toch
Wat dat betreft vind ik Nederlanders veel soepeler, heb jij geen broer Luitenant, ik vraag hem niets?

29-07-2006, 21:32

Citaat door leilah24:
Wat noem je veel geld als bruidschat? 400 euro???
Dat is geen geld, ze heeft het over duizenden euro's..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11