Bekijk volle/desktop versie : filmpje van een jongen 18jaar na drie uur opgegraven???



29-07-2006, 18:23
Salaam mohlekom,

wie heeft voor mij die filmpje van die jomgen die 18jaar was en na drie uur opgegraven???

Alvast bedankt

29-07-2006, 18:24



Citaat door tourtje24:
Salaam mohlekom,

wie heeft voor mij die filmpje van die jomgen die 18jaar was en na drie uur opgegraven???

Alvast bedankt
Blijft populair, dit idiote onderwerp. Mensen willen graag geloven dat het echt is gebeurd?

29-07-2006, 18:38

Citaat door Iznogoodh:
Blijft populair, dit idiote onderwerp. Mensen willen graag geloven dat het echt is gebeurd?
Is het feit dat dit fimpje gefaked is het bewijs dat het inderdaad ook niet zou kunnen gebeuren?

29-07-2006, 18:43

Citaat door dromer:
Is het feit dat dit fimpje gefaked is het bewijs dat het inderdaad ook niet zou kunnen gebeuren?
Natuurlijk zou het kunnen gebeuren. Maar zo kan je wel van alles gaan geloven en mensen voor wie die filmpjes zijn gemaakt (want degene die zulke films maakt weet precies hoe stom zijn klanten zijn) slikken letterlijk alles.
Jij ook. Jij gelooft echt in die film.

29-07-2006, 19:16



Citaat door Iznogoodh:

Jij ook. Jij gelooft echt in die film.
Je kent me niet Iznogoodh, hoe hard je jezelf ook inbeeld dat dit wel het geval is.

29-07-2006, 19:18

Citaat door dromer:
Je kent me niet Iznogoodh, hoe hard je jezelf ook inbeeld dat dit wel het geval is.
Jij gelooft in die film. Want anders had je hem allang ontkend als een waarachtig document.

29-07-2006, 19:24

Citaat door Iznogoodh:
Jij gelooft in die film. Want anders had je hem allang ontkend als een waarachtig document.
Begrijpend lezen is ook een vak, want als je beter had gelezen wat ik zei dan wist je dat ik al op de hoogte was dit deze film nep is, ik zei namelijk; "Is het feit dat dit fimpje gefaked is.."

29-07-2006, 19:28

Citaat door chivas21:
Lachwekkend om te zien hoe goedgelovig sommigen zijn.
Hoe denk jij dat je eruit zult zien in jouw staat van ontbinding?
Alsof je, je net fris gedouch-t hebt?
Hilarisch hoe goedgelovig jij bent.

29-07-2006, 23:38

Citaat door dromer:
Begrijpend lezen is ook een vak, want als je beter had gelezen wat ik zei dan wist je dat ik al op de hoogte was dit deze film nep is, ik zei namelijk; "Is het feit dat dit fimpje gefaked is.."
Je hebt gelijk. Sorry.

29-07-2006, 23:43

Citaat door Iznogoodh:
Je hebt gelijk. Sorry.
Geen punt. Beetje miscommunicatie.

30-07-2006, 00:04
heeft iemand hem????