Bekijk volle/desktop versie : sorry hoor!!....maar dit moet ik egt kwijt....



Pagina's : [1] 2

28-07-2006, 23:23

Citaat door mevrouwdisser:
[ vandaag loop in de winkelcentrum...marokaanse meiden (ook nederlanse meisjes)...die denken dat ze een mooi buik hebben ..terwel ze hier zijn en hun buik in maastricht!...ik vindt het egt schandalig ...hoe die meiden erbij lopen...strakke heupbroek/rok...en dan een topje van hun zusje van 6....en dan die blubber buikje(correctie..BUIK)...scahndalig ][ik begrijp egt niet dat die meiden gwn er zo bij kunnen lopen ...ik snap het gwn niet ]
.

28-07-2006, 23:23



Citaat door mevrouwdisser:
[ vandaag loop in de winkelcentrum...marokaanse meiden (ook nederlanse meisjes)...die denken dat ze een mooi buik hebben ..terwel ze hier zijn en hun buik in maastricht!...ik vindt het egt schandalig ...hoe die meiden erbij lopen...strakke heupbroek/rok...en dan een topje van hun zusje van 6....en dan die blubber buikje(correctie..BUIK)...scahndalig ][ik begrijp egt niet dat die meiden gwn er zo bij kunnen lopen ...ik snap het gwn niet ]
Vraag het ze

28-07-2006, 23:25
Tja moeten ze zelf weten.. Ze gaan later wel zelf voelen in de Hel toch..?

28-07-2006, 23:26

Citaat door mevrouwdisser:
[ vandaag loop in de winkelcentrum...marokaanse meiden (ook nederlanse meisjes)...die denken dat ze een mooi buik hebben ..terwel ze hier zijn en hun buik in maastricht!...ik vindt het egt schandalig ...hoe die meiden erbij lopen...strakke heupbroek/rok...en dan een topje van hun zusje van 6....en dan die blubber buikje(correctie..BUIK)...scahndalig ][ik begrijp egt niet dat die meiden gwn er zo bij kunnen lopen ...ik snap het gwn niet ]

K liep vandaag mt mn vriendin en zei zag ook 2 meiden die dr zo bijliepen...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ik zei haar... aub laat ze ik heb geen zin om nog wat over hun te horen... ze doen maar wat ze willen I don't care... en ze hield de hele dag haar mond.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Heb me voorgenomen om te doen alsof zij lucht zijn maybe iets voor you

28-07-2006, 23:26


laat ze leven........en denken dat ze lekker zijn! haha

28-07-2006, 23:28
Moeten ze zelf weten. Ieder krijgt zijn straf. Ze zullen later spijt krijgen.

Ieder mens is gelukkig anders.

Groetjes Ouiam

28-07-2006, 23:30

Citaat door mevrouwdisser:
ik wil het alleen effe kwijt hoor!

ze zijn geen zuurstof voor mij ...

[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]I Know maar ik probeer me er gewoon niets meer van aan te trekken... Voor mij zijn ze lucht en kijk ik recht door ze heen... als je dit niet doet dan zal je dat nog zwaar komen te staan op DDO

28-07-2006, 23:33
haha, ja indd, like we care!
is hun probleeem,
maar even serieus, het schaad wel mijn netvlies..
ik moet er gewoon niet meer naar kijken, anders krijg ik spontaan een kotsaanval.
Het doet gewoon pijn hoe ze zichzelf verwaarlozen, terwijl ieder mens tot Allah behoort, en wij allemaal van Hem zijn.

Ik droeg vroeger ook strakke kleren en korte truitjes, maar je zag me buik niet.
Maar heb Alhamdoelillah het slechte er van tot me laten doordringen, en sindsdien kies ik mijn kleding wat naukeuriger uit gelukkig. Ook omdat ik gewoon ouder ben geworden, meer schaamte ben gaan kennen, en niet alleen schaamte tegen over anderen maar ook tegenover mezelf en ook het belangrijkste schaamte tegenover Allah die mij zo ziet lopen...

Maarja, als het moslima's zijn, hoop ik dat ze ooit het goede zullen volgen,
en alshet kefir zijn, dan zal Allah ook voor hun een bestemming vinden..

28-07-2006, 23:34
woon je in maastricht???? dan is het uit tussen ons!

28-07-2006, 23:44

Citaat door mevrouwdisser:
inscha'lah


maar jah!!...als het vrienden van me zijn zeg ik het eerlijk tegen ze ...en vertel ik er ook bij dat als ze zich zo kleden dat ik afstand van ze doe!..gwn eerlijk want het is ook zo!

maar jah om nou tegen een wildvreemde te gaan zeggen van jah wat je doet is niet goed ...slaat ook nergens op!

alhamdoelilah ken ik al van jongs af aan schaamte ...en kies er altijd voor om wat wijde kleding te dragen ...als ben ik niet dik ofso...maar dat vindt ik prettig ...ik zou het ook niet durven tegen over me familie (respect!)

allah jehdi al jami3!
jaa helaas is dat ook niet mogelijk, maar ik vind het gewoon zonde en jammer..

ook omdat ik gewoon zelf het heb ervaren, en ik het heel jammer vond als ik erop terugkijk, en nu niet kan begrijpen waar het voor nodig was,
en dat terwijl ik er niet eens zo bijliep als hen.

maar je hebt echt gelijk, ruime kleding zit veel beter. vroeger als ik bukte ofzo moet ik telkens me tshirt vast houden om me rug niet bloot te geven, vooral in bijzijn van me familie etc.
Echt dom haha, want deoplossing was gewoon langere kleding dragen die je goed genoeg bedekken

maar het trieste aan die meiden die dat doen, is ook, dat ze zichzelf dan heel "lekker" vinden, en zichzelf ook zo noemen, en zo naar gaan gedragen...
pff....very very sad!!!

28-07-2006, 23:45

Citaat door mevrouwdisser:
wrm

ik woon niet in maastricht!

ik ga maar een voorbeeld
oke oke vertel vanwaar bist du

29-07-2006, 00:00
haha jaaa kijk hier....publiekkkkk






alle soorten meisjes kunnen aandachtsgeil zijn..alleen de marokkaanse meisjes moeten weer de beste zijn...zelfs hier in!!

29-07-2006, 00:06



Citaat door mevrouwdisser:
ik ga niet hier mijn levensverhaal vertellen ...we hebben publiek
wie dan? ken je hun

29-07-2006, 00:11
vele vrouwen gaan naar hell alleen om dat ze roddelen, dus dames kom op!
you can do it

29-07-2006, 00:12

Citaat door mevrouwdisser:
"e7m"....ik ken er maar weinig van hun ....maar ze blijven publiek ...wil niet mijn levenssverhaal aan hun vertellen ..alleen aan jou


dus
be my gast

Pagina's : [1] 2