Bekijk volle/desktop versie : Bleke bruidjes



Pagina's : [1] 2

28-07-2006, 16:09
Wrm willen neggafa altijd bleke bruidjes?

28-07-2006, 16:11


Hier in Nederland zijn de goeie zianaat juist niet in voor dat bleek, maar juist wat kleur...
In marokko vind ik dat de bruidjes wel altijd heel bleek zijn...

28-07-2006, 16:21
Maaar waarom doen ze het toch??

28-07-2006, 16:25
Nou omdat vroeger in marokko en andere arabische landen alle mensen met een witte huid mooi en rijk waren en de mensen met een donkere huid die waren volgens die mensen arm en vies.
Vandaar dat ze bruidjes wit maken in Marokko en sommige negaffas in NL doen het nog steeds.
Ik hou helemaal niet van wit, dus ik ben paar keer voor me bruiloft naar zonnebank gegaan en ik had een heel mooi huidskleurtje.

28-07-2006, 17:11


de meiden in Marokko blijven het liefst heel bleek, omdat de meiden uit Nederland ook bleek zijn. Ze willen ons ze3ma nadoen.

En ik wil juist heel veel kleur

28-07-2006, 18:25
ik weet nog toen mijn schoonzus gingen trouwen

ze was helemaal wit. je zou denken een lijk

ik heb nog tegen de negaffa gezegt wat is dit????

dit ziet er niet uit.

nee is prachtig prachtig zegt ze

tfoe ze verpesten je hele gezicht.

28-07-2006, 22:11
hahahaha iedereen gaat hier in nederland juist voor de bruiloft onder de zonnebank! ik ben al 2 weken bezig met een kuurtje maar ik verbrand steeds en er komt bijna geen tint voor terug

en waarom ze bruidjes wit maken?? I really don't know....ik weet wel dat je voraal een schoonheid ben bij ons riffia als je witte huid hebt en dan het liefst ook nog een volle griet bent en met bolle rode wangetjes en extra lang zwart haar en ronde grote olijfoogjes dan ben je echt een rif-schoonheid

28-07-2006, 22:14
whaha egt he

en keer ging ik met me nicht naar het strand nou sij bleef de hele tijd met hoofdoek op sodat se nie bruin werd ik sat daar egt so van oke die meiden daar willlen egt geen kleurtje hebbe!!

28-07-2006, 22:17

Citaat door tiztoutinegirl:
whaha egt he

en keer ging ik met me nicht naar het strand nou sij bleef de hele tijd met hoofdoek op sodat se nie bruin werd ik sat daar egt so van oke die meiden daar willlen egt geen kleurtje hebbe!!



ja zo ken ik ze ook

28-07-2006, 22:19

Citaat door missy_aitsaid:
ja zo ken ik ze ook
whaha terwijl ik hier egt eens in de twee weke naar de sonnebank ga whaha om een kleurtje wille hun die nie hebbe begrijp se egt nie

28-07-2006, 22:50
Nou ik vind het mooi als je de kleur houdt die je hebt van jezelf. Een tintje is mooi, maar dan liever van jezelf. Je ziet toch echt wel verschil tussen iemand die getint is van zichzelf en iemand die zonnebankt. En ik zie dat bij mensen die al lang zonnebanken de huid op den duur toch minder mooi wordt.

29-07-2006, 00:53
sommige negaffa's maken helemaal niet mooi oop....
Te veel make-up...
Het liefst zou ik op mijn bruiloft geen make-up dragen..

Misschien doe ik dat ook niet..
Het is niet dat ik zeg dat ik super mooi ben..
Maar ik hou van natuurlijkheid..
en al die make-up verpest het..

29-07-2006, 12:05


De marrokaanse meisjes 'n maroc smeren ook 'n soort zalf op hunne gezicht om een witte tint te hebben , bah gewoonweg vies!! Op foto's zien ze eruit net 'n lijk met hun bleke gezichten!!! Zelfs de meisjes van de platte land houden hun daar mee bezich,Ze zijn bijna zwart door de zon en dan komt er ng die witte laag zalf erop echt lelijk!!! Tja wat tv toch allemaal kan doen, ze kijken teveel naar die Mexicaanse serie's of Eygiptiche filmen.

29-07-2006, 12:08
meisjes.! waar staat de kleur wit voor? maagdelijkheiid toch? nou dat wil zeggen het meisje maken ze wit zodat ze zerma het witte maagdelijke kleur heeft en dat ze als maagd het huwelijk in gaat snappie?.. ik weet dat veel meisjes dit al niet meer doen of willen! maar het hoort er wel een beetje bij..

29-07-2006, 12:22

Citaat door moraya:
De marrokaanse meisjes 'n maroc smeren ook 'n soort zalf op hunne gezicht om een witte tint te hebben , bah gewoonweg vies!! Op foto's zien ze eruit net 'n lijk met hun bleke gezichten!!! Zelfs de meisjes van de platte land houden hun daar mee bezich,Ze zijn bijna zwart door de zon en dan komt er ng die witte laag zalf erop echt lelijk!!! Tja wat tv toch allemaal kan doen, ze kijken teveel naar die Mexicaanse serie's of Eygiptiche filmen.
hahha die ken ik, wordt daar overal verkocht.. heet shirley ofzooo... en dan smeren ze het op hun gezicht en vergeten ze de hals dus zie je de kleurverschil..... lelijkkkk... ze maken zichzelf lelijkkk

Pagina's : [1] 2