Bekijk volle/desktop versie : Helluuuuup!!!



27-07-2006, 21:41
Hallo allemaal!!!

Ik had ff een vraagje!!!

Ik wil heel graag een voetbalshirt van Zinedine Zidane kopen (niet voor mezelf hoor!!)

MAAR WAAR???

Heeft iemand enig idee?? LAAT HET ME DAN ALSJEBLIEFT WETEN!!!


IK HEB ME VANDAAG ROT GEZOCHT!!!!!!!


Alvast hartstikke bedankt!!


Veel liefs DinaaAAaa

27-07-2006, 21:54


je kan gwn een shirtje van Real madrid halen en dan nummer 5 etten met de naam zidane ( bij sommige winkels is dat GRATIS als een shirtje kooopt soals Pery sport)

27-07-2006, 22:21

Citaat door you$$ef-90:
je kan gwn een shirtje van Real madrid halen en dan nummer 5 etten met de naam zidane ( bij sommige winkels is dat GRATIS als een shirtje kooopt soals Pery sport)
Oke dus ze zijn bij perry sport te verkrijgen?? dan weet ik dat!!! dus zidane heeft nr 5 bij real madrid?? jah sorry heb er geen verstand van!

Zijn die shirts dan wel orgineel? hoef geen neppe...

Maar bedankt voor je reactie!!!

Veel liefs DinaaAAaaa

27-07-2006, 22:22
Shirt is geen rpbleem kan j ebijna overal kopen en allemaal origineel maar de rugnummer is een probleem en de letters maar die kan je ook gwn bij een van die sport winkels verkrijgen bij aktie sport ofsow

27-07-2006, 22:25



Citaat door you$$ef-90:
Shirt is geen rpbleem kan j ebijna overal kopen en allemaal origineel maar de rugnummer is een probleem en de letters maar die kan je ook gwn bij een van die sport winkels verkrijgen bij aktie sport ofsow
THANK YOU!!!

Maar ik ben vandaag overal geweest!!! Echt moeilijk te krijgen die shirts!!

Alleen maar feyenoord en ajax enz enz!!!

Maar ik ga dan ff kijken bij perry sport!

Veel liefs DinaaAAAaaa

27-07-2006, 22:26
Ik moest in de winkels op internet kijken... online shoppen! want die shirts waren moeilijk te krijgen ofzo?

Ik vond dat vreemd!!

Maar ik wil zo een shirt kado doen! vond ik wel leuk...

27-07-2006, 22:34
geen dank