Bekijk volle/desktop versie : ik was net op het strand en ik hoorde..



Pagina's : [1] 2

27-07-2006, 18:22
Ik was vandaag op het strand en er zaten een paar meiden achter me.
een jongen liep op hun af en t bleek iemand te zijn die ze al kende..

als vele andere marokkanen die uit nederand komen praten ze heel hard en overdreven Nederlands zodat de hele strand kan horen dat ze uit Nederland komen.

Opeens hoorde ik een meisje tegen hem zeggen: heb je al wat meiden geregeld??

die jongen zegt dat de meiden maar naar hem moeten komen.

de meiden waren het daar niet mee eens, ze zeiden dat de jongen op een meisje moet afstappen als ze haar leuk vinden.

nu vraag ik me af of de meiden wel helemaal eerlijk zijnn in zo een situatie.

ikzelf stap ook zeker nooit op meisjes af, of ze nou mooi, leuk of een topmodel is.

iemand die er goed uitziet krijgt al genoeg aandacht van jongens. genoeg jongens die achter haar aan gaan lopen. denk je dan nou echt dat ik de 1000 en 1 ga worden die ook op haar af ga stappen?

vraag me af waarom de meeste jongens hier op t strand achter de dames aangaan, in plaats van lekker te rusten, en af en toe een duikje te nemen zie je ze van handdoek naar handdoek lopen.

27-07-2006, 18:26


Ik vind het eigenlijk wel héél erg laag van zulke jongens. Daar knap je juist van af, tenminste ik wel. Jongens die onopvallend zijn en alleen bezig zijn met zichzelf krijgen voor mij voorrang...



Goed,

31-07-2006, 19:53
Martil he. Dat zegt genoeg.

31-07-2006, 23:02

Citaat door mevrouwdisser:
de hitte ..maakt je gek!

idd een duikje nemen is wel goed !
Ja he

31-07-2006, 23:41


Hmmm oke ..

31-07-2006, 23:45
Ewa en nu...

Overal zitten rotte appels zowel bij boys als bij girls, leer er mee leven.


Elhamdoelilah is elk individu anders!

31-07-2006, 23:55
Ik denk dat de heer tijger gewoon bang is afgewezen te worden door die mooie meiden

01-08-2006, 00:42
Ik val op de onbereikbare.. niet op de bereikbare haha..

01-08-2006, 00:49

Citaat door miss_btissam:
Ik val op de onbereikbare.. niet op de bereikbare haha..
wie is in jou ogen onbereikbaar?? getrouwde mannen

01-08-2006, 00:54

Citaat door semir:
wie is in jou ogen onbereikbaar?? getrouwde mannen
Nee absoluut geen getrouwde mannen captain majid..

Onbereikbare mannen,

mannen die respect hebben voor een vrouw, haar in haar waarde laten, die ze zullen behandelen als een waardevolle diamant.

01-08-2006, 00:55

Citaat door miss_btissam:
Nee absoluut geen getrouwde mannen captain majid..

Onbereikbare mannen,

mannen die respect hebben voor een vrouw, haar in haar waarde laten, die ze zullen behandelen als een waardevolle diamant.
owwwww mannen die niet bestaan jah die zijn dan onbereikbaar

01-08-2006, 00:58

Citaat door semir:
owwwww mannen die niet bestaan jah die zijn dan onbereikbaar
Die mannen bestaan.. en neem al een voorbeeld aan mijn vader allah ie rahmo.. hoe hij mijn moeder behandelde, was gewoon super.. Dus ze bestaan wel captain majid

01-08-2006, 01:00



Citaat door miss_btissam:
Die mannen bestaan.. en neem al een voorbeeld aan mijn vader allah ie rahmo.. hoe hij mijn moeder behandelde, was gewoon super.. Dus ze bestaan wel captain majid
lah ie rehmoe ooit zal je ook je prinsje treffen insha allah

01-08-2006, 01:03

Citaat door semir:
lah ie rehmoe ooit zal je ook je prinsje treffen insha allah
Haal die je maar weg lieverd haha.. Ik ga hem ook treffen insha'allah.. dat zegt een gevoel van binnen in me..

01-08-2006, 01:05

Citaat door miss_btissam:
Haal die je maar weg lieverd haha.. Ik ga hem ook treffen insha'allah.. dat zegt een gevoel van binnen in me..
mooi zo, hopelijk is het een prins, anders zou het een grote teleurstelling voor jou zijn als het een prinsje zou zijn

Pagina's : [1] 2