Bekijk volle/desktop versie : Welke ring moet ik Kopen!



Pagina's : [1] 2

27-07-2006, 17:04
hey dames,
ik heb een vraagje binnenkort ga ik mijn vrouwtje ten huwelijk vragen.
nu il ik graag weten wat voor ring daarvoor gepast is.

ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven weet echt niet hoe zo een ring eruit moet zien.

Groetjes.....

27-07-2006, 17:16


kort maar krachtig............ zilver en een grote steen.

en onthoud hoe meer je van haar houdt des te groter de steen.

Sommige mannen weten dit niet. Verspreid t woord voort. (dat rijmt :moe

27-07-2006, 17:53
Een mooie Zilvere/Wit-Goude ring lijkt me mooi...
Er iets in laten graferen lijkt me ook heel mooi...

Van Harte Alvast..
En moge Allah swt je huwelijk zegenen ,,Insh'Allah

Ma3a Salama,

27-07-2006, 18:11
een ring uit de kauwgom apparaat



Gaat om symbool en wat je wil zeggen.. doe het romantisch en dan doet de ring er nie toe..

Later kun je dan alsnog samen met haar een ring uitkiezen, dan heeft ze haar eigen smaak ipv die van ons...



M3a salama,
Latifa

27-07-2006, 22:48


Een zilvere ring met een steen kapot mooi...
Alvast gefeliciteerd nog..

28-07-2006, 09:50
een trouwring is haram in de islaam we moeten niet de koefar imiteren, het gaat om de liefde en niet om hoe duur die ring of dergelijke is.

28-07-2006, 09:57

Citaat door aicha1:
een trouwring is haram in de islaam we moeten niet de koefar imiteren, het gaat om de liefde en niet om hoe duur die ring of dergelijke is.
Salaam o3alekom,

This is true. Als je wilt dat Allah jouw huwelijk zegent in plaats van alleen jouw trouwdag, dan hou de trouwdag heel goedkoop en zo bescheiden mogelijk.

28-07-2006, 10:04
veel marokaanen gooien veel geld voor die speciale dag maak het simpel en goedkoop en koop er spullen voor, voor in jullie huis en wat je overhoud ga er samen van op huwelijksreis, geld verspillen is van sjataan.
ik weet zo'n dag is prachtig maar er komt ook muziek en dansen bij kijken wat ook haram is dus ik raad je met liefde aan het op een soena manier te doen met halal anesheed en dan krijg je, je hasanat er ook nog eens voor.

28-07-2006, 10:07
kweet dat muziek niet toegestaan is.. maar geld voor dansen hetzelfdE??

als dit gebeurt in een gezelschap met enkel vrouwen???


28-07-2006, 10:15
mag ook niet vrouwen onder elkaar dansen want muziek komt er aan te pas en dat is afkomstig van sjataan en in je handen klappen las ik ook in me betrouwbare boek dat mag ook niet, pas op er zijn 73 stromingen in de islaam en hou je er van verre van vandaag inshallah.
leef net als rasoel, sallalahoe alehim wa selem als het mogelijk is want we leven in een tijd als asr.
moge allah, soebhanallah wa ta allah ons beschermen tegen die dingen die haram en ook makroe zijn voor ons moslims.

28-07-2006, 10:18
je kan toch ook dansen op anasheed???

Mag ik de titel van je boek.. je wekt mn intresse...

28-07-2006, 10:20
Kweet dat er 73 stromingen zijn en ik weet ook dat er enkel 1 is die correct is..

Tuurlijk probeer ik zoveel mogelijk t leven van de profeet (en de oraan) na te leven.. Maar dit kan enkel alleen als we kennis vergaren.. Vandaar graag de titel van het boek

M3a salama,
Latifa

28-07-2006, 10:23


ik zal het op zoeken oeps ik heb veel boeken maar je kan me vertouwen want ik lieg niet want ik ben bang voor allah, soebhanallah wa ta allah.

28-07-2006, 10:31
Dat zijn we toch allemaal

Tenminste dat is wel de bedoeling

gair insha Allah

30-07-2006, 15:47
Dames dank jullie wel allemaal voor de reacties en tipssss

Pagina's : [1] 2