Bekijk volle/desktop versie : Zondag uitgerekend aaaaaaaaaaaah!!!



27-07-2006, 12:30
Hoi dames, ik ben as zondag uitgerekend


27-07-2006, 12:31


Juich niet te hard, anders mag je zo gaan persen.

Nee hoor meid, ik ben blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren. En? hoe zit het met de verhuisplannen?

27-07-2006, 12:54
Leuk, insha allah zul je snel bevallen van een gezond kindje

27-07-2006, 13:44
Ik hoop al weken dat het zover is, maar weloe weeen
Ben de laatste daagjes echt aan het aftellen, insha allah beval ik zeer snel en wat betreft die verhuisplannen, die zijn er nog steeds, vooral nu met een derde erbij wordt het toch wat krapjes! Maar nog steeds niets van onze smaak gevonden, insha allah ook binnenkort!!!

27-07-2006, 13:47


Ik hoop inshallah dat de bevalling goed verloopt!Moge allah swt je een gezond kindje schenken waar je heel veel plezier aan zal hebben. Moge allah swt jou en je kinderen alleen maar vreugde en gezondheid geven. Amien Yarabbie

27-07-2006, 14:17
nou meid ik hoop voor jiu dat het snel mag beginnen...

ik word namelijk gek..
de VK heeft vandaag inwendig onderzoek gedaan.. en t kan nog wel ff duren voor mij... inschallah... is dit bij jou niet het geval...

28-07-2006, 09:48

Citaat door sun_sarah_shine:
nou meid ik hoop voor jiu dat het snel mag beginnen...

ik word namelijk gek..
de VK heeft vandaag inwendig onderzoek gedaan.. en t kan nog wel ff duren voor mij... inschallah... is dit bij jou niet het geval...
Wat grappig we schelen precies 8 dagen. Ik was gister bij de vv en ze zei juist tegen mij dat ze niet verwacht dat het nog lang zou duren bij mij!! Maar ja alleen allah swt kan daarover oordelen.
Maar toch hoooooop ik zoooooooo graag dat ze gelijk heeft

Veel sterkte nog met je resterende dagen en insh allah duurt het niet lang meer!