Bekijk volle/desktop versie : ongelukkig



Pagina's : [1] 2 3

27-07-2006, 00:00
ik ben zo ongelukkig
ik heb het gevoel alsof mijn famillie me haat me kwijt wil.
Ik krijg overal de schuld van
ik huil me zelf elke avond in slaap.
Ze zijn erachetr gekomen dat ik een vriend had ze hebben me toen mishandelt en de reden waarom ik een vriend heb wilden ze niet horen.Namelijk bij hem kon ik alles kwijt.
Ik krijg geen liefde thuis.Mijn moeder gaat altijd naar buiten ik moet thuis blijven om te schoonmaken.
Af en toe mag ik ook weg.
Maar dom zijn ze ook ik wou hoofddoek dragen.ik zei het tegen me moeder niet ze zegt je mijn dochter ik ben trots op je ze zei waarom je bent nog jong

ik voel me zo ongelukkig

:traan1

27-07-2006, 00:11


Weet je soms beseffen ze da nie wat ze hun eigen kind aandoen.

Want u mama zei dat ze eigenlyk al trots op u was.

Probeer het haar anders te vertellen?

Natuurlyk, op de heetste punten u uitleg op tafel willen smyten zal natuurlyk niet lukken. Misschien als ze afgekoeld is zal ze willen luisteren.

27-07-2006, 00:19
Dit verhaal komt me bekend voor meid..!!

27-07-2006, 00:21
Het is geen verhaal jammer genoeg

27-07-2006, 00:23


Ja maar je snapt me wel.. Pm me.. Ik kan je altijd raad geven.. Want ik ken iemand die hier precies hetzelfde mee zit.. Als je raad nodig heb dan weet je me te vinden hier op m.nl

27-07-2006, 03:36

Citaat door lala_zina:
ik ben zo ongelukkig
ik heb het gevoel alsof mijn famillie me haat me kwijt wil.
Ik krijg overal de schuld van
ik huil me zelf elke avond in slaap.
Ze zijn erachetr gekomen dat ik een vriend had ze hebben me toen mishandelt en de reden waarom ik een vriend heb wilden ze niet horen.Namelijk bij hem kon ik alles kwijt.
Ik krijg geen liefde thuis.Mijn moeder gaat altijd naar buiten ik moet thuis blijven om te schoonmaken.
Af en toe mag ik ook weg.
Maar dom zijn ze ook ik wou hoofddoek dragen.ik zei het tegen me moeder niet ze zegt je mijn dochter ik ben trots op je ze zei waarom je bent nog jong

ik voel me zo ongelukkig

:traan1
En wat is jouw aandeel in dit verhaal?

Of moeten we ervan uitgaan dat je de heiligheid zelve bent?

27-07-2006, 15:07
hou je commentaar voor je wil je ik heb alles verteld en als je niet tervreden bent rot je maar op heb genoeg problemen an mijn hoofd.

27-07-2006, 15:10
meid ik begrijp je wel maar kom op maak je geen sorge komt geod

na regen komt sonnesgijn en blij sul je dan sijn

28-07-2006, 00:57

Citaat door lala_zina:
hou je commentaar voor je wil je ik heb alles verteld en als je niet tervreden bent rot je maar op heb genoeg problemen an mijn hoofd.
Mijn vraag is beantwoord te zien aan de manier waarop je op mij reageert.

Je krijgt wat je verdient in het leven, en in plaats van de zielepoot uit te hangen zou je eens wat aan jezelf moeten werken. Het helpt.

28-07-2006, 01:03
wallahila wat is jou aandeel in dit gebeuren

28-07-2006, 01:08

Citaat door mokerflavour:
wallahila wat is jou aandeel in dit gebeuren
haar aandeel is dat ze geen keus heeft en onder dwangomstandigheden moet leven.


Maar die vriend kan wel wegblijven, jongens zijn alleen maar ellende
Je kan beter goede vriendinnen maken

28-07-2006, 01:11

Citaat door Cheffar:
Mijn vraag is beantwoord te zien aan de manier waarop je op mij reageert.

Je krijgt wat je verdient in het leven, en in plaats van de zielepoot uit te hangen zou je eens wat aan jezelf moeten werken. Het helpt.
Jij hebt gesproken

28-07-2006, 11:04



Citaat door lala_zina:
ik ben zo ongelukkig
ik heb het gevoel alsof mijn famillie me haat me kwijt wil.
Ik krijg overal de schuld van
ik huil me zelf elke avond in slaap.
Ze zijn erachetr gekomen dat ik een vriend had ze hebben me toen mishandelt en de reden waarom ik een vriend heb wilden ze niet horen.Namelijk bij hem kon ik alles kwijt.
Ik krijg geen liefde thuis.Mijn moeder gaat altijd naar buiten ik moet thuis blijven om te schoonmaken.
Af en toe mag ik ook weg.
Maar dom zijn ze ook ik wou hoofddoek dragen.ik zei het tegen me moeder niet ze zegt je mijn dochter ik ben trots op je ze zei waarom je bent nog jong

ik voel me zo ongelukkig

:traan1
Waarom komt hij je hand niet vragen dan?? Heb je nog contact met je vriend??

28-07-2006, 11:10
Dat is juist een reden om geen vriend te nemen, die zal je zwakte vinden en er misbruik van maken, je moet nooit liegen tegen je familieleden, hoeveel pijn ze jou ook doen, je moet naar de goede eigenschappen kijken van ze, niet naar de slechte...


je vertouwd een vreemde eerder dan je familie, zoek een vriendin, waarom een jongen waarom, waarom moet je jezelf weer verpesten!


Ze hebben hoe dan ook het beste met je voor, je hebt ze pijn gedaan, door het feit dat je een vriend hebt, je tegen ze gelogen hebt, ze voelen zich nu verantwoordelijk voor jou daden en denken dat ze zijn tekortgeschoten als ouders, liegen is iets wat je moet laten meid, de waarheid komt altijd boven tafel, soms op de meest ongunstige momenten!

29-07-2006, 09:53

Citaat door ta7amoesht_:
&omdat jy een vriend genomen hebt en zy erachter zyn gekomen.. heb je et alleen erger gemaakt voor jezelf. Vertrouwen is weg, meestal brengen vriendjes/vriendinnetjes of wat dan ook, alleen problemen mee waar jy mee blyft zitten.
dat klopt ckr je moe het so bekijke is hij/sij het wel waard

Pagina's : [1] 2 3