Bekijk volle/desktop versie : Hmm, een beetje te veel nagedacht op deze vroege ochtend...



26-07-2006, 09:45
Nou mensen, ik was weer eens aan het rondkijken op dit forum en wat me opvalt is dat 3/4 van de gestartte topics over een misgelopen relatie gaan

Waarom is dat? Draait het leven tegenwoordig alleen om je levenspartner te vinden en houdt dat ene je ook 24/7 bezig? Zielig toch
Waarom niet geloven in mekteb en je beter bezighouden met je geloof, begrijpen waarom de Islam relaties niet toelaat. Denk je dat daar geen reden voor is? Begrijp me nou niet verkeerd, want wil allesbehalve staan preken. Maar waarom is het zo moeilijk voor ons meiden te geloven dat een man voor een huwelijk gewoon niet te vertrouwen is. En nee, ik spreek daarom niet noodzakelijk uit ervaring . Een beetje logisch nadenken brengt je al heel ver. Waarom een man geloven die belooft je hand te vragen over een paar maanden onder het mom je eerst te willen leren kennen? Klinkt een beetje belachelijk toch? Oke, wij als meid-zijnde kopen liever ook geen kat in de zak, maar als het je een gebroken hart kan besparen en bovenal veel haraams, WAAROM NIET???

En waarom lijkt het de laatste tijd alsof meer en meer mensen het pad van Shaytaan volgen in plaats van onze almachtige schepper? Denk je nou echt dat dit het leven is? Eén grote test, waar geen herexamen mogelijk is hoor!!!

Dus meiden svp: in plaats van je hier te komen aanstellen op dit forum in termen van, mijn lief heeft het uitgemaakt omdat ik aan het praten was met een man ofzo , DENK NA. Behou je zelfrespect en je eigenwaarde, want geen enkele man is het waard om tranen voor te laten, buiten die ene die een goede intentie heeft en METEEN je hand komt vragen!!! Geniet lekker van het leven, de meesten zijn hier nog erg jong. En als er iemand komt, tsja heb je nog de keuze toch.. Maar je weet wel dat hij je benadert met goede intentie

Nou ik kan nog uren blijven doorgaan over wat er zich allemaal in dit koppie plaatsvindt momenteel, maar jullie begrijpen allen wel wat ik bedoel denk ik..

Heb ook geen onzinnige reacties gevraagd

26-07-2006, 09:49


Het is dat ik hier bijna nooit te vinden ben.......het gaat hier bijna altijd over hetzelfde

26-07-2006, 09:55

Citaat door Amanatallah:
Het is dat ik hier bijna nooit te vinden ben.......het gaat hier bijna altijd over hetzelfde
Verklaar je nader