Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen en hun besluiten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-07-2006, 23:17
Waarom kunnen vrouwen zich niet aan hun besluit houden? Mijn ex heeft het met me uitgemaakt, al 7 maanden geleden en telkens weer zoekt zij met mij contact op. Heb haar gevraagd wat zij nu precies van mij wilt, maar ze wilt niks toegeven. Ze wilt niet toegeven dat ze spijt heeft, dat ze wellicht nog van me houdt. Ik kon er niet meer tegen, heb vervolgens een nieuwe nr gepakt en dat is al 2 maanden geleden. Gisteren zag ik mijn oude simkaart liggen, en stopte hem in mijn tel. Wat zag ik? Gemiste oproepen van haar. Laatste was van eergisteren. Waarom doet iemand dat? Zeg gewoon datgene wat je hart wilt zeggen.

25-07-2006, 23:19


Je bent de proefkonijn zodra ze een echte konijn heeft gevonden mag jij weer de hoed in

25-07-2006, 23:20
tjaa maybe weet ze het zelf nog niet zeker wat ze wil

25-07-2006, 23:21

Citaat door Medinah_2006:
Je bent de proefkonijn zodra ze een echte konijn heeft gevonden mag jij weer de hoed in
Proefkonijn in welke zin?
Ik hoef niks meer van haar te hebben. Ik wil haar niet meer terug. Ik weet dat zij in de tussentijd iemand anders had. Maar blijkbaar denkt ze nog altijd aan me.

25-07-2006, 23:21


Vrouwen krijgen altijd spijt.
Gaan ze foto's kijken en dan zien ze hoe 'schattig' en 'lief' en 'sexy' je wel was.
En dan gaat je telefoon.

25-07-2006, 23:22

Citaat door nouvelle81:
tjaa maybe weet ze het zelf nog niet zeker wat ze wil
Daarom heb ik het besluit maar genomen en dus een nieuwe nr gepakt.

25-07-2006, 23:24

Citaat door Djiniouz:
Vrouwen krijgen altijd spijt.
Gaan ze foto's kijken en dan zien ze hoe 'schattig' en 'lief' en 'sexy' je wel was.
En dan gaat je telefoon.

Mannen kunnen er ook wat van ik zou dit never doen alleen een wanhopige zoekt weer contact

25-07-2006, 23:25
Waarom plakt ze dan zo? Echte liefde zal wel niet de reden zijn..Wat denk jij?

25-07-2006, 23:25

Citaat door Medinah_2006:
Mannen kunnen er ook wat van ik zou dit never doen alleen een wanhopige zoekt weer contact
Ik was serieus met dat meid. Ik was van plan haar hand te vragen en één week vantevoren maakt zij het uit. Dus gaat niet zeggen dat jullie meiden heilig zijn.

25-07-2006, 23:27

Citaat door Luitenant:
Waarom plakt ze dan zo? Echte liefde zal wel niet de reden zijn..Wat denk jij?
Ik weet het echt niet. Ik heb het haar rechtuit gevraagd, maar zij antwoord daar niet op. En ik ga haar echt niet achterna. Zij moet maar eens haar gevoelens uitten.

25-07-2006, 23:33
Eigen schuld. Had je maar geen haram-relatie moeten nemen (WhoCares: graag een groen puntje.......).

25-07-2006, 23:36

Citaat door Vincent123:
Eigen schuld. Had je maar geen haram-relatie moeten nemen (WhoCares: graag een groen puntje.......).
hoezo eigen schuld? ik heb het allang geaccepteerd. ik vraag me alleen af waarom iemand zo iets doet.


Ik zie dat WhoCares blijkbaar een fan heeft. Een Wannabe-Whocares??

25-07-2006, 23:40



Citaat door Kn84:
Waarom kunnen vrouwen zich niet aan hun besluit houden? Mijn ex heeft het met me uitgemaakt, al 7 maanden geleden en telkens weer zoekt zij met mij contact op. Heb haar gevraagd wat zij nu precies van mij wilt, maar ze wilt niks toegeven. Ze wilt niet toegeven dat ze spijt heeft, dat ze wellicht nog van me houdt. Ik kon er niet meer tegen, heb vervolgens een nieuwe nr gepakt en dat is al 2 maanden geleden. Gisteren zag ik mijn oude simkaart liggen, en stopte hem in mijn tel. Wat zag ik? Gemiste oproepen van haar. Laatste was van eergisteren. Waarom doet iemand dat? Zeg gewoon datgene wat je hart wilt zeggen.
Heb je dan goed gedaan een nieuwe nummer nemen...Vooral als ze niks wilt toegeven...Zal je zeggen ga gewoon verder met je leventje, want als ze je echt terug wou had ze je het dan wel duidlijk gemaakt..

25-07-2006, 23:50
negeer haar gewoon, het zal wel een keer ophouden als je geen aandacht meer geeft

waarom ze het doet, geen idee, geen leven denk ik

25-07-2006, 23:52

Citaat door Wayagher:
negeer haar gewoon, het zal wel een keer ophouden als je geen aandacht meer geeft
Dat doe ik al sinds ik een nieuwe nr heb (2 maanden dus). Zelfs als ik haar op straat tegen komen, zoekt ze mn aandacht maar helaas krijgt ze die niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6