Bekijk volle/desktop versie : anonieme nr traceren



25-07-2006, 19:22
hoi, iedereen ik ben woonachtig te belgië en ik vroeg me af of het mogelijk is om een anonieme oproep via gsm te traceren. bedoel daarmee kan ik bij een bepaalde instantie gaan om te weten wie me altijd anoniem opbelt. bijna een jaar dat iemand me iedere keer anoniem opbelt, naar mijn stem luistert en neerlegt. ik heb wel misschien een vermoeden wie het is, maar wil liever zekerheid dan de verkeerde te beschuldigen.

help me alst

25-07-2006, 21:58


niemand, echt je moet me helpen een delicate zaak

25-07-2006, 22:28
Ik denk niet dat zomaar mogelijk is.
je kunt het altijd proberen bij je telecom aanbieder.
Als je bedreigd zou worden dan zou je het via de politie kunnen doen en die kunnen er wel achterkomen via je telecom aanbieder.

26-07-2006, 00:52
via politie kan het maar dan moet je al echt kunnen bewijzen dat het om stalking gaat enz en met nr gaat makkelijker je kan ook via de ombudsdienst ken die site nit meer maar je kan er een mail naar sturen en uitleggen wat er gaande is en hij kan het zo uitzoeken via de operators
succes

26-07-2006, 01:24



Citaat door babyface03:
hoi, iedereen ik ben woonachtig te belgië en ik vroeg me af of het mogelijk is om een anonieme oproep via gsm te traceren. bedoel daarmee kan ik bij een bepaalde instantie gaan om te weten wie me altijd anoniem opbelt. bijna een jaar dat iemand me iedere keer anoniem opbelt, naar mijn stem luistert en neerlegt. ik heb wel misschien een vermoeden wie het is, maar wil liever zekerheid dan de verkeerde te beschuldigen.

help me alst
waarom moeilijk doen

nieuw nummer ?

en de enigste oplossing is via telecom bedrijf
of politie aangifte doen van stalking

succes

26-07-2006, 17:10

Citaat door Reflection:
waarom moeilijk doen

nieuw nummer ?

en de enigste oplossing is via telecom bedrijf
of politie aangifte doen van stalking

succes
Idd!

27-07-2006, 00:14
ik wil geen nieuw nr daardoor, ik ga het niet de hele tijd veranderen voor een pipo die me lastig valt daardoor

27-07-2006, 02:02

Citaat door babyface03:
ik wil geen nieuw nr daardoor, ik ga het niet de hele tijd veranderen voor een pipo die me lastig valt daardoor
als je het de hele tijd moet veranderen dan zijn er paar vrienden die niet kloppen van je een nummer geef je weg neem k aan

27-07-2006, 10:58
Er zijn 2 manieren om anoniem te bellen,met een pre paid kaart toch,de ene manier is via het menu in je gsm,dan kan de provider wel weten wie het is.
Maar je kan ook je anoniem maken via de provider zelf,door naar een nr te bellen en dan kan de provider ook niet meer weten wie je bent.

Ik zou zeggen neem gewoon een nieuw nr dat is het beste.

27-07-2006, 11:49
dat zal ik moeten doen
maar ht is nu weer een tijdje gestopt
maar als ik zie dat het verder doet dat zal ik wel moeten veranderen