Bekijk volle/desktop versie : Ik kan geen video opterden via mijn pc zien zonder dat ie hapert

25-07-2006, 16:34
Moet ik een mediaplayer ofzo daarvoor downloaden of een ander programma??
Is echt klote... Geheugen gewist, nieuwe modem (sneller) en nog hapert ie tijdens de optredens...

29-07-2006, 00:51

eh... waar kijk je die optredens? ik bedoel heb je ze eerst gedownload ofzo... want als je ze hebt gedownload of ook in sommige gevallen ook op internet kijkt, kan het zijn dat je bepaalde codecs mist..

29-07-2006, 01:21

Citaat door sushimon:
eh... waar kijk je die optredens? ik bedoel heb je ze eerst gedownload ofzo... want als je ze hebt gedownload of ook in sommige gevallen ook op internet kijkt, kan het zijn dat je bepaalde codecs mist..
fabchannel.com... dus je hoeft het niet down te loaden, ,maar hij hapert wel.. help me pleaseeeeeeee

29-07-2006, 20:05
ik denk dan dat het waarschijnlijk, meest voor dehand liggend, dat je codecs ontbreekt. Je kunt het gewoon op internet downloaden. En als tie daarna nog steeds hapert, kan dan aan de verbinding liggen, of langzame site of te langzame verbinding om het goed te kunnen zien, want optredens bevatten snelle beelden...

je kunt de codecs vinden door google en dan als zoekopdracht video codecs intoetsen, de meeste zijn wel up-to-date!

http://www.free-codecs.com/