Bekijk volle/desktop versie : Waarschuwing, lees alsjeblieft snel!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

24-07-2006, 23:22
Salam iedereen, mijn God wat mijn ouders dit weekend hebben meegemaakt onderweg naar Marokko, er reed een auto langs met 4 mannen, kenteken Spanje en ze zwaaiden dat mijn vader moest stoppen en mijn vader reed harder door en ze bleven maar achter hem aan rijden, ze haalden hem in en zeiden POLITIE STOP en ze bleven maar wijzen en schreeuwen uit hun auto. Mijn vader negeerde hun en reed nog harder door, het waren echt engerds en ze waren ook absoluut geen politie. Het waren die dieven waar wij elkaar nu al maanden voor waarschuwen!!! Mijn vader reed bijna 160 totdat hij bij zo een kantoor aankwam waar hij tol moest betalen, die mannen bleven op afstand stilstaan, mijn vader betaalde en reed een stukje door en ging bij een parking staan en alle mensen waarschuwen, vooral de mensen met kleine kinderen, zo mijn hart breekt gewoon en ik kan wel huilen terwijl ik dit schrijf, stel je voor dat ze gestopt waren, mijn ouders en mijn 2 zusjes... ik had ze misschien nooit meer terug gezien, layster...

De mensen waren mijn vader gelukkig heel erg dankbaar, toen die mannen zagen dat mijn vader naar mensen liep en ze waarschuwde begrepen ze volgens mij dat dat niet goed voor ze zou zijn, wat ik zo jammer vind is dat mijn vader nergens een agent kon vinden of een kantoor waar hij een klacht kon indienen, ze waren dus op hun zelf gewezen.... Gelukkig hebben die mannen ervoor gekozen om meteen rechtsomwaart te maken maar nu maak ik me zorgen om de andere mensen, mensen die niet gewaarschuwd zijn en die misschien wel stoppen!!

Mensen alsjeblieft als je anderen kent die met de auto op vakantie gaat, waarschuw ze!!!

Salam,

Lamyaa

24-07-2006, 23:27


oh wat erg, wel goed van je pa dat hij er niet in getrapt is .....mijn vader zou meteen afremmen als hij politie hoort.

24-07-2006, 23:32
De vader van een vriendin heeft precies hetzelfde meegemaakt. ze hebben hem 7000 euro afhandig gemaakt, die klootzakken zijn er alleen op uit om mensen te beroven, niet om te vermoorden.

24-07-2006, 23:34
Jeetje joh wat errug zeg, nou hopelijk zijn ze veilig aangekomen in Marokko.

Het lijkt me vreselijk om dat mee te maken, maar ja op zo'n moment is het wel moeilijk om juist te handelen. Moge onze landgenootjes ook zo handelen en vooral niet stoppen!!

24-07-2006, 23:36


Ik ben blij dat mijn ouders met de vliegtuig weg zijn...... en moge allah alle landgenoten veilig thuis laten komen..

24-07-2006, 23:36

Citaat door badparel:
triest he

24-07-2006, 23:41
dit soort dingen komen zo vaak voor......kan me nog herinneren dat iets soortgelijks ook bij ons was voorgekomen jaren geleden .gelukkig trapten mijn ouders hier ook niet in en is het goed afgelopen alhamdoelilah.

25-07-2006, 00:20
Thnx,!

25-07-2006, 00:24
Oh mijn God wat een lieve meiden zijn jullie, ik heb gewoon een krop in mijn keel, ik heb heel de tijd gehuild ik was zo bang, want stel je voor dat ze waren gestopt!! Bij deze wil ik jullie allemaal heeeeel erg bedanken en ik wens jullie het allerbeste!!!!! Kus!!

Op theelounge ben ik door 2 broeders en door een paar andere NL uitgemaakt voor leugenaar... ik ben blij dat jullie dit fenomeen kennen en dat jullie oppassen, alsjeblieft waarschuw mensen om je heen.

Djazak Allah ou ghairan!!!!!!

25-07-2006, 00:45
gebeurt inderdaad ougtie het was op rtm te zien.

25-07-2006, 06:11
Dit hadden wij 10 jaar geleden ook meegemaakt. Je vind ze vooral richting Madrid. Ze reden in een gewone auto met spaans kenteken (geen politie auto dus) en ze toonden ons een nederlands rijbewijs wat zogenaamd een idpasje van de politie moet voorstellen. Mijn vader is er ook niet ingetrapt en is keihard doorgereden, maar heeft bij de eerst volgende tankstation de politie gewaarschuwd.

25-07-2006, 07:02
ik ben nu zo bang geworden, ga over 2 weekjes insha allah, met de auto plus 2 kids, dit is niet de eerste verhaal wat ik hoor over nep agenten, ik ben in ieder geval op de hoogte elhamdulilah, toen ik nog niet getrouwd was hebben we ook een beroving meegemaakt, ik vergeet de schrik nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!


sokran oegti voor je verhaal dat mensen be3da op de hoogte zijn

25-07-2006, 07:18


Allah yastar! Zo erg om te lezen dit soort dingen. Ik ben echt blij dat jouw vader zo slim was om gewoon keihard door te rijden, alhamdou lillah! Ik snap niet waarom de Spaanse autoriteiten niet betere voorzorgsmaatregelen treffen in de zomer voor alle vakantiegangers. Dit bestaat al zo lang maar blijkbaar zijn wij Marokkanen niet belangrijk genoeg om voor meer veiligheid op de snelwegen te zorgen en dat terwijl wij jaarlijks de Spaanse overheid miljoenen aan tolgelden en extra inkomsten opbrengen.

Allah ya7fad almoeslimoen fi xxxxx makan.

25-07-2006, 08:26
Welke route was dat ? Barcelona of Madrid

25-07-2006, 08:33

Citaat door Lamya:
Salam iedereen, mijn God wat mijn ouders dit weekend hebben meegemaakt onderweg naar Marokko, er reed een auto langs met 4 mannen, kenteken Spanje en ze zwaaiden dat mijn vader moest stoppen en mijn vader reed harder door en ze bleven maar achter hem aan rijden, ze haalden hem in en zeiden POLITIE STOP en ze bleven maar wijzen en schreeuwen uit hun auto. Mijn vader negeerde hun en reed nog harder door, het waren echt engerds en ze waren ook absoluut geen politie. Het waren die dieven waar wij elkaar nu al maanden voor waarschuwen!!! Mijn vader reed bijna 160 totdat hij bij zo een kantoor aankwam waar hij tol moest betalen, die mannen bleven op afstand stilstaan, mijn vader betaalde en reed een stukje door en ging bij een parking staan en alle mensen waarschuwen, vooral de mensen met kleine kinderen, zo mijn hart breekt gewoon en ik kan wel huilen terwijl ik dit schrijf, stel je voor dat ze gestopt waren, mijn ouders en mijn 2 zusjes... ik had ze misschien nooit meer terug gezien, layster...

De mensen waren mijn vader gelukkig heel erg dankbaar, toen die mannen zagen dat mijn vader naar mensen liep en ze waarschuwde begrepen ze volgens mij dat dat niet goed voor ze zou zijn, wat ik zo jammer vind is dat mijn vader nergens een agent kon vinden of een kantoor waar hij een klacht kon indienen, ze waren dus op hun zelf gewezen.... Gelukkig hebben die mannen ervoor gekozen om meteen rechtsomwaart te maken maar nu maak ik me zorgen om de andere mensen, mensen die niet gewaarschuwd zijn en die misschien wel stoppen!!

Mensen alsjeblieft als je anderen kent die met de auto op vakantie gaat, waarschuw ze!!!

Salam,

Lamyaa
Elhamdullileh dat alles goed is gekomen en je pa ze niet vertrouwde.


Bij een vriend van mijn man is precies hetzelfde gebeurd 2 weken geleden, en mijn 14 jarige zoontje was er ook bij.
Gelukkig had mijn man hem van tevoren gewaarshuwd dat hij absoluut niet moest stoppen voor zogenaamde spaanse politieagenten.
Hij kreeg dus ook het stopteken en toegeschreeuwd en achtervolgd dat ze moesten stoppen.
De vriend van mn man was zo bang, (Ze waren maar met zijn 2en en mijn zoon terwijl hun met ene paar man waren) dat hij vollop gas gaf en niet stopte tot hij bij de boot aankwam.

Moge Allah swt alle reizigers beschermen en behoeden voor het slechte inschallah, ameen.

Pagina's : [1] 2 3 4