Bekijk volle/desktop versie : HELP! Rechtbank in Berkane e.o?



24-07-2006, 13:57
Hallo mensen,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, weten jullie misschien of er in de buurt of in Berkane een rechtbank is? Ik moet daar wat regelen,maar vroeg me af of dat ook gewoon in mijn ( woonplaats) kan of moet ik daar echt voor naar Casa en Rabat?

Hartelijk dank voor jullie hulp!
groetjes: Nassira

24-07-2006, 14:21


tegenwoordig kan je gewoon in jou woonplaats naar de rechtbank gaan, ik was afgeloppen februari naar meknes omdaar even wat te regelen,

Volgens mij hebben ze alles geautomatiseerd nu daar, zou je anders even bij je rechtbank, bij jou in de buurt moeten vragen...

Ik weet wel trouwens, als het je geboorteplaats is dat je er dan zo terecht kan, aangezien geboorteregisters enzo..daar liggen..


succes

24-07-2006, 14:31
Dank je wel! Er valt een hele last van mijn schouders nogmaals bedankt voor je snelle reactie!

groetjes Nassira

24-07-2006, 16:56
Er is toch wel een rechtbank in Berkane? En als ik nou niet naar Berkane wil of kan,kan ik dan ook gewoon naar een rechtbankin een andere stad?
Ik vraag veel ik weet het,maar bedenk net dat ik niet zelf hoef te gaan en iemand anders kan machtigen. Alleen diegene woont weer in een andere stad kan hij/zij het dan ook daar voor mij regelen?

Help me please!

24-07-2006, 17:41



Citaat door nassira_197925:
Er is toch wel een rechtbank in Berkane? En als ik nou niet naar Berkane wil of kan,kan ik dan ook gewoon naar een rechtbankin een andere stad?
Ik vraag veel ik weet het,maar bedenk net dat ik niet zelf hoef te gaan en iemand anders kan machtigen. Alleen diegene woont weer in een andere stad kan hij/zij het dan ook daar voor mij regelen?

Help me please!
Licht eraan wat je moet regelen??

Gegroet...

24-07-2006, 17:56
Hoi,

Ik moet mijn echtscheiding inschrijven.
groetjes

24-07-2006, 18:03

Citaat door nassira_197925:
Hoi,

Ik moet mijn echtscheiding inschrijven.
groetjes
Hmm dat weet ik niet, anders zou je even moeten bellen, Ik neem aan dat zo en zo 1 van jullie Erheen moet aangezien dat duidelijk overkomt, en dan beide tekenen, Jij, of je man zullen Erheen moeten, en dan denk ik naar de plaats waar jullie staan ingeschreven..

Of als ze zoals nu gemoderniseerd zijn, moet je even naar de dichtbijzijnste rechtbank gaan, en even je zegje Doen..


Hoop dat je Insha Allah eruit komt..

Wa salaam 3alijkoem

24-07-2006, 18:09
Ik herineer me nog dat mijn vriend die uit Berkane komt zijn scheidingen heeft geregeld in Oujda.

Dat was wel 10 jaar geleden.

Nu hoor ik dat Berkane een zelfstandige stadje of zo.

Alles regelen ze daar en hoeven ze niet naar Oujda.

24-07-2006, 19:54
soukran abdelkader.

groetjes nassira

24-07-2006, 19:59
uhm lieve schat mijn oom heeft rechtzaak gehad in oujda daar hebben ze rechtszaak en in saidia hebben ze ook een soort kleine rechtbank als k het goed heb dit allemaal was een jaar terug

k hoop dat je er wat aan hebt xx

24-07-2006, 20:24
Dank Je Meid!

25-07-2006, 18:08
Hallo meid er is een rechtbank vlakbij de grote sinasappel als je richting saidia wil gaan, heel groot mooi gebouw! Allah ie 3ounek.

groetjes

26-07-2006, 13:51


gewoon waar je woont in maroc kan tegenoordig

27-07-2006, 12:05

Citaat door berkane_city:
Hallo meid er is een rechtbank vlakbij de grote sinasappel als je richting saidia wil gaan, heel groot mooi gebouw! Allah ie 3ounek.

groetjes
Inderdaad! Aan de linkerkant van die orange- rotonde! Kan niet missen, prachtig gebouw!

Heel veel succes en sbar!

30-07-2006, 16:18
Ik wil jullie allen danken voor jullie hulp!
SOUKRAN!