Bekijk volle/desktop versie : mehdia



24-07-2006, 00:59
wie heeft het nummer van de camera/fotograaf mehdia uit rotterdam.

24-07-2006, 17:52


is er niemand die haar kent dan.

24-07-2006, 18:07
0613391929
astj

26-07-2006, 00:26
salam meid
ik zie dat je op zoek bent naar het nummer van mehdia.
ik zal je een tip geven neem haar niet.ze is onprofessioneel,slordig en komt haar afspraken niet na. en het ergste nog ze laat de video's en foto's aan andere mensen zien. daarnaast roddelt ze over haar klanten. haar dvd is ouallah onproffesioneel.
ook bemoeit haar man zich met haar werk. als er mannelijke familieleden binnen komen om te filmen met het bruidspaar moet ze van haar man direct stoppen met filmen.
ik ken een meisje die dit heeft meegemaakt. ze heeft echt een drama op haar feest gemaakt. haar man stond buiten en kwam erachter dat er mannen binnen waren gekomen en eiste dat hij ook naar binnen moest, want zijn vrouw is ook binnen. hij ging helemaal tekeer buiten.
dat meisje meskeina haar bruiloft was gelijk verziekt.
ouallah het is echt de waarheid, een vriendin van mij heeft haar ook genomen als fotograaf en beaamt dit. zij heeft ook een prut dvd gehad. echt zonde!
je mag het zelf weten, maar ik dacht ik waarschuw je, want dat scheelt een teleurstelling.

26-07-2006, 00:48


salam meid

ik raad je mehdia af. ze is inderdaad onproffesioneel en ze is echt een roddeltante.

26-07-2006, 20:41
nou, ik weet niet wie jij bent.... misschien een nicht ofzo, maar professioneel is ze niet. ik heb ook verhalen gehoord dat ze helemaal alleen komt. dat vind ik knap dat ze zowel kan filmen als foto's maken.
wat betreft die bruid met die "aangepaste programma" ik heb het zelf gehoord van iemand die bij die bruiloft was. als je niet wil dat er mannen binnenkomen moet je lekker thuis blijven en dit werk niet doen. en ik heb zelf een dvd van haar gezien en het is zwaar bagger. ik heb nix tegen haar maar ik heb het nu over haar werk en haar professionaliteit. dus zonde van je geld.