Bekijk volle/desktop versie : new:niet voorbestemd......



Pagina's : [1] 2

23-07-2006, 16:04
haai allemaal

Curious_Girl en ik willen beginnen met ons verhaal: niet voorbestemd....

hier is alvast het begin
kus Curious_Girl en rozen veel plezier



niet voorbestemd....................


nada:

''mam'' Ik ga ff boodschappen doen samen met nour.''doei'' en ik sla de deur achter me dicht.
het is echt koud buiten, ik rits mijn jas helenmaal dicht.De koude wind snijd langs mijn gezicht en speelt een spelletje met mijn haar.
Best lang lopen naar nour, eigenlijk niet maar 10 minuten maar ik hou van overdrijven.
''Sorry, helenmaal vergeten voor te stellen ik ben nada ik ben 20 jaar en ik ben een rechte studente''
''Ik kom uit een gezin van 3 kinderen en 2 ouders.Mijn zusje heet Kawtar 16,en mijn broer Amir 24 en mijn beste vriendin is Nour we kennen elkaar al vanaf de kleuterschool''

aangekomen bij nour: Ik zie nour al voor de deur staan.''Hey lieferd alles goed? ja hmdl met jou? ook goed''
''Nour heb jij het niet koud met die body warmer?'' vraag ik '' hahaha nee johh'' zegt ze.
Samen liepen we naar het winkelcentrum.''Kom we gaan eerst naar de H&M ''zegt nada.''Ja kom ze hebben uitverkoop!"zegt nour
''ohh egt een mooi cobertje nada die moet je echt kopen, morgen heb je toch je 1e stage dag? dan kan je die aan doen!''
''Ja, maar dan moet ik ook wel een gepaste broek bij hebben''zegt Nada.
''Oke, maar dan komen we niet meer aan boodschappen toe hahahah"zegt Nour.
''Dan niet kleren zijn belangerijker toch?'' ''Ja tuurlijk'' zegt Nour

''Hier deze broek'' zegt Nada'' die is mooi''zegt Nour ''Oke dan kunnen we gaan''zegt Nada
we rekende af en gingen snel naar de C1000.''Nour, waar ben je??"roept Nada ''Hierrrr, bij de chocola''
''ahhahaha ik had het kunnen weten, chocolade verslaafde''zegt Nada ''Nee, ex-verslaafde ik heb al 1 uur geen chocla meer gegeten!!!''
''wowww egt knap applaus, maar hoe lang ben je van plan geen chocola meer te eten??'' ehhh ik denk dat ik maar een reepje koop''zegt Nour op een fluister toontje.
hahaha dacht ik het niet, ik zag nog een advertentie staan werk gezocht ofzo.....''Ohh mischien wel iets voor mij zegt Nour.
''Ja, ik weet het wel zeker ze zoeken nog iemand voor de chocolade fabriek'' nouuuuu pest kopp"zegt Nour
We liepen samen naar het huis van Nour.''Dag Nour ik moet echt gaan!!'' Oke sgatt spreek ik je morgen weer??''zegt Nour ''Ja tuurlijk liefrdd.....beslama doe de groetjes thuis''riep Nada nog.

Bij Nada thuis: ''Mam, ik ben thuiss''
''hehe eindelijk zeg waar was je nou ik heb trek in die roze koeken die je moest halen! zegt kawtar.
''Nou,ik was toch naar de winkel om die roze koeken te halen!!!zegt Nada
''Meisjes''zegt moeder ''geen ruzie maken!!!''
''Oke'' zegt kawtar.

23-07-2006, 16:21


Je eerste fan
heey roosje djellie ga gauw verder

23-07-2006, 16:22
ga zo door je tweede fan joehoe

23-07-2006, 16:32
je bent nu online...........

23-07-2006, 16:45


Heeeyy Ga Gauw Verder Nieuwe Fan

23-07-2006, 18:05
Lady's ik plaats zo een stukjee [/SIZE]

23-07-2006, 18:22
UP!!!! [/SIZE]


23-07-2006, 18:32
dooooooooooor..........
Nieuwe fan

23-07-2006, 18:34
Zo hier is ie dan !! [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic]Veel leesplezier !!! [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3](..let niet op de typfouten .. )[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic][SIZE=4]Nabil:[/SIZE] [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic][/FONT]
[/SIZE][FONT=Century Gothic][SIZE=3]Voor de derde keer in een kwartier kijk ik op mijn horloge .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Ik begin ongeduldig te worden . Als Jamal en Haitham niet snel komen ga ik weg. Die twee zijn ook altijd te laat.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]De zonnestralen verdwijnen achter de donkere wolken en ik voel de eerste regendruppeltjes al naar beneden vallen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Damn ook dat nog'' mompel ik zachtjes . [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Als ik op het punt sta om te vertrekken voel ik een harde klap op mijn rug , Kwaad draai ik me om en kijk in het lachende gezicht van Haitham .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Die lach verdwijnt snel als hij mijn boze gezicht ziet. '' Wajoow wat is er met jou a sahbi , ben je afgewezen door wahed chikie wella ?'' vraagt Haitham terwijl hij om zijn eigen grap lacht. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Nee , erger ....ik zag jou hoofd '' antwoord ik droog .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Beledigt kijkt hij me aan. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]'' Waarom ben je zo laat ?'' vraag ik hem .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''OOO nu snap ik het '' zegt Haitham .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Niet begrijpend kijk ik hem aan.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Je bent boos omdat je mij miste '' zegt hij grijnzend terwijl hij zijn wenkbrouwen op en neer beweegt .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Afkeurend kijk ik hem aan. Ik vraag me af waarom ik bevriend ben met die aap , ik ken hem al mijn hele leven ...hij is gek maar heeft wel zijn hart op de goede plaats zitten. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Jamal .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]'Ewaaaaa Schatjesss ''roept Jamal terwijl hij naar ons toe loopt. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Zinaaaaaaaaaaaaaaa '' roept Haitham met een meisjes stem en rent op Jamal af.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Ze doen alsof ze elkaar de 4 gebruikelijke kusjes geven. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Ze negeren de scheefe blikken die ze van de mensen krijgen , en ook mijn blik . En komen lachend naar me toe gelopen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Nog steeds vol verbazing kijk ik ze aan. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]'' nu snap ik waarom jullie zo laat zijn , jullie moesten jullie make- up nog bijwerken zeker '' zeg ik sarcastisch.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]'' Ja , zonder make- up ga ik echt niet de deur uit '' antwoord Jamal nog steeds met een meisjes stem.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Jammer dat het niet geholpen heeft , je bent nog steeds lelijk '' zegt Haitham grinnikend.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Haitham rent weg en Jamal rent achter hem aan....[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Pfff het zijn net 2 kleuters denk ik .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Eeej dromer !!! straks komen we nog te laat voor de film '' roept Haitham naar me terwijl hij samen met jamal naar binnen loopt.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]''Alsof ik degene ben die te laat was '' roep ik hem nog na.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Hoofdschuddend loop ik achter ze aan.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]Dit beloofde nog een hele lange dag te worden ...............................[/SIZE][/FONT]


De zonnestralen schijnen door het raam naar binnen. Zachtjes open ik mijn ogen... aaaghh mijn nek deed pijn .
Ik was op de bank in slaap gevallen. Ik kijk op de klok ...shiit ! half 8 ik had me verslapen .
Ik neem snel een douche vericht het gebed ,ontbijten had ik nu geen tijd voor ik deed mijn jas en schoenen aan en sloot de deur achter me.
Ik reed naar mijn werk , een gewone werkdag .
Niet wetend dat deze dag alles behalve gewoon zal zijn ...deze dag zou mijn hele leven veranderen ...deze dag zal de deur zijn naar een nieuwe toekomst .....................



[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][SIZE=2]Ik hoop dat jullie het leuk vonden[/SIZE] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3]

23-07-2006, 19:31
liefrddss....als we meer reacties krijgen
gaan we verderr
Upp kuss nihadd

23-07-2006, 19:43

Citaat door rozen:
liefrddss....als we meer reacties krijgen
gaan we verderr
Upp kuss nihadd
Jaaaaaaaaaa

25-07-2006, 15:12
Upppppp!!

Zijn er geen fan's meer willen julie niet meer lezen??


kom op Upppp

kuss nihad

26-07-2006, 00:56


jahwel tuurlijk wel ga gewoon lekker verder

26-07-2006, 11:19
nog een vervolgje
veel plezier!
mr ik wil meer reactiess


[SIZE="5"]nada:[/SIZE]

Ik loop naar mijn kamer om die nieuwe kleren te passen.''Mam'' roep ik ''Ja'' ''Kom is even naar boven''riep ik ''Oke''
''Kijk mam dit doe ik morgen aan''zeg ik ''Leuk Nada echt mooi!'' ''Shoukran mam''

2 uur later:

''Nada'' roept mijn broer Amir ''Ja''zeg ik ''Kom eten Nada'' roept mijn broer ''Ja ik kom al!''
''Hmmmmmmmm lekker lasagna mijn lievelings eten!!!!'' zeg ik een beetje te hard.''Ja leuk voor je maar niet heel de buurt hoeft het te weten hoor!!''
zegt kawtar.''Houd je bek bemoei al!!"zeg ik boos.
''Kawtar en Nada stop eens met dat gekibbel ik word er helenmaal gek van!! zegt mijn vader boos ''sorry'' zeggen kawtar en ik in koor.

Nadat we gegeten hadden deed ik de afwas en ging naar mijn kamer.Ik bel Nour even op.
''Ja hallo met Nour'' hoorde ik aan de andere kant van de lijn.''Hey liefie.''...zeg ik heyy sgat alles goed?''zegt Nour
''Ja hmdl met jou?''zeg ik ''Ja goed hoor''zegt Nour.
''Ik ben zo zenuwachtig voor morgen IK ga stage lopen in een advocaten bureau!!zeg ik ''Ja,dat is hartstike leukk!!''zegt Nour
''Ja super maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten'' zeg ik.
''Lieferd.. neem een bad ontspan en ga lekker slapen! het komt echt wel goed na een tijdje ga je het heel leuk vinden!''zegt Nour
''Ja soukran sgat ik ga nu een bad nemen en dan lekker slapen!" zeg ik ''Ja is goed maar ik moet gaan dag zina'' zegt Nour ''Dag lekker ding van me''zeg ik.
haha af en toe is Nour net een moedertje maar wel een lief moedertje!!


volgende ochtend: Ik kijk op mijn klokje 7 uur tijd om op te staan. Ik nam een douch en ging ff bidden en doe mijn nieuwe kleren aan.Ik ben zo zenuwachtig!!.
Ik drink rustig een kopje thee en eet een broodje.En ga weer trug naar mijn kamer.Shittt wat doe ik met mijn haar?!
Gewoon los ik heb stijl donkerbruin haar ongeveer tot net biven mijn kont.
Ik pak mijn tas en liep de deur uit.Het was niet zo ver maar ik ga toch maar met de bus! hahaha hoe bedoel je lui!Onderweg hoorde ik nog een paar jongens ''heyy zina'' maar daar trek ik me niks van aan en loop het advocaten kantoor binnen.......

26-07-2006, 17:24
willie willie .....bij je eigen verhaal heb je al duizenden ( JA ik weet ik hou van overdrijven ) vervolgjes gezet ..en ook al bij dit verhaal ... ..[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic]Ik plaats ook wel zo snel mogelijk een vervolgje ( Dus eind 2009 ofzo ...) [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=1][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=1]Koess [/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=1]C_G

Pagina's : [1] 2