Bekijk volle/desktop versie : new:niet voorbestemd......



Pagina's : [1] 2

23-07-2006, 16:04
haai allemaal

Curious_Girl en ik willen beginnen met ons verhaal: niet voorbestemd....

hier is alvast het begin
kus Curious_Girl en rozen veel plezier



niet voorbestemd....................


nada:

''mam'' Ik ga ff boodschappen doen samen met nour.''doei'' en ik sla de deur achter me dicht.
het is echt koud buiten, ik rits mijn jas helenmaal dicht.De koude wind snijd langs mijn gezicht en speelt een spelletje met mijn haar.
Best lang lopen naar nour, eigenlijk niet maar 10 minuten maar ik hou van overdrijven.
''Sorry, helenmaal vergeten voor te stellen ik ben nada ik ben 20 jaar en ik ben een rechte studente''
''Ik kom uit een gezin van 3 kinderen en 2 ouders.Mijn zusje heet Kawtar 16,en mijn broer Amir 24 en mijn beste vriendin is Nour we kennen elkaar al vanaf de kleuterschool''

aangekomen bij nour: Ik zie nour al voor de deur staan.''Hey lieferd alles goed? ja hmdl met jou? ook goed''
''Nour heb jij het niet koud met die body warmer?'' vraag ik '' hahaha nee johh'' zegt ze.
Samen liepen we naar het winkelcentrum.''Kom we gaan eerst naar de H&M ''zegt nada.''Ja kom ze hebben uitverkoop!"zegt nour
''ohh egt een mooi cobertje nada die moet je echt kopen, morgen heb je toch je 1e stage dag? dan kan je die aan doen!''
''Ja, maar dan moet ik ook wel een gepaste broek bij hebben''zegt Nada.
''Oke, maar dan komen we niet meer aan boodschappen toe hahahah"zegt Nour.
''Dan niet kleren zijn belangerijker toch?'' ''Ja tuurlijk'' zegt Nour

''Hier deze broek'' zegt Nada'' die is mooi''zegt Nour ''Oke dan kunnen we gaan''zegt Nada
we rekende af en gingen snel naar de C1000.''Nour, waar ben je??"roept Nada ''Hierrrr, bij de chocola''
''ahhahaha ik had het kunnen weten, chocolade verslaafde''zegt Nada ''Nee, ex-verslaafde ik heb al 1 uur geen chocla meer gegeten!!!''