Bekijk volle/desktop versie : te hoog gegrepen



23-07-2006, 01:25
ik heb zo veel leuke verhalen gelezen in deze verhalen rubriek,
dus dacht ik ook eens een leuke verhaal te plaatsen, zeg me maar wat jullei ervan vinden

hey moet je horen, klootzak!!, in mijn contract staat duidelijk dat ik een kassamedewerker ben, en geen schoonmaakster!!! en ik kan dit niet langer meer uithouden... jullie horen nog van mijn advocaat!!! pff ik heb niet eens een advocaat, maar jah.. ik moet ze tog gewoon laten schrikken.. ik kleede me om, pakt mijn tas, en liep de winkel uit.. schit man, ik zit nu gewoon zonder werk. hoe moet ik nu aan mijn geld komen.. van mijn pa krijg ik niets en mijn ma heeft niks.. en mijn studie finaciering is ook niet genoeg, maar ik laat niemand over mij heen lopen. dan maar zonder werk. ik werk nu al bijna een jaar bij kruidvat en het beviel me wel, vooral omdat er alleen maar van die gezellige dames daar werken. en met de baas kon ik ook erg opschieten omdat het een marokaan was, en hij een oogje op me had. hij was wel een leuke jongen en hij flirte heel vaak met me, maar ik deed er niks mee. tot hij op een dag promotie kreeg.hij moest op het hoofdkantoor werken. en er kwam zo een rasict in zijn plaats die het gelijk op mij had gemunt, hij gaf me alleen maar schoonmaak klussjes. eerst vond ik het niet erg, daarna vond ik het niet leuk, maar toen kwam het me strot uit, hij gaf alleen die hollandse troela´s die leuke klussjes. en ja nu zit ik zonder baan...maar ik pak hem nog wel, ik ben vandaag voor niks om 7.30 opgestaan. en het is nog maar 10uur. wat moet ik thuis zeggen, als ik het tegen mijn ouders zeg dan krijg zeker op mijn donder.. en het is zaterdag anders ging ik vandaag een advocaat inhuren, ik probeerde mijn vriendin samira opte bellen, maar die heks nam niet op.. ze slaapt zeker nog, zij is een slaapkop net als mij, wij slapen tot 13.00 als we vrij zijn.. maja, ik denk dat ik maar naar huis ga, en alles ga opbiechten aan mijn ouders.., deze ont