Bekijk volle/desktop versie : нσυ∂єη ωє ναη єℓкααя؟؟



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-07-2006, 01:17

нσυ∂єη ωє ναη єℓкααя؟&#1 567; Is de nieuwe titel van me nieuwe verhaal..

Ik heb meerdere verhalen op Marokko.nl..
Zoals:

x_»Fouad&Saartje»_x [NEW, ook pas vandaag geopend.. Maar best ver er mee..]
..xx..~Z0nder,Amin,Mama En Papa~..xx..[Al een tijdje mee bezig]
School,,Vriendjes,,Ouders,,broers,,Kortom ..xx..M0cr0..xx..Tiener!!¡¡!![Ook al een tijdje mee bezig]..

Ik zal geen samenvatting of dergelijke van het verhaal geven.. Ik plaats een stuk en dan moeten jullie gewoon zeggen wat jullie der van vinden..
Na het plaatsen ga ik slapen..
Dus dan spreek ik jullie insa'allah morgen.. Als er mensen zijn die gaan reageren..

Met vriendelijke groet Saartje13..


23-07-2006, 01:20


[SIZE="3"]
Rachid:

Het was thuis een hele rwina,,me twee-ling zusje en me zus..De hele tijd ruzie maken..En me moeder de hele tijd der achter aan rennen..Ik zat gewoon in de woonkamer chillend dragonball-Z dvd'tje te kijken..Hoe oud ik was? Euhm ja ik was 19 jaar oud..

Sohela(tweelingzus): Sta op Rach wallah je irriteert me b7el shie klein kind..
Rachid: Ik ben ook maar 19 hoor,,ga aan de kant jongen..En me zusje deed de tv uit..
Sohela: Ga een douche nemen man,,je stinkt..
Rachid: Daar trap ik niet meer in,,ik stink niet..
Sohela: We gaan zo weg,,hallo je moet er zijn voor je neef Fouad man..
Omeima: Die is klote,,Rachid zied opstaan..
Rachid: Safie,,safie..

En ik liep naar boven naar me kamer..Me zusje Sohela was heel eigenwijs en een duiveltje..
Ik wist wat ze allemaal uitspookte met jongens,,nou niet altijd maar ze was niet de rustigste..Ze vond zichzelf altijd jong,,dus ze moest genieten van der leven..Hahaha 19 is ook weer niet zo jong of wel?
En ja me zus Omeima,,heel rustig meisje 21 jaar oud...Ze draagt sinds kort een hidjaab..Uit eigen wil hamdoullilah..Is zich ook erg gaan praktiseren in het geloof..En verder heb ik een moeder..Me vader is overlijden een paar jaartjes terug..
En tjah de jongen die gaat trouwen is me beste mattie Fouad..Me neef me broer me rechterhand..Hahah die klootzak wou stoppen met handelen in drugs..Ik vond het wel goed van hem..Hij wou mij der ook uit halen..Maar ik wou der nog inblijven...Ik ben geen domme drugsdealer hoor..Hahah heb me vwo diploma op zak maar wil nog niet gaan studeren..
Maarja komt wel goed..

Ik deed me kast open ik moest van de meiden een pak aantrekken zo niets voor mij..Dus ik had gister een mooie Hugo Boss pak gehaald samen met me zus Omeima..Het was altijd leuk met haar..Echt een schat van een meid..Hahah me zusje Sohela ook hoor daar niet van..Ik deed me pak goed op me bed..Me pak was zwart..Ik wou het combineren met een Rose stropdas..Ik was helemaal gek op die combi zwart&rose.
Zette alles goed op me bed..Pakte een handdoek en liep naar me badkamer..En nam een douche..Nadat ik had gedoucht,,keek ik in de spiegel..Vele meiden waren gek op me..Maar ik hield me niet echt bezig met meiden..Ik had altijd zoiets van kom het juiste meisje wel tegen en dan trouwen insa'allah..
Ik was wel ontmaagd,,waar ik zelf ook erg spijt van heb..Want ik zou het wel fijn vinden als ik met een meisje zou trouwen die nog maagd was..En volgens mij wilt ook elke meisje trouwen met een jongen die nog maagd is..
Ik had geen zin om stekeltjes te zetten..Dat was zo de standaart kapsel van Rachid..Ik pakte gel en zette gewoon stekeltjes..Ik wist dat als ik naar beneden zou gaan met een out of bed look..Dat ik dood zou worden gemaakt hahahah..
Ik trok me pak aan..En riep me zus Omeima..

Omeima: Aaight lekkerding..
Rachid: Hahah zus kan je me helpen met deze stropdas..
Omeima: Tuurlijk kan ik me broertje helpen..
Rachid: Ik keek me zus aan,,ik houd echt veel van der..En omeima
Omeima: Ja Rachid?
Rachid: Ga je je hoofddoek af doen?
Omeima: Neej man,,het is gemengd toch,,eigenlijk vind ik het ook niet gepast om te gaan,,maar je weet toch ik heb toch wel een band met Fouad..
Rachid: Ik za dat me zus klaar was ik keek in de spiegel ik zag er wel okej uit..Ik ging op me bed zitten en deed me Prada schoenen aan..Omeima lieverd zelfs bedekt ben je prachtig..
Omeima: ahahah thanx..
Rachid: Geen dank..
Omeima: Maar ik ga nog even me hoofddoek opzetten..
Rachid: Is goed schat,,en me zus liep me slaapkamer uit..

Hmm ik spooot nog liters D&G parfum..Totdat me zusje Sohela de kamer binnen kwam..Hahah die had der haar gestylt en die hele mikmak..

Sohela: Wat vind je van me..
Rachid: Je ziet er wel leuk uit..
SOhela: Ik heb net de haren van mama gekrult
Rachid: Hahah wallah jullie zijn gek..(Me moeder draagt geen hoofddoek)
Sohela: Wat nou mama moet er ook goed uitzien..
Rachid: Safie is goed a nerdje..
Sohela: Maar is deze jurk niet te bloot..
Rachid: Me zusje liep naar me spiegel en bekeek der zelf,..Hij was eerlijk gezegd wel bloot..Euhm jahwel Sohela best wel..
Sohela: Nou mooi zo,..
Rachid: Pardon..
Sohela: Ja sorry hoor wil der niet als non bij lopen..Maar lieve Rachid van me het is al 6 uur we moeten daar 7 uur zijn ik ga even snel me make-up zetten..
Rachid: Ik stond daar nog steeds met open mond..Ewilie bent le hram..
Sohela hoeft van mij geen hoofddoek te dragen,,maar soms ergerde ik me echt aan haar kledingstyl en die bakken make-up die ze der dan ook nog bij heeft..Damn..
Ik liep naar beneden en zag me zus Omeima,,met een hidjaab en een leuke jurk en al..Ik liep naar der toe gaf der een kus op der wang..

Rachid: je ziet er prachtig uit Omeima..{Ik zag me zusje Sohela naar beneden komen}
Ohh en daar heb je me andere prinsesje..
Sohela: Hahaha niet slijmen..
Rachid: Ik complimenteer je alleen maar aa nerd..
Sohela: Hahaha..
Rachid: En me moeder kwam er ook nog bij lopen..Hahahaha haar haar was inderdaad gekrult ze kwam naar me toe lopen..

Mama: Ewa zoon vind je me niet mooii..
Rachid: Hahah mama u ziet er prachtig uit..Net als Omeima en Sohela..
Mama: Hahah jij ook mijn zoon..
Rachid: Bedankt mama..En ik liep alvast naar buiten met me zus Omeima..Zij stapte naast me in..We moesten nog naar de zaal rijden..


[COLOR="magenta"][CENTER]Sarah:



Ik reed richting de zaal vandaag zou me nicht Firdaus trouwen..
Het was me enigste nichtje van me vaderskant waar ik mee kon praten..Ik kon wel met de broer van Firdaus omgaan..Maar met der zussen Ho maar..
Ik had der henna enzo gemist..Ik kom net terug van Italy..Ik liep daar voor 2 weken Stage..Hmm ik moet mezelf eerst volgens mij voorstellen..Ik ben Sarah een meisje van 18 jaar oud..Studeer aan de Universiteit..Ben een half Marokaanse half Nederlandse meisje..
Ik was het enigst kind,,ik had geen broers of zussen..
En me ouders zijn gescheiden,,me vader is terug gegaan naar Marokko..Hij is daar zakenman ofzo..En ik woon dus alleen maar met me Nederlandse moeder..
Me Nederlandse moeder gaat helaas niet naar de bruiloft van Firdaus..Me moeder heeft er persoonlijk gefeliciteerd etc.
Maar Firdaus Begreep het ook hamdoullilah..De familie van me vader mag me moeder niet..
DOn't ask me why..Ze3ma omdat het geen Moslim is..
Me moeder is helaas nooit bekeerd tot de Islam..Ik zelf ben hamdoullilah wel een moslim..

Ik was bij de zaal..Ik zag nog een auto naast me geparkeerd..Hahah ik had me haar gewoon styl ik had van nature al styl mooi blond haar..Had ook een mooie figuur..Mooie leuke groene ogen..Ik had een Creme takshita aan,,de onderkant was echt bloot..Maarja het was me nicht Firdaus..Ik zag een mooie jongen uitstappen..En toevallig zag ik ook Omeima uitstappen,,Omeima was een meisje die ik gewoon kende..Ze zag me..

Omeima:Saaaaaaartjeee
Sarah: Omeimaa,,wat zie je der leuk uit..Ik liep naar der toe en kuste der..Ik gaf der moeder ook kusjes der zusjes ook,..En die jongeman die bij haar stond gaf ik gewoon een hand..En we bleven daar even staan..
Sohela: Je hebt een mooie jurk meis..
Sarah: Dankjewel schat je ziet er ook beeldig uit..
Sohela: Shocran..
Omeima: Ewa kom naar binnen man..
En we liepen met ze allen naar binnen..Ik groette me familie..Die me natuurlijk weer vies aankeken..En liep naar de broer van Firdus..Mohammed..

Mohammed: Faka lekkerding..
Sarah: Hahaha Mohammed..
Mohammed: Ewa lekker alleen gekomen je moest je ma meenemen man..
Sarah: Die wilt niet man maar ze is erg blij voor Firdaus..
Mohammed: Geloof ik graag man je moeder is zowat gek op der..
Sarah: Ja zekers..
Mohammed: Wil je Firdaus zien..
Sarah: Hahah ja
Mohammed:maar ze is wel met der man hea..En een neef is erbij..
Sarah: Hahah tazz ik ga naar me nicht..
Mohammed: Wallahila kom mee lopen..
Sarah: En ik liep met me neef mee..me jurk was wel irritant..En we liepen een kamertje binnen,,Ik zag der man Fouad,,die jongen mocht ik well..En ik zag die leuke jongen van buiten die met Omeima was..

Firdaus: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Sarah schatje van me..
Sarah: Heeeeeeeeey lieverd..En ik liep naar me nicht en omhelsde der..En ik zag tranen bij der komen..Heey lieverd en ik veegde der tranen weg..
Firdaus: Saartje ik ben echt blij dat je er bent..
Sarah: Heey lieverd sorry dat ik je henna enzo hebt gemist..
Firdaus: Is niet erg..
Sarah: En ik liep naar Fouad en gaf hem een knuffel..

Fouad: Hoe was het in Italy..
Sarah: Euhm vermoeiend..[Ik ken Fouad al heel lang]..
Fouad: Okeej dan,,n0u Saartje dit is me neefje Rachid..Rachid dit is me schoonzusje haha..
Rachida: Jou zag ik net hea..
Sarah: Hahah als het g0ed is wel..
Rachida: Okeej dan..
Sarah: Maar heey tortelduifjes,,ik ga der vandoor...
Firdaus: Ik zie je straks hea a Satana..En leef je uit op de dansvloes hea..
Sarah: Hahahahah tuurlijk tuurlijk..Ciaoo..En ik liep de kamer uit..En zag Rachid achter me lopen..Hij kwam naast me lopen..


SIZE][/CENTER][/COLOR]

23-07-2006, 01:21

Rachid: Zo mevrouw Sarah..
Sarah: Hahaha Sarah is ook wel goed hoor..
Rachid: Hahaha okeej,,en ben je hier alleen..
Sarah: Eum ja..
Rachid: Dus geen vader dat word uitleven dus...[oepsz,,ewilie wat heb ik gezegd]
Sarah: Pardon,,ik keek hem vies aan en liep door,,hij kwam achter me aan lopen en pakte me bij me arm..
Rachid: Wallah me excusses ik bed0elde het niet zo..
Sarah:Safie is g0ed maar wil je me loslaten..Ik keek hem aan in zijn ogen..Hij had tbarkellah mooie ogen..Hij zelf was moooii..
Rachid: Je hebt mooie ogen..
Sarah: Ik ga schreeuwen..
Rachid: Safie is goed ik laat je al los..
Sarah: En hij liet me los..En ik ging gewoon rond lopen door de zaal...Me telefoon ging over..Ik pakte hem van me tas..Ik zag dat het Nawfel was..Nawfel was me vriend..We zouden insa'allah over een paar maanden verloven..Ik liep naar een hoekje..Ik stond tegenover Omeima..Ze zwaaide naar me ik zwaaide terug..Naast haar zat Rachid..
Ik pakte me telefoon..

Sarah: Heey Nawfel..
Nawfel: Heey lieverd..
Sarah: Hoe is het?
Nawfel: Ja goed hoor..En ben je veilig terug van Italy..
Sarah: Ja elhamdoullilah..
Nawfel: Saartje van me ik heb je gemist en ik wil je zien..
Sarah: Sorryy gaat niet ik ben op de bruiloft van me nicht..
Nawfel: Kan je niet ff weg..
Sarah: [ik zag dat de moeder van Omeima me riep..] Heey kanjer ik moet hangen ik bel je wagha houd van je..
En liep naar het tafeltje..
Rachid, Omeima, Sohela en de moeder zaten daar..

Sarah: U riep me mevrouw?
Mama: Ga zitten meisje..Hahahah
Sarah: Wagha,,en ik nam plaats naast de vrouw, en toevallig zat ik ook naast Rachid..
Omeima: Ewa Saar hoe is het met je moeder..
Sarah: Hamdoullilah goed man..
Omeima: En met je vader spreek je die nog.?
Sarah: Lange tijd neit gesproken zo een 5 á 6 maanden..
Omeima: Ghair insa'allah
Sarah: Insa'allah..Maar heey waarom zijn jullie zo saaii..Gelthie kom dansen hahaha..En ik keek de moeder van Omeima aan..
Moeder: Jij wilt dansen..
Sarah: Hahaha ja ik wil dansen..
Moeder: Ewa kom dansen..
Sarah: Hahaha en ik keek de vrouw aan ze pakte me hand en we gingen samen op de dansvloer..Hahaha die was echt leeg..Muziek ging harder en er werd luid geklapt..En ik danste met de moeder van Omeima..



[CENTER][COLOR="magenta"]Rachid..



Ik zag daar Sarah met me moeder dansen..Me moeder had het de hele tijd over der..
Ohh Omeima kijk tbarkellah hoe mooi ze is..Ohh Omeima..
Me moeder zei zelfs tegen me dat ze wilt dat ik later met zo een meisje gaa trouwen.. Believe me, zou ik ook echt willen.. Is tbarkellah echt een mooii meisje..
Ik staarde de hele tijd naar der..

Omeima: Sohela onze broer is verliefd..
Sohela: Ik zie het..
Rachid: huh watte..
Sohela: Jongen grijp je kansen..
Rachid: Waaar heb je het over?
Sohela: Je bent gek op Sarah,,daar heb ik het over..Ga naar der toe ga lekker met der dansen..Samen aan een tafeltje zitten..Lekker kletsen elkaar beter leren kennen..
Rachid: Neej man ik ben helemaal niet verliefd of gek op.. Ik bedoel ik ken der amper ik weet alleen maar dat ze Sarah heet..Tazz moet ik daar op verliefd worden..?
Omeima: Hahaha ja hij heeft gelijk..
Rachid: ja toch... Ik zag dat Sarah en me moeder weer kwamen zitten..

Sarah: gelthie kom op ik wil dansen ik begin nu pas los te komen..
Gelthie: ahah bentie ik ben echt moe..
Sarah: Sohela En omeima..
Sohela: Straks schat..
Omeima: Ik heb last van me voet.. Rachid ga jij es met der dansen..
Sarah: Jaa Rachid het is je neef kom op..Hahaha ze komen toch zo..
mama: ja a waldie ga dansen leuke meisje hoor Sarah..
Sarah: En u bent een leuke vrouw. Kom op rachid..En ik pakte ze hand en trok hem de dansvloer op..Ik weer niet vanwaar dat kwam...Maar ik was hyper ik wou dansen..
Ik stond tegenover hem en we zaten samen te dansen,,eerlijk gezegd hij kon het dood...Hij kwam dichterbij en fluisterde in me oor..

Rachid: Prachtige ogen..
Sarah: Ik keek hem aan en glimlachde..hahaha en pakte zijn handen en ging dansen en dansen.. Niet wetend wie bij de deur stond..En eerlijk als je ons zou zien..Rachid en mij..ZOu je denken Stelletje?[/COLOR][/CENTER]

23-07-2006, 01:22
Ik hoor morgen insa'allah wel van jullie..

23-07-2006, 01:45


1ste fan meid...
Ga snel weer verder.....

23-07-2006, 14:03
heey meid hier ben k weer
ga verder
tbarkellah mooie verhaal

23-07-2006, 22:51
Heey sgatjes,ik ga zo insa'allah een vervolgje typen.. Ben pas net thuis, dus vandaar..


23-07-2006, 23:09
keej dan
shoekran

23-07-2006, 23:25
Is gOed...
ThnQs...

23-07-2006, 23:49
eeeyy meid..

nieuwe fann derbij..

gaa snel weer verder..

23-07-2006, 23:51

Rachid: Prachtige ogen..
Sarah: Ik keek hem aan en glimlachde..hahaha en pakte zijn handen en ging dansen en dansen.. Niet wetend wie bij de deur stond..En eerlijk als je ons zou zien..Rachid en mij..ZOu je denken Stelletje?

Maar neej, ik bedoel ik kende die jongen amper..
Ik keek gewoon toevallig naar de deur.. Shit zag ik het goed, het was Nawfel.. Ewilie wat deed die hier..?
Die zal dit vast en zeker niet leuk vinden, ik bedoel ik danste best wel close met Rachid.. Ik nam ineens afstand..

Sarah: Rachid ik kom zo..
Rachid: Hahaha blijf dansen man..
Sarah: Neej ik kom zo..
Rachid: Okeej..
Sarah: En ik liep van de dansvloer af, en liep zijn richtig, hij leek echt parra..
Ik keek hem lief aan..

Nawfel: Dus daarom wou je dat ik niet kwam..
Sarah: Nawfel, lieverd het is niet wat je denkt..
Nawfel: Sinds wanneer danst Sarah zo..
Sarah: Het is gewoon de bruiloft van me nicht..
Nawfel: Dan mag mevrouw met iedereen flirten..
Sarah: Ik flirt met niemand..
Nawfel: Je zat zowat aan ze lip man..
Sarah: Okeej okeej sorry..
Nawfel: En als je me hier niet zou zien.. Zou je dan met hem naar huis zijn gegaan..
Sarah: Nawfel, je kent me wel beter..
Nawfel: Weetje wat.. Saar geniet van je avond.. Fijn om je nog even te gesproken hebben na een lange tijd..
Sarah: Maar.. En hij liep weg.. Had volgens mij ook geen zin om achterhem aan te gaan.. Het was een erg eigenwijs jongen.. Maar ja hij had wel gelijk.. Waar was ik mee bezig.. En om eerlijk te zijn, ik had het naar me zin..
Maar, van Nawfel houd ik.. Met Nawfel wil ik me leven delen..
Toch?
Jaa tuurlijk Saar,, je kent Rachid amper.. Oeff,, en ik wou even een rondje maken.. Maar ik werd geroepen..
Het was Omeima.. Ik liep naar der toe..

Omeima: Schat, waarom zie je zo bleekjes..
Sarah: Ik voel me even niet lekker..
Omeima: Kom, drink wat kom zitten..
Moeder omeima: Ja bentie kom kom..
Sarah: Ik nam plaats, shit moest ik nou echt naast Rachid zitten?
Maar ik ging maar zitten, en nam een glas water.. Oeff, me hele avond verpest.. Maarja Saar, lol hebben kan ook op een ander manier, dan close dansen met een jongen die je amper kent..


Rachid:

Sarah wou ineens weg.. Eerlijk gezegd had ik het wel naar me zin.. Ze kon erg mooi dansen.. En maar te zwijgen over der ogen.. Damn erg mooi.. Het was dan ook een erg mooi meisje.. Hahah, maar die had ook zekers der vriend.. Ik stemde maar toe, en ze liep richting de deur, ik achtervolgde der met me ogen.. En liep wat dichterbijer.. Ze zat daar te praten met een jongen.. Die heb ik niet eerder gezien.. Zal het der vriend zijn?
Vast wel.. Kan ook der broer zijn?
Hmm, die heeft ze volgens mij niet.. Ik ging maar zitten, het zat me wel telkens dwars?
Wacht even.. Ik vind er toch niet leuk:S..
Schei toch uit man.. Ik ken der amper.. En ik bleef zenuwachtig zitten..
Ik had eerlijk gezegd geen zin meer.. Ineens riep me zus Omeima der.. Ze kwam naar ons tafeltje zitten.. Damn wat zag zij der bleekjes uit.. Omeima maakte der gelijk een opmerking over.. En ze was erg bezorg om der.. En dan maar te zwijgen over me moeder..
Wat had die jongen tegen der gezegd? Want ze leek helemaal niet zo vrolijk.. Meestal ben je toch vrolijk en blij als je van je vriendin of vriend komt.. Hmm, mischien was dit niet zo een leuke gesprekje..
Of shit, ze hebben toch geen ruzie gekregen.. Omdat ik met haar zat te dansen..
Ik hoop van niet, het mag een mooie meisje zijn en al.. Maar als ze een vriend heeft, wil ik niet tussen hun staan..
Sommige dingen moet men gewoon accepteren.. Ze kwam naast me zitten..


23-07-2006, 23:51

Citaat door berkeniaa:
keej dan
shoekran



Net geplaatst.. Nu een vervolgje voor me ander verhalen typen..

Daarom ben ik zo afwezig op msn..


23-07-2006, 23:52



Citaat door moslima_89:
eeeyy meid..

nieuwe fann derbij..

gaa snel weer verder..

Heey schat..

Ik heb net een vervolgje geplaatst..


23-07-2006, 23:53

Citaat door 0_lovely_0:
Is gOed...
ThnQs...

Bedankt, voor je geduld..


23-07-2006, 23:59

Citaat door saartje13:

Heey schat..

Ik heb net een vervolgje geplaatst..

thnx meid voor je mooi vervolg..

gaa snel weer verder..

Pagina's : [1] 2 3 4 5