Bekijk volle/desktop versie : "De oNmoGelijke LiefD TusSen 2 VuRen"



22-07-2006, 22:48
[SIZE=4" -->zz bzz" "alloww zij rach slaperig " "jah tben ik iman ewa nog steeds aan het slapen " rach:ah tben jij maar laat me voort slapen bel me straks terug "[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]iman:hahaha rach:wa is er nu weeral grappig ?? iman:hihi omdat je nog 20 minuten de tijd hebt om op school te zijn haha dat is grappig " rach : watttt !!! 20 minn ??? ik zie je wel en iman ik pak je wel nog eens iman:hahah jaja tuut tuut [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]rach:en nu hopen dat men broer faysal niet de badkamer in beslag heeft genomen .ik rende naar de badkamer , nee FAYSAL plsss doe open ik kom te laat [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]plssss faysal: hahah ik ben er maar pas dus w8 maar lekker tot het jou beurt is rach:ewa plsss tegen dat jij er uit bent is het chie 12u00 !ufff oke dan als ik blijf zitten van de jaar is het jouw schuld !! faysal : ik zal maar best de deur openen , voor dat ze echt blijft zitten kheb echt geen zin om 2 maanden lang naar haar geneut te luisteren , dat ik door haar ben blijven zitten ...[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]rach: wolahhh thxxxnn love you hhaha faysal: schoof schoof slijmbal jalah ga maar voor ik me bedenk ... rachke ik sloot de deur en friste me op nadat ik dat gedaan heb ging ik naar men kamer vandaag ging het warm zijn ,dus besloot ik een witte linnen broek aan te doen met een roze truitje en men roze balerina's [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]ik nam er een gepaste hoofdoek bij en deed die om , nam men tas en ging weg naar school ik groete men ouders allebij mama;salaam a jedie eet eerst wat [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]rach ; nee yema heb geen tijd mama:kijk in de keuken aan de aanrecht daar is een lunchpaket normaal voor faysal bedoelt maar die heeft nog tijd ik gaf men moeder een dikkke kus en bedankte haar ik zou niet weten wat ik zonder haar zou doen ...aangekomen op school groete ik een paar vriendinen en zag iman in de verte IMANNNNN oeps beetje te luid geroepe want iedereen keek mijn kant op [/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4]hahah ya hechma iman: salaam lieverd micro nodig ?? hahha rach: nee die heb ik al heb je dat dan net niet gehoord haha iman:hahah jah jalah jij kom.... rach: ewa welke leerkracht hebben we nu iman ??
iman: ewa je weet toch die ene daar met zen groot hoofd
rach: hahah meskeen zo groot is die toch niet alhoewel hahaha
iman: hahah ja man tis de waarheid
rach : safee ska nu gaan we beetje meevolgen met de les
iman:haj haj ook de eerste keer
rach : tijdens de les waren we allemaal aandachtig mee aan
het luisteren (ook de eerste keer ) want volgende maandag hadden we terug stage in een ziekenhuis ik volg namelijk verpleegkunde .....
het was namelijk al 15u30 en de lessen waren gedaan voor vandaag .
iman:ewa wat ga je nu doen ???
rach:ik ga naar huis men moeder helpen en dan zal ik wel zien he
ichem ( en jij ) ??
iman : ook het zelfde zeker mohim beslama meid
rach: beslama groetjes thuiss e , onderweg luisterde ik naar men mp3
het leidje van Ne'yo so sickk uf love songs so tired .... echt mooi liedjee ik zong zachtjes mee .
aangekomen thuis riep ik YEMA niemand antwoorden terug FAYSAAL !!
jah niemand thuis zo te zien op tafel lag een papiertje ; rach we zijn naar tante in holanda we komen pas morgen avond terug ahja ruim eens een beetje op moet van mama je "lieve" broer Faysal hahah yaeh rigtt lieve broer YES HOME ALONE
ik zette luid muziek op en begon op te ruimen nadat ik dat gedaan heb ging ik bidden ... ik maakte ook wat lekkers klaar voor men eigen k'ging ook nog online maar niemand speciaal online dus ging ik maar ofline en besloot tv te kijken .....

[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial Black][SIZE=4][/SIZE][/FONT]
[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]

22-07-2006, 22:49



neeeee!"Sofian stond op badend in het zweet."goeiemorgen broertje!weer diezelfde nachtmerrie?" dat was Sabrina sofian's zusje."ja steeds weeropnieuw en ik hou het niet meer uit." sabrina's gezicht veranderde helemaal van dit laatste nieuwtje te horen."zeg nu ga je eens goed luisteren je kunt geen nachtrust vinden voor je ermee met papa gaat praten ok,"dat was sabrina zoals we haar kennen,ze weet altijd het juiste te zeggen in zulke situaties en het liefst rechtuit.sofian wou zich niet gewonnen geven en zei maar:"jaja ik zal het ooit wel eens zeggen,maak je maar geen zorgen." ja alsof sofian het ooit aan zijn vader zou vertellen,want je moet niet verwachten dat hij of zij iets gaat opbiechten als die het woord 'ooit' gebruikt!vergeet dat maar.sabrina integendeel was metten gerustgesteld."sabrina!" dat was ma dat wil zeggen:"ga naar school of je krijgt een rammeling.""oei sofian je hoorde wat lella zei ik moet weg.""nee sab wacht even dan breng ik je wel en noem haar niet zo een beetje respect voor je ouders kan ook geen kwaad.""haha soof laat me niet lachen sinds wanneer ben jij fan van hitler en zijn groupie?!?"sofian fronste zen wenkbrouwe en zei:"shoufi laten we erover zwijgen en vertrekken,want anders ga je me vertellen dat ik ben laden ben.".....

22-07-2006, 22:50

[SIZE=3" -->Het was nu 23u30 ik besloot om te gaan slapen want ik moest morgen weer vroeg op staan voor school . ''k besloot iman nog eens te bellen "bbzzz bzzz" (bij iman) iman : ik zag rach op men scherm en nam op iman: allow lieverd rach: hey meid alles goed ?? iman: ja hmdl met jou rach: ook goed hmdl ewa wat doe je ?? iman:'k lig nu lekker in men bedje jij ?? rach: ik ook ik ben lekker alleen thuis men ouders zij naar holanda met faysal ...[/SIZE]
[SIZE=3]iman:haha ik zit hier met men broers en zussen opgescheept [/SIZE]
[SIZE=3]rach:ewa ja thats life è maar lieverd ik ga je nu laten voor men flos op gaat [/SIZE]
[SIZE=3]iman:haha ok dan beslama slaap lekker en tot morgen dan [/SIZE]
[SIZE=3]rach insch'allah beslama tuuut tuuut ..... zo viel ik lekker in slaaap [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Rachida[/SIZE]
[SIZE=3]volgende ochtend vrijdag : "tring tring tring" (wekker) rach : zwijg domme wekker 'k stond op en besloot een douche te nemen ik nam men badjas [/SIZE]
[SIZE=3]en ging naar de badkamer , het is wel zeer stil zonder faysal en men ouders [/SIZE]
[SIZE=3]'k miss ze wel en ik mis ook men moeder haar lekker gesmeerde botterhammen hihi nadat ik gedoucht heb en men retuele wassing heb vericht ging ik naar men kamer 'k nam een lange kleed en hoofdoek en verichte men salaat . nadat te hebben gedaan stond ik voor men kleerkast "wat zou ik vandaag dragen " ik met men dom hoofd verwacht natuurlijk een antwoord ...ik kooss voor een rok en een zwart truitje daar boven op ...ik nam men botjes en deed ze aan nam een gepaste hooddoek er bij en deeed die om ... ik hoorde men buikje knorren "meskeena rachida land (buik) heeft honger haha aangekomen in de keuken keek ik in de koelkast ik nam een yoegoertje en at die op ....[/SIZE]
[SIZE=3]ik nam men tas en men jas en ging naar school onderweg naar school hoorde ik [/SIZE]
[SIZE=3]men gsm afgaan en nam op " allow " "hey sis alles goed "rach:hmdl met jou en goe gaat het met mama en papa ?? faysal:goed hmdl je hebt de groetjes van hun en heel holand rach:haha awel heef ze allemaaal de groetjes terug faysal : ewa wat doe je nu rachpweg naar school ik ben nu aan het w8 op die bus had ik maar nu men autootje faysal:haha binnenkort insch'allah de moeilijkste heb je al afgelegt txxxxie exame dus sbar... rach: insch'allah ik miss jullie wel [/SIZE]
[SIZE=3]faysal:hahah verw8 je dat ik nu ga zeggen"ja lieve zus wij missen jou ook haha "[/SIZE]
[SIZE=3]rach:waga a masgoot ik pak je nog wel eens faysal: jaja rach : maar ik ga je laten bro tot vanavond insch'allah en geef ze alllemaal de groetjes faysal:insch'allah beslama...tuuut tuut aangekomen op school zag ik iman al aanlopen ik groete haar met de 4 gebruikelijke kusjes .....[/SIZE]
[SIZE=3]iman:ewa hoe was je dagje gisteren alleen rach : bwaa goed he hmdl heb niks te klage maar lieverd kom bij me slapen vandaag men ouders en faysal komen pas [/SIZE]
[SIZE=3]laat in de avond terug ?? iman: eerst aan men ouders vragen waga ?? rach: ok is goed ik ga dan eerst mee met je als je dan mag gaan we naar de mac om te gaan eten nog 1 uurtje en we waren gedaan met de les ...1 uur later...[/SIZE]
[SIZE=3]we gingen rechtsreeks naar iman's huis daar aangekomen groete ik de moeder van iman moeder van iman: salaam men dochter alles goed met jou en je ouders ?? rach : hmdl a gtieti en met jou ? moeder v iman : hmdl ..rach: tante ik wou je komen vragen of iman vandaag bij me mocht komen slapen men ouders zijn naar holanda en ze komen pass laat in de avond terug ??? moeder v iman : ja dat mag ..oeff gelukkig deden haar ouders nooit moeilijk als ze bij mij kwam slapen ik rende de trap op naar iman haar kamer rach: YES je mag lekker mee [/SIZE]
[SIZE=3]zied neem je tas en we zij weg iman haha heb ik al lagn gedaan ik wist wel dat ik mee mogt hoor rach: hahah sitana da zeg je me nu maar pas samen liepen we de trap af en namen afscheid van iman haar moeder .......samen liepen we liepen we omarmd naar de mac .zoals gewoonlijk was die vol ik zocht een plaats voor mij en iman gelukkig waren er nog 2 plaatsen vrij voor ons ... ik nam plaats en iman bestelde voor ons zaten een hele groep jongens ....iman kwam all aanlopen met het eten en nu aanvallen zij ze lachend hahaha ......

22-07-2006, 22:51

[SIZE=3" -->Na sabrina te hebben afgezet ging sofian naar zijn laatste daagjes van zijn stage.yes! volgende week moest hij niet meer gratis-werken(ja zo noemde hij het)maar eindelijk het echte floes(geld)verdienen! shit! bijna te laat bij meneer de smet,ja dat is mijn grootste vijand in vergelekn met kabouter plop !"meneer ben talla,deze keer ben je net op tijd,dames die er niet zijn en heren vandaag is de geschiedenis herschreven,want zie hier de eerste vreemdeling die op tijd is en bij nadruk op den algerijn"na deze opmerking was de klas in lachen geschoten.sofian was namelijk de enigste vreemdeling.sofian was het kotsbeu door iedere keer gekleineerd te worden en nu was het genoeg."aah zbel ghra na'al din wijldeek!"iedereen keek toe met open mond,want dit hadden ze totaal niet verwacht van sofian.hij was tenslotte een harde werker en haalde altijd de hoogste punten.sofian sprong op meneer de smet en sloeg erop los."ier blauw oog tfou e'hleek!"tot spijt voor sofian kwam net de directeur langs..."ela wa ist ier voor laweit?!?"sofian::"kelb ghra... weenhi yemek ah ghra?"directeur:"meneer ben talla laat meneer de smet nu los!"soof was helemaal het noorden kwijt en liet meneer de smet los van wat van hem overbleef tenminste.vanaf dat soof de smet had losgelatenlag hij bewusteloos op de grond .dir:"nee maar?!? iemand bel de flikke snel den ambulance""en u meneer ben talla gaat nu met me mee[/SIZE][SIZE=3]!"

22-07-2006, 22:53


u meneer ben talla gaat nu met me mee!" [/SIZE]
schandalig he vuile couscous vreter die in ons eigen land onze leerkrachten kapotlssaaat "!! klonk een stem uit de klas. [/SIZE]
[SIZE=3]dirries zwijg ! dries keek uitdagend in de richting van souf ,maar die keek teneergeslagen naar de grond .Wat moesten de mensen nu van hem denken ? hij zag het al in de kranten staan "makkak slaat leerkracht dood"vuile racist dacht souf ...het enegste wat hem nu nog kon redden was de zoete dood .Wat ben ik toch een iddioot Nee Nee het ergste wat hem kon gebueren was naar...de gevangenis ! Nadat de ambulance meneer de smet net op tijd mee namen [/SIZE]
[SIZE=3]was het nieuws dat mnr de smet in elkaar geslagen was het lopende vuurtje .[/SIZE]
[SIZE=3]de directeur nam soof mee naar zijn bureau om hem te verhoren ( binneste buite)[/SIZE]
[SIZE=3]en kijken war er met hem en zijn toekomst zou gebeuren want de directeur wist ook wel dat soof buiten de muren als binnen gerecpecteerd werd om zijn talent en niet om zijn hersenen .Dir:"wel soufian vertel eens aan mij waarom je mnr de smet hebt aangevallen"?soufian bleef maar zwijgen Dir:ik wèèt dat je bij de andere colega's niet zo bent als in de klas van mnr de smet "souf bleeef maar zwijgen Dir:wel...soufian je kunt niet blijven zwijgen ".wat... soufian:meneer de dir ga'k naar de bak ?! Dir:"hahahahha" souf:"meneer waarom lacht u ?!!! zij souf kwaaad souf:"kben tenslote wel meerderjarig he"! de directeur werd weer seriues Dir:wel...euhm moets je een andere leerling ,zou ik je inderdaad aan de politie overlaten zoals je zegt de gevangenis in vliegen"souf: " wat bedoelt u met moest je een andere leerling zijn ??? !!! de directeur zweeg even om zijn woorden goed te kiezen ,zodat hij niets verkeerd zei .....Dir:wel en ik d8 dat je deze hint wel had begrepen haha" souf bekeek de directeur raar aan want er begon langzaam een belletje te rinkelen " soufian: euhh... Dir: "ik zal het je gemakelijk maken .je krijgt voor de rest van de dag vrij om af te koelen .en omdat dit toch je laatste dag is op school komt dit niet in je dossier te staan ... soufian's hoofd duizelde , hij kon zijn eigen oren niet geloven dit was je reinste corruptie ! Aja en ik d8 dat er alleen in algerije corupptie was .Tfou kmag fluiten naar men werk volgende week Dir : wel ik zal je nu je diploma uitreiken wens je een groot succses en prettige dag verder " soufian was blij met dit groot gebaar en vertrok met een big smile naar de auto souf: "pfff wa ga ik nu doen de rest van de dag heb ik vrij en kheb honger..."souf pake zijn gsm en belde naar zijn beste vriend nabil souf:allo nabil ? kben vrij e ebde zin om naar de macdolands te gaan ? Nabil:"aloya sahbi (allo men vriend) alles cava ? ja tuurlijk kben hier me hichem en nawfel zij gaan ook mee cava ? souf: ok ! kga jamal en moustafa meebrengen cava ? Nabil:ja gatare gaste Beslama tot sebiet yuww souf : beslama yuww !" Na jamal en moustafa te gaan opgehaald gingen ze rechtover de mac staan daar zagen ze nabil,hichem en nawfal al staan.ze begroete elkaar en gingen binnen Nabil:souf ge kijkt alsof ge een dooie ebt gezien "! souf:wa ?? kheb diene kelb van de smet geslaan totdat ij int zieknhuis lag da's alles.. "ppff" [/SIZE]
[SIZE=3]Nabil en zijn maten :hahahhaha ghatarr....tfou nu gaan wij u moeten traktere ya sabhbi "souf:kga plaatste zoeke me jamal safeet ?! k"kom je ... [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]

22-07-2006, 22:54
Back to Rachida en Iman -------"ik voelde me niet echt op men gemak die jongens gaven ons de hele tijd st [/SIZE]
op merkingen " Iman : tfoe Gla soorten !! rach:stt laat ze want als wij daarop[/SIZE]
[SIZE=3]gaan reageren he zijn we even zielig en hopenloos als hun "!! Iman : whahaha by[/SIZE]
[SIZE=3]the way zo te horen aan hun acentje zijn het algerijnen !! Rach: so what ?? iman [/SIZE]
[SIZE=3]algerijnen , kosovaren ,pakistanen , het zijn allemaal mensen ? toch , ? Iman:hahaha[/SIZE]
[SIZE=3]Rach : What funny kwil ook lachen . Iman: haha hoe je dat zij je moest je gezicht hebben[/SIZE]
[SIZE=3]gezien haha Rach : "haha" eet voort jij voor je eten koud wordt! zij ik op zo'n mama toontje ! [/SIZE]
[SIZE=3]Iman ; Jaja mama Rach: haha flinke meid ! Rach : "ik was zo aan het genieten van men eten[/SIZE]
[SIZE=3]dat ik er bijna in stikkte , amai zo'n mooie jongen tbarkelah jongens vallen bij mij nooit [/SIZE]
[SIZE=3]op ! " maar hij , hij was zo anders .... Iman : "wayaaw waar zit jij met je gedachten " ? [/SIZE]
[SIZE=3]Rach: "iman kijk over 5 min onopvallend achter jou " Iman:"Wayaaw wat een drooom man " [/SIZE]
[SIZE=3]Rach: " haha ik zag hem eerst " Iman: "Schoof hij komt hier zitten bij deze groep hier , [/SIZE]
[SIZE=3]wéé beter uitzicht " Rach : "Nee , Dat kan niet Lachte hij net naar MIJ ?? " "Ba nee het zal[/SIZE]
[SIZE=3]wel een inbeelding zijn , een droom ... Damm heb me nog nooit zo gevoeld hoe kon je zo sterke[/SIZE]
[SIZE=3]gevoelens hebben voor iemand die je met moeite kent ?" Iman: " ayema hij is echt Mooi , ik zal [/SIZE]
[SIZE=3]er alles aan doen om hem voor mij te winnen hij wordt en zal de mijne worden " !! "Ik zal beter [/SIZE]
[SIZE=3]zo normaal mogelijk tegen rach moeten doen want blijkbaar heeft zijook gevoelens voor hem normaal[/SIZE]
[SIZE=3]ziet zij jongens nooit staan ... " Rach : "Lag het nou aan mij of deed ik raar tegen iman ? "[/SIZE]
[SIZE=3]Rach : "iman iets drinken" ? Iman : "euhh ... doe maar ne cola" Rach : "okey ben zo terug "[/SIZE]
[SIZE=3]"hierso iman" iman : "schokran , ewa wat doen we straks ?" rach:"heb het een en ander nodig [/SIZE]
[SIZE=3]uit de kruitvat "iman: " ah waga dan " Rach: " we praten nog over ditjes en datjes iman , was er [/SIZE]
[SIZE=3]echt niet bij met haar gedachhten , ik liet het gewoon zo " .........

22-07-2006, 22:55
Rach : "Hij is waarschijnlijk ook een algerijn pfff dan zal en moet ik hem vergeten"[/SIZE]
[SIZE=3]"Men ouders of liever gezegd men vader hij wil niet dat we omgaan met algerijnen,[/SIZE]
[SIZE=3]waarom weet ik niet zeker iets uit het verleden zeker ?! " "Het zijn ook mensen , [/SIZE]
[SIZE=3]ewa wie gaat mijn vader dat duidelijk maken " "Iman was nog steeds aan het dagdromen[/SIZE]
[SIZE=3]ze Gaapte hem heel de tijd er ging een steek door men hart dus dat is wat ze zeggen "[/SIZE]
[SIZE=3]jaloezie" .... Iman : " dammm hij is prachtig ... haha rachidake mag hem al vergeten[/SIZE]
[SIZE=3]want haar ouders hebben niet graag dat ze met algerijnen omgaat heeft ze mee een verteld ""Dus hij is voor mij"!![/SIZE]
[SIZE=3]"ik schrok van me gedachten nooit heeft rachida mij iets aangedaan en zie me nu hoe ik over[/SIZE]
[SIZE=3]haar denk ewa thats what they cale love " "ik besefte het nu pas dat ik zo zat te gapen,naar hem "[/SIZE]
[SIZE=3]Rach : " oh nee hij komt onze kant op " Iman : " yes hij komt onze kant op , ik zette men mooiste glimlach [/SIZE]
[SIZE=3]op " rach: "tot men grote verbazing keek hij naar mij en glimlachte ik boog men gezicht uit schaamte,[/SIZE]
[SIZE=3]en dan richte hij zijn hoofd naar iman .... als dit maar goed afloopt " iman : " ik weet het zeker , hij zal [/SIZE]
[SIZE=3]men nr vragen , en me uitvragen , ik wist het , ik wist het gewoon "!! Jongen : (Soufian dus ) ewa hoe heet je ?[/SIZE]
[SIZE=3]iman; euhh ... was nog steeds in schok ... euhh .. imann "

04-08-2006, 21:38
ik ga zo lezen ik hoop dat je hem af hebt

04-08-2006, 22:44
Bangelijk!!!


Nog een vervolgggg zieeedddd!!!




05-08-2006, 14:40

Citaat door gew00nlailaatje:
ik ga zo lezen ik hoop dat je hem af hebt
Hij is nog langg niet klaar

05-08-2006, 14:41
Yasmina als je dit leeesttt zied tis nu jouw beurt om verder te schrijven ik w8

05-08-2006, 14:44

Citaat door Maghreb_Girl:
Bangelijk!!!


Nog een vervolgggg zieeedddd!!!



thnx vanavond misschien :s

06-08-2006, 16:08


Upp..!!