Bekijk volle/desktop versie : Mijn Verhaal (waargebeurt)



22-07-2006, 22:41
ik wil hier graag mijn verhaal zetten omdat ik het ergens kwijt moet ik begin en hoor wel of het bevalt ik schrijf het wel in de ik vorm. (het zal denk ik niet zo lang zijn)


MIJN VERHAAL

Het begon allemaal in july 2003 we gingen op vakantie dat jaar is ons hele familie gegaan me zus die getrouwd is me schoonzussen en al me andere broers we gingen met zn allen samen lekker gezzelig na 3 dagen kwamen we eindelijk aan het was een vakantie om nooit te vergeeten was nog maar 15 kreeg alle aandacht en me ouders deden niet zo moeilijk verliefd zijn ik wist niet wat dat was en liefde op het eerst gezicht daar geloofde ik helemaal niet in tot op de dag dat ik hem zag.
Me tantes zijden altijd voor de gein je trouwt met een illie of je word verliefd op een illie ik zij dan altijd NOOIT dat ik op een illie verliefd word maar waar ik niet aan dacht is het spreek wordt zeg nooit nooit mohiem.
Mohiem op een dag besloten we naar erkampoe te gaan en dan zouden we bij me zus gaan slapen zo gezegd zo gedaan we vertrokken vroeg en gingen bij veel familie langs in erkampoe me ouders besloten om naar me zus te gaan en ging nog even mee naar de tante van een van mijn schoonzussen we kwamen daar aan kregen thee veel gepraat en gelachen rond een uur of 8 beslooten we richting me zus te vertrekken en daar te overnachten we kwamen daar aan ging naar binnen en groete iedereen ook de tante van me zwager een hele liefe vrouw egt een sgat mohiem wat me opviel is dat haar kinderen dr niet waren wat ik begreep was dat ze later zouden komenna thee te hebben gehad stond ik op om naar de toilet te gaan ik stond op ontploffen was al me 20se glas voor vandaag overal waar we kwamen kregen we thee mohiem ik loop ringting de toilet wil net naar binnen hoor ik iemand aan komen duss ik doe net als of ik naar buiten ga komt HIJ opeens aan de neefje van me zwager vond hem altijd lelijk maar een sgat van een jongen had hem 2 jaar niet meer gezien in die 2 jaar ik weet niet wat er met hem gebeurd is maar gewoon geen worden voor dus hij komt er aan en zegt salaam oelaikom en geeft me een hand ik had m nog niet gezien maar vanaf het moment dat me ogen omhoog gingen en ik m aan keek stond de wereld ff stil ik stond m ff aan te gapen zo een mooie jongen had k nog nooit gezien ik herstelde snel en geef m een hand hij houd ff mijn hand vast en laat dan los ik groet dan zijn zussen maar ben er niet egt bij met me gedachten ik weet niet wat ik had maar die jongen heeft me helemaal gek gemaakt vanaf de eerste dag en nu nog steeds het gevoel die ik kreeg wist gelijk dat hij de ware was maar jah was pas 15 duss wat weet je dan van liefde d8 dat liefde op het eerste gezicht niet bestond maar nu weet ik dat het zeker wel bestaat want dat was bij mij het geval ik negeerde het toen omdat ikm wist ddat hij in marokko woonde en een illie is terwijl ik altijd de gene was die schreeuwde dat ik nooit maar dan ook nooit verliefd zal worden op een illie en nu nu overkwam het me gewoon. ik wist dat het gewoon liefde op het eerste gezicht is maar mijn koppig heid wou het niet toegeven d8 dat gaat wel over maar nee dat was nitet zo mohiem die dag verliep rustig me tante vond dat ik anders deed enn vroeg ben je verlief of zo dus ik ontkennen maar ze had me al door ze zij nog zeg nooit nooit heb het je altijd al gezegd mohiem de avond naderden was tijd om te slapen zijn modeeder toonde wel veel intresse die dag .
Volgende morgen lekker ontbijt gehad zaten we lekker ze hadden een huis met een biinnen plaats dus de mannen waren weg behalve me pa die was met me zus aam het lopen duss ik naar ze toe blijf ff praten vraagt me pa opeens wil je water voor me halen ik zo oke duss ik opweg naar e keueken ik wist dat hij daar zat met zijn ma ik schaamde me dood om naar binnen te gaan maar kon moeilijk geen water halen voor me pa ikke dus naar binnen hun gelijk stil ik wist gelijk dat ze het over mij hadden ik schaam de me dood duss ik vraag snel een glas water en ga richting me pa mohiem rond de middag gingen we richting huiis duss wij namen afscheid en moest hem ook een hand geven en zijn broertje kon heeel goed opschieten met zijn broertje duss ik hun groeten knijpt ie opeens in mijn hand ik helemaal gekk doen willie ik weet niet wat me bezielde 8ter af weet ik dat dat de vlinders in me buik waren die ophol sloegen na dat ik afscheid had genomen reden we weg hij keek me nog diep in me ogen aan en zwaaide sinds dei dag had ik geen intresse meer in jongen behalve in hem de aandacht die ik kreeg die deed me niks het boeide me niet ik dacht alleen aan hem volgende dag kwam me zus langs en zij me wat ik werd helemaal gekk ze zegt zo er willen mensen om je hand komen vragen ze zijn geintresseerd ik wist niet dat HIJ het was ikzo tegen me zuss nee ben nog jong zegt ze zo jahh maar hun willen ook niet nu ze w8 ten wel ik zo jaahhh wie dan ze zegt jahh hij (noem liever geen namen ) en jaar hoor daar gingen de vlinders weeer helemaal op hol diep in me hart wilde ik het wel maar me ouders vonden me te jong en ik zelf ook d8 van ben hem volgend jaar tog weer vergeten zo dra ik terug ben in nl klaar safie vergeeten dus liever niet mohiem me zus gaf die boodschao door aan hun en vonden het best ze begreepen wel dat ik nog jong was en nog niet serieus mohiem sinds die dag zag ik hem niet meer maar wat ik ook deed ik d8 altijd aan hem ging slapen met hem in me hoofd en werd wakker met hem in mijn hoofd.
mohiem het einde van onze vakantie was in zicht tijd om terug te keren de dag brak aan waren vroeg op en moesten in de avond vertrekken de dag ging snel en de avond naderde we moesten weg we namen afscheid van onze familie en natuurlijk gaat dat niet zonder tranen mhiem na veel gejank moesten we weg van hem had ik geen afscheid genomen omdat ze niet kwamen mohiem op weg naar de boot na 6 uurtjes in de boot begon onze reis terug we kwamen de boot uit en reden gelijk door ik lag toen op de 8terbank en me ma en zusjes sliepen 8te in dus had de 8ter bank voor mij alleen me pa had een bandje opo met anasheed egt heel mooi mij n gedachten waren maar bij een persoon en dat is bij HEM soebhana allah ik kreeg toen een gevoel dat ik hem iin de steek had gelaten egt raar was dat k weeet niet wat er met me gebeurde maar als het kon dan was ik terug gegaan en was ik bij m gebeleven die gevoel was gewoon niet te beschrijven iets zij me dat ik hem in de teek heb gelaten en safi klaar ik was zeker van die gevoel kreeg zelfs tranen maar d8 bij me zelf het zal wel komt vast omdat ik hem nu al mis maar deip in me hard wist ik dat het zo was. niet wetend dat dat gevoel de waarheid is en dat na verloop dr jaren ik m egt kwijt ben niet wetend dat hij me waren is en dat het geen mektab is niet wetend dat ik voor hem duizende tranen zal laten niet wetend dat dat dat me eerste liefde is en dat ik die nooit meer zal vergeten.


ik hoor wel of ik verder kan gaan

jullie moeten weten dat ik deze verhaal met traanen in me ogen schrijf

22-07-2006, 23:34


niet wetend dat dat gevoel de waarheid is en dat na verloop dr jaren ik m egt kwijt ben niet wetend dat hij me waren is en dat het geen mektab is niet wetend dat ik voor hem duizende tranen zal laten niet wetend dat dat dat me eerste liefde is en dat ik die nooit meer zal vergeten.


Terug in nederlandmiste ik hem heel erg bij alles wat ik deed zat hij in mij hoofd ik d8 zo na een paar maanden dan is het over dan kan ik er wel om lachen maar nee die tijd kwam niet ik bleef aan m denken hij werd een deel van mijn leven bij alles wat ik deed speelde hij een rol zo ging het het hele jaar door het was alweer bijna zomer tijd om de reis naar marokko te plannen maar me ouders zijden dat we niet zouden gaan ik werd helemaal gek ik miste hem enorm moest ik weer een hele jaar w8 ten todat ik m die zomer die duurde wel jaren eindelijk weeer terug naar school k deed goed me best om te kunnen slagen dat deed ik voor hem omdat ik wist dat als je iemand naar nederland wil halen je een goede baan moet hebben het ging heel goed op school was een makkie voor mij ik had alles al gepland hoe onze verloving zal zijn en ons huwelijk ik begon zelfs namen te bedenken voor als we later kinderen zouden krijgen terwijl ik toen nog maar 16 was ik was zelf nog een kind.
De zomer naderde en we zouden op vakantie gaan ik kon niet w8ten omdat ik geslaagd was zou ik langer gaan ik zou eerder dan me ouders gaan ik ging mat de vliegtuig met me oma en tante en hun kwamen later duss eindelijk brak die dag aan dat ik kon vertrekken ik was helemaal blij omdat ik op vakantie ging maarik werd nog blijer met het idee dat ik he zou zien die vakantie werd een vakantie om nooit meer te vergeten mohiem we waren al een week in marokko en de dag brak an dat we op bezoek gingen bij me zus ik was helemaal blij en zocht me mooiste kleren uit had ze al in nl klaargezet voor deze dag duss wij opweg naar me zus we kwamen aan en belde aan en jah hoor hij deed open k kon me ogen niet geloven hij was nog knapper geworden mohiem we reden naar binnen en parkeerden onze auto en gingne naar binnen we groeten iedereen k gaf m een hand en bleef me aan kijken mohiem me tante was dr bij maar ze wist dat ik verliefd op m was of beter gezegd ik hield van hem vanaf de eerste dag allen kwam ik er pas later 8ter dat het niet gewoon liede was bij hem maar egt houden van mohiem ik ging vlak bij de deur zitten zodat ik hem kon zien als hij lanhs liep want hij moest langs de kamer waar wij zaten als hij naar de keuken wou . toen kwam zijn moeder en vroeg me ergens anders te zitten omdat ze veel opstond wou ze bij de deur zitten duss ik ging naasty metante zitten en zat nu voor het raam maar kon nog steeds alles goed zijn moeder had vel intresse in me die dag in wat ik deed leeftijd etc... maar hij ook want hij liep steeds langs dan lachte hij ff naar me ook zijn broertje die zette hem voor schut door steeds naar me te wijzen me tante zag alles an had alles door ze wist dat er wat was tussen ons alleen al die spaning die dr hing als we elkaar ff aankeken ik weet zeker dat het iets is dat hij en ik alleen kunnen voelen die dag verleip rustig aan het eind vande dag gingen we naar huis en namen afscheid ook van hem niet wetend dat dit ons definitief afscheid is .
op weg naar huis had k alweer de zelfde gevoel als een jaar terugiets in mij zij dat ik die jongen moets laten gaan maar nee ik hield van hem en dat werd elke dag steeds meer .
volgnde de dag kwam er allemaal familie en ook me zus zou komen dus ronde de middag kwam me zus en andere familie was dr al dus zegt me tante tegen me zus voor de gein jah die mesne willen je zusje dr hand komen vragen zegt me zus opeens jahh jammer dan want ik kom ook via via dr hand vragen duss me tante ojahh wie dan zegt me zuss jahh HIJ hij je graag als zijn vrouw en hij is serieus met je niet alleen voor de papieren me zus kende hem erg goed dus ik wist dat ze niet zou liegen dus ze vertelt em dat ze me hand willen komen vragen en dat ik de volgend jaar zou verlofen on over 2 jaar zou trouwen ik was toen 17 ik d8 niet eens na ik wou het gewoon ik hield van hem en had geen twijfels voor mij is hij de waren maar ik zij geen jah op een of andere manier durfde ik geen ja te zeggen dus die avond verteld de ze het aan me ma maar me ma wou het niet ten eerste omdat het mat papieren was en ten tweede me beste vrinndin was verloofd en na een jaar wou ze niet mee en dat wouden ze vorkomen ik was nog 17 en te jong in me ma s ogen die dag me hard brak door 2en maar ik d8 oke mischien heeftz e gelijk en wil ik volgend jaar niet meer een week later vertrokken me ouders en 2 weken er na vertrok ik met pijn in me hart liet ik hem alweer voor de 2 de en laatste keer in de steek. die zomer heb ik zoveel dingen mee ge,maakt het was gewoond e beste zomer .

22-07-2006, 23:42
Ik spreek voor uw

23-07-2006, 00:02
zo begon ik weer aan een heel jaar met pijn in me hart om dat ik hem miste ik had zo een spijt dat ik geen ja had gezegd maar jah spijtkomt altijd 8ter af de hele jaar door d8 ik aan hem zelfs als ik midden in de nacht wakker werd wallah he ik zweer jullie heteerste waar ik aan d8 is hem via via kreeg ik zijn nummer maar durfde hem niet te bellen had een tijd je wel sms contact met hem maar hij wist niet dat ik het was ik deed het meer om er 8ter te komen of hij nog vrijgezel was tot op een gegeven moment verbrak ik het contact was inmiddels weer maart op school ging het heel erg goed en zou weer naar marokko gaan me geluk kon niet meer stuk was zo blij maar mijn hart ded pijn waarom wist ik niet meer ik had een gevoel dat er wat zou gebeuren diep in me hart wou ik helemaal niet naar marokko had helemaal geen zin maar jah moest wel mee want ik d8 dat hij weer om me handje zou komen vragen en ik wist al van me zelf dat ik dan ja zou zeggen wat me ouders al zijden ik wou hem niet nog een keer laten gaan wat ik toen nog niet wist is dat het al te laat was mohiem de dag dat we vertrokke en weer ging ik met de vliegtuig ik had een heel raar gevoel ik wowu niet weg en k bleef maar tranen krijgen en aan hem denken ik wist er zou wat gebeuren dat het iets was dat met hem te maken heeft maar wat wist ik niet .
de eerst weken ging heel goed de bruloft van me neef naderde en we gingen we kwamen daar aan paar uur later zouden we de bruid ophalen wij op weg hadden de bruid opgehaald dus me oom reed voor op en maakt nog een rondje door de stad en ik wist dat ze daar in de buurt wonen dus opeens zie ik een jongenstaan ik had al een raar gevoel dat ik hem zou tegen komen maar d8 er niet bij na ik zat toen bij me broer in de auto en hij is best wel streng islamitisch mohiem we kwamen steed dicht bij en jah hoor hij was het ik kreeg geen adem me hart sloeg een slag over en de vlinders sloegen op hol ik keek hem aan en hij mij die spaning was dr weer ik bleef kijken en hij ook het was als of ik en hij alleen bestonden verder nieman niet denkend dat me broer alles kon zien maar gelukkig zak hij niks geen van ons keek weg tot dat we verder reden en ik m niet zag ik keek nog door de 8etr ruit onze blik bleef tot fdat de auto verdwenen was ik zag de liefde in zijn ogen ik wist zeker hij was het gewoon die dag was zo blij kon niet meer stuk .
paar dagen later hoor ik van me pa dat zijn zus zou gaan trouwen en die dag zouden hij en zijn half broer langs komen om wat op te halen bij me pa duss wij hadden die dag familie op bezoek dus later op de dag gingen die naar huis duss wij stonden ze uit te zwaaien maar ik zag niet dat er nog een aut was opeens ik kijk om kijk hem recht in zijn ogen aan ik d8 eerst shittt ik zie dr niet uit maar ik had schijt en weer die speciaal gevoel dduss ze kwamen op ons af en groete mij me ma en me tantes duss ze bleven praten bij de deur maar hij keek me de heletijd aan kon dr niet tegen en me ma stond naast me is hsoema dsu ik ging aan de andere kant staan zo dat hij me niet kan zien duss ff later gaat hij ook aan de andere kant staan en kijkt me de heletijd aan me tante viel het oook op duss wi8j zo naar boven en hun gingen met me pa ff mee naar buiten boven zegt me tante ze komen om je hand vragen let maar op die jongen is gekk op je hij houd van je ik zeg zo nee joh kan niet ze egt jawel ik zie het tog kijk in zijn ogen die verraden alles ze zegt zo en als jij nee zegt ik vermoord je julluie horen gewoon bij elkaar duss ikw il geen nee horenik zeg zo was ook niet van plant te zeggen oke mohiem later komt me pa zegt hij zo van weet je wie dr gaat touwen ik zo de zus van hem tog hij zo nee niet zijn zus ikz eg wie dan hij zegt ik had het verkeerd begrepen HIJ GAAT TROUWEN het drong eerst niet tot me door pas na een tijdje toen begon ike gt door te draaien maar ik hield me in de avind naderde en was bedtijd toen begonen de tranen ik wist niet wat ik mest doen hij zou gewoon gaan trouwen met iemand anders ik was hem kwijt voor goed ik kon niet meer me hart die in 1000 stukjes brak waarom gaf hij me die middag nog het gevoel dat hij van mij houdt en waarom bleef hij kijken deed hij het o weg te kunnen uit marokko omdat ik nu al 2 x nee tege m had gezegd had hij de hoop opgegeven waarom ???

23-07-2006, 00:13


ga snel verder lieverd...


p.s je eerste fan

23-07-2006, 00:31
de pijn die ik toen voelde was niet normaal net als of iemand een mes in me hart stak 2 weken later kregen we een uitnodeging voor zijn verloving k ben toen niet geweest omdat ik het niet kon en omdat ik jaloers was ik hoorde daar te zitten en niet zij maar jah wat kan je dr aan doen ik heb besloten om hem te vergeten want hij is nu van iemand anders dus afstand d8 ik ik deed me dingen en wou niet meer aan m denken zocht veel afleidng maar niks hielp ik haate hem maar diep in me hart hield ik van hem dat was zeker ik haat me vakantie en wou zo snel mogelijk terug gaan nu wist ik waarom ik vakantie de laatste jaren altijd zo leuk vond dat kwam door hem ik verlangde naar hem om hem te zien .
gelukkig was de vakantie bijna voor bij en gingen we terug naar nederlan de eerst weken in nederland ging het heel slecht met me ik at niet sliep niet ik d8 alleen aan hem maar ik moest hem vergeten hoe dasn ook want hij was nu van iemand anders k moest hem loslaten hoe moeilijk het ook was beetje bij beetje begon het maar vaak viel ik terug als ik dan weer s aan m d8 zo ging het verder ik d8 veel aan hem maar jah moest hem vergeten zo ging het door tot april toen hoor de ik van me zus dat hij naar belgie zou komen want daar woonde zijn verloofde het begon weer van voor af aan heb die week veel gejankt 1 week na dat hij was gekomen werd de bruiloft gehouden on belgie ook wij werden uitgenodigd en weer ging ik net omdat het me te veel pijn doet laatstaan als ik dr bij zou zijn die dag dat hij trouwde weer hele dag gejankt maar jah dit was het lot wij zijn niet voor elkaar bestemd nu pas wist ik wat dat gevoel in hield toen ik terug kwam uit marokko dat gevoel dat ik hem moest laten gaan maar jahh paar maandjes later waren we op visiete bij me zus dus ik sta zo in de keueken zegt me zus zo wil je helpen met koken we moeten nog meer eten maken ik zeg zo is niet nodig marmita voor ons is genoeg ze zegt zo nee er komen meer mensen ik zeg wie dan zij zo jahh HIJ wajooow ik werd gekk begon hem eindelijk los te laten kreeg ik hem weer te zien duus later komen ze aan k groet zijn verloofde beste wel aardig meisje en dan moest ik hem groeten wou eigenlijk niet maar is hsoema dus geef m een hand en kijk m aan hij bleef ook kijken die dag k zag m vaak naar me kijken die dag verliep rustig ik weet dat er nog steed s iets tussen ons is maar ik heb nu geaccepteerd dat hij getrouwd is ik wens hem heeel veel geluk en k hoop dat hij heel gelukkig wordt met haar.
ik weet nu dat dit het lot is het gaat nu alhamdolilah goed met mij en denk niet meer zo vaak aan hem maar de pijn blijft me hart is gebroken aandacht vanjongens doet me niks hij heeft me hart nog steeds en hoop dat ik hem insa allah snel terug krijg ik leef nu me leven en ik zie wel waar het lot me brengt

dit was mijn verhaal

thella fi rask

23-07-2006, 00:33

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
ga snel verder lieverd...


p.s je eerste fan


thx sgat

23-07-2006, 00:36
Meid het komt allemaal goed...
Ook jij komt de ware nog tegen .. en je ware is dan van jou...
Als die echt van je hield dan zou die niet eens trouwen, Maar op jou wachten...
Wens je al het goede in je leven komt goed meid

23-07-2006, 00:37
ojaa de aafgelopen zomer na dat ik terug was heb ik veel geluisterd naar muziek van mimoun rafrouh het heeft me goed op weg geholpen voor al de nummer korsi iroh korsi ewadar

23-07-2006, 00:39
dan ga je juist meer aan hem denken.....

23-07-2006, 00:46

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
Meid het komt allemaal goed...
Ook jij komt de ware nog tegen .. en je ware is dan van jou...
Als die echt van je hield dan zou die niet eens trouwen, Maar op jou wachten...
Wens je al het goede in je leven komt goed meid

INSA ALLAH IK HOOP HET BEDANKT SGAT VOOR JE LIEVE WORDEN
MAAR JAHH HET BLIJFT PIJN DOEN D8 NOOIT DAT IK VOOR EEN JONGEN ZAL GAAN HUILEN !! HET MOEILIJKSTE IS IS DAT ALS MENSEN OVER HEM BEGINNEN OF ALS IK ZIJN NAAM HOOR GELIJK PIJN IN ME HART HEB EN IK GELIJK TRANEN KRIJG .

23-07-2006, 00:48

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
dan ga je juist meer aan hem denken.....

ik weet het d8 toen veel aan hem maar op die manier nam ik beetje bij beetje afstand van hem door naar dat soort muziek te luisteren klinkt raar maar bij mij heeft het geholpen !!!

23-07-2006, 00:50


Hoe is het verder afgelopen?? als ik vragen mag..

23-07-2006, 01:40
ewa ja dit is je lot,

insahala kom je de echt ware tegen<<<
geloof me,,

xxx
liefs asma

23-07-2006, 13:46

Citaat door GrAnDMa:
ewa ja dit is je lot,

insahala kom je de echt ware tegen<<<
geloof me,,

xxx
liefs asma

dankje wel insa allah maar eerlijk ik geloof dr niet meer in