Bekijk volle/desktop versie : Leven als een puber!!!*



Pagina's : [1] 2

22-07-2006, 21:02
ewaa ik wil graag met een verhaaL beginne over een meisje dat vaak werd gepest dOor jOngens..

ff reagere Of k dOOr mOet gaan ofniejj


xxx-

22-07-2006, 21:15


ja ga door lijkt me leuk

22-07-2006, 21:30
oke

Ik liep naar de tramhalte . Ik zag daar paar JOngens van mn schOOl staan. ''Ewa flapdrOl'' hoorde ik . Pfff het waren weer die stOmme jOngens die me pesten. Ik keek ff Om en keek naar et grOepje jOngens. een van hun was Amin. Een jOngen die ik egt leuk viind. TfOeee man naast zn vrienden dOet ie zO fokked-up tgn me. En waneer hij alleen in de Les samen met my is dOet ie zOo fking lief=$....Ik snap die jOngens van tgnwOOrdig egt niet meer man..Tazz d8 k bijmezelf...ik hOorde Amin wat tgn me zegge maar k hOOrde het nie gOed..''WAT ZEI JE?'' riep ik hardOp..kweet nie wrm k dat vrOeg...hij keek me ff aan en zei:''JE VERROTTE M0EDER''.O mijn gOd..:S....hij zei: je mOeder?? NEE dit kOn ik egt niet piikken d8 ik bij mezelf...mensne mOchten MIJ wel pestten maar Over mn mOeder beginne..wajoOh..wat was ik Kwaaad..ik Liep zOnder na te denken naar hem tOe en begOn hem in de struiken te duwen..''JOUW VER0TTE M0EDER HOE WAAG JE HET 0VER HAAR TE BEGINNE MN M0EDER HEEFT WEL KANKER JAAA ..!!! BEDANKT DAT JE ME ER FF OP HERINNERT BEDANKT V00R DE KR8 AMIN!!''...ik draaide me Om en begon een traan te laten vallen...ik keek ff Om en zag dat Amin een mes uit zn zak wOu pakke..O MIJJN GOD...wat was ie nOu van plan:S?!


TSJAA WAT IS IE N0U VAN PLAN

22-07-2006, 21:45
Okeej zO te zien is ie D00D dus laat me maar stOppe
of tOg nie

22-07-2006, 21:51


nieuwe fan ga veder

22-07-2006, 21:56
ga verder zina je doet het goed

22-07-2006, 22:00
ga verder zina

22-07-2006, 22:03
ga verder

22-07-2006, 22:04
go on.. maar typ normaal wil je..

22-07-2006, 22:05
waaaaaaa gaa verder

22-07-2006, 22:26
okeej

Ik keek ff gOed,,kijke Of ik het wel gOed zag..en ja was waar ja...een mes:S..een grOte Ook...wat was ie nOu van plan...een van zn vrienden hielden hem tegen..ik had gwn scheit ik liep naar Amin tOe..vOordat ik beslOot dat ik naar hem tOe zOu gaan hOOrde ik Amins stem huilend:''tfOeeee kijk wat k heb gedaan nu heeft Saiida een hekel aan MIJ gerkegen alleeen maar door julieee tazz wallah hoeveelste keer is dit dat ik een meisje pest terwijl ik fcking veel van der hou..HOE VAAK ZEG ET ME''...''EEEY DOE NIET ZO KINDER8IIG AMIN EN LEG HET MES NEER ONTSPAN JEH.''zeiden een paar van zn vrienden..Ik liep huilend naar Amin tOe..
Saida: Amin..

fluisterde ik zacht

Amin: wAllah sOrry wallah...kheb te veel harten gebr0ke alleen door dit soort shoot..steeds gepest steeds misbrui van ze make ...Saida k wil niet dat jou die verdriet overk0mt.......zei hij snikkend.
Saida: snik snik...is al gOed...kOm hier

Ik nam hem in mn armen en kuste hem voorzichtig waar al zn vrienden bij waren.

Amin: Saida..het spijt me dat ik Over je mOeder beg0n..kweet was een fOutje maar k ben et nie gewend..Als ik eenmaal zO para wOrdt dOe ik de gekste diingen zOals zelfmOord..snik..snik
Saida: sttt..is al goed schat..k ben bij je...en Ja het is je vergeven..=)
Amin: thanx zina..


Amin stond op en keek zn vrienden aan
''weet je ik heb het helemaal gehad met jullie..steeds playen ..misbruik van meisjes maken,harten breken,elke av0nd een neiwue warme bed..w0llah schaam july je niet..zijn july niet bang vOOr Allah..'' Ik kOn mn Ogen niet gelOve..Amin die dat zei??...Hij was altijd als de knapste Op schOOl bekend,maar OOk als de slechte..kwist niet dat hij een hart had:S..
Amins vrienden keke hem een keer aan en liepen uiteindelijk weg van Amin en Saida.

De vOlgende schOOldag liepen Saida en Sofiaa ( haar beste vriendin ) naar hun klaslOkaal. Het eerste wat Saida opviel was dat ze Amin zag bij de zelfde grOep jOngens..uuuhhh d8 k bij mezelf...wat raar zeg..was het gistere dan niet KLAAR?!
Saida en Sofiaa leipen langs Amin en de grOep jOngens...Amin keek Saidaa best lang aan,,zij hem OOk..Saida en Sofiaa leipen de klaslOkaal binnen..ze zagen Amin en zn vrienden Op et schoolplein..zzO te zien hadden ze tussenuur...Ik keeek ff gOed naar Amin ..maar plOst zag ik dat hij een klein zakje uit zn tas haalde...Ik keek ff goed wat et was.Tegelijkertijd kwam er een brugklasser aan.''eeey Amin hier stop et hierin''hoorde ik een van zn vrienden tgn hem zeggen.HIj had een ijs in zn hand en stopte het spul erin.
''eey kleine'' hoorde ik Amin aarzelend zegge..''hier wil je wat ijs k hoef niet meer,,hier aslje''...owh okeej thnxx''zei het kleine meisje en liep naar der kluisje..ik snapte het egt nie:s..wrm moest ie dat doen..en wat zat erin eigenlijk?...w8 o mijn g0d..starx is het vergiftegd ofzo..ik liep expres ff naar de wc bij de kluisjes en hoorde gelach van de jOngens...wat ik daar zag was HET MEISJE...ze was op de grOnd gevalle....

22-07-2006, 22:27
whuaha is goed ik ga normaal typesorry

22-07-2006, 22:30


ga dooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr egt goeddddddddd horrrrrrrrrrrrrrrrrr

22-07-2006, 22:36
eey mensen ik ga nu weg...ik beloof dat ik mOrgen een verOlgje schrijf Inshallah
doeidoeiizz(K)


Parachiickaaaaa

22-07-2006, 23:18
wejooooow ga verder het is spannend man misschien is het een slaapmiddel
xxx bent_._maghreb

Pagina's : [1] 2