Bekijk volle/desktop versie : *_»Fouad&Saartje»_*



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

22-07-2006, 21:02

Heeyheey mensen..

Ik was onverwachts op vakantie.. Dus kon niet verder gaan met me 2 verhalen.. Zonder amin, mama en papa..
En School, vriendjes, ouders, Kortom Mocrotiener..
Maar ik ga insa'allah gauw weer voor die verhalen vervolgjes schrijven..
Maar in de vakantie.. Ben ik aan een nieuwe verhaal begonnen..
Ben er aardig ver mee..
Ik ga zo wat plaatsen.. En dan moeten jullie maar zeggen wat jullie der van vinden..

Groetjes&Kusjes.. Mii


22-07-2006, 21:04


Sarah:

Ik zat gewoon op me bed.. Huilend zoals altijd,, Ik ben een half Nederlandse half Marokaanse meisje..
Me vader is al een lange tijd terug overlijden.. Ik woon met me Nederlandse moeder.. Verder heb ik nog een broer maar die is al voor een half jaar in Spanje. Komt binnenkort terug..
Waarom ik huilde..?
Nou het zit zo.
Toen ik 17 jaar was.. Had ik een jongen leren kennen.. Genaamd Fouad.. We waren helemaal gek op elkaar..
We hadden ook een lange tijd met elkaar.. Fucking 2 jaar.. Maar helaas is het uit..
Je vraagt me waarom?
Nou het zit zo.. Ik had een goeie vriendin Yasmina.. Echt me zusje alles.. Maar die was op het verkeerde pad.. Nou paar maanden terug had ze me zover gekregen.. Dat de rustige Sarah die zich altijd met school en haar geloof en met haar Fouad bezig hield.. Zich bezig ging houden met Drugs, Drank.. En daarna met Sex...
In de problemen gekomen? Neej hoor ik had een chille moeder en tjah me broer in Spanje. Familie van me vader kijkt niet eens naar me..

Ik veegde me tranen.. Klaar Sarah niet meer aan denken..
Ik keek in de spiegel.. Ik was/ben het mooie meisje..? Neej Sarah je was het mooie meisje..
Ik had masa'allah mooie blonde steile haren,, Mooie figuur had ik ook.. Nu ben ik gewoon mager..
En ja iets waar ik erg trots op was me blauwe ogen..
''In jou ogen wil ik verdrinken''.. Dat is wat Fouad altijd tegen me zei.. En ik liet mezelf vallen en huilde alleen maar.. Ik zit op het universiteit..
Hoe een meid zo ver is gekomen? Tjah tijdens me examenjaren en al had ik Fouad&Yasmina. Nu ben ik alleen helemaal alleen..

Fouad betekent erg veel voor me.. Een jongen die me accepteert om hoe ik ben.. Ik had meerdere 'vriendjes' gehad..
Maar geen eentje was als Fouad..
Fouad was niet alleen maar een vriend van me.. Fouad was me broer me beste vriend me rechterhand..
Met bed gegaan met hem? Neej hamdoullilah niet,, we wouden het allebij wel niet dat we dat van elkaar wisten.. Ik verlangde zo graag naar die jongen en hij naar mij.. Maar tjah houd je gewoon in..
Moest ik ook bij de rest van die jongens doen.. Ik was wel ontmaagd.. Ik vraag wel elke dag vergiffenis aan Allah.. Heb er echt spijt van Wallah..
Dat ik me niet schaamde tegenover Allah?
Dat ik de jongen pijn heb gedaan die van mij houd en ik van hem..
Sinds Fouad der is achtergekomen heb ik hem niet gesproken en gezien.. Tjah zien best logisch ik ga naar school/huis, huis/school..
Vrienden en vriendinnen had ik niet.. Ik vertrouwde niemand meer.. Uithuilen deed ik alleen in me kamer..
Me moeder is advocate dus die heeft het erg druk..

Ik stond op van de grond.. Zomervakantie was aangebroken..
Maar op de een of ander manier had ik het koud.. Terwijl het hartstikke warm is buiten.. Ik mis iets..
Ik mis me hart.. Me hart is bij Fouad.. Maar Fouad is niet bij mij..
Ik liep naar de douche.. En kleede me uit en nam een lekkere warme bad..
Ik zou nu met hem getrouwd kunnen zijn.. We wouden ook vroeg trouwen... Maarja ik kan niet eens me relatie in stand houden..
Wat wil ik ze3ma trouwen..??
Zou het kunnen dat Fouad is getrouwt.. En de tranen vielen maar.. Deze drie maanden is het huilen en huilen.. Maar tjah je hebt het aan jezelf te danken Saar..
Ik wou vandaag naar buiten gaan een rondje maken in de stad..
Ik stapte de bad uit en pakte me badjas en liep naar me slaapkamer.. Ik deed me kast open.. Ik had veel kleren.. Allemaal leuke merkkleding.. Ik miste me broer echt.. Ik kon het altijd hebben met Mohammed.. Was echt een topbroer..
Heeft me nooit uitgescholden of dergelijke.. Insa'allah komt hij binnenkort..
Ik pakte me replay spijkerrokje die net boven me knie kwam..
En pakte een sportieve bruine diesel hempje.. Ik deed een riem bij en trok me slippertjes aan.. En pakte me bruine kleine handtas en gooide daar me telefoon in me geld pinpas autosleutels etc. in.. En liep naar beneden.. Niemand was thuis dus ik hoefde ook tegen niemand te zeggen waar ik naar toe zou gaan.. Ik liep de deur uit.. En liep naar me mooie BMW jeep.. Fouad heeft de zelfde auto als mij..
Wij waren gewoon een..
Safie Sarah denk es aan jezelf meid..
En ik reed naar de stad.. Ik was er binnen no time.. Ik liep door de stad ik wou eerst wat eten.. Had ik lang niet gedaan en ik liep de MAC in was ik helemaal gek op..

Door of niet..??


22-07-2006, 21:33
dooorrrrrrrrrrrrrrr

22-07-2006, 21:36

Voor me eerste fan..


En ik bestelde een vismenu..

Cassiere: Medium of groot?
Sarah: [Zie ik er uit als Fat Joe dacht ik inmezelf..!!] Neej hoor Klein is wel goed..
Cassiere: Okeej,, hier is u eten eet smakelijk..
Sarah: Dankuwel, en ik liep met me dienblad naar een tafeltje bij de raam.. En keek naar buiten.. Ik zag gezellig stelletjes lopen.. Ik keek naar me eten en begon rustig te eten..Er kwamen jongens achter me zitten..

Jongen: ''Ik h0ef niets te eten man..''

Die stem kwam me bekend voor,, het was de stem van de vriend van Fouad. Het was Mohsine. Ik keek snel naar achteren.. En ja hoor het was Mohsine.. Ik at snel me visburger op..

Mohsine: Aaahh Fouad check Sarah daar..

Me hart brak letterlijk bij het horen van zijn naam.. Ya rabie laat het niet waar zijn.. Aub laat Fouad niet met Mohsine zijn.. Zijn die jongens niet naar Marokko ofzo..
Mohsine kwam bij me zitten..

Mohsine: Heeyyy..
Sarah: Heey..[Ik keek hem vriendelijk aan met een glimlach]
Mohsine: Mogen Fouad en ik aansluiten..
Sarah: Euhm..
Mohsine: Vast wel hea..Fouad mi mattie kom hier zitten man..
Sarah: Ik keek verward. En Fouad kwam erbij zitten..
Fouad: Oh heey Sarah..
Sarah: Heey..[Ik was zo blij om hem te zien, hij zag er kapot goed uit zoals altijd.. Hij had een leuke bikkemberg trainingspak aan..
Mohsine: En Saar een beetje afgekickt..
Sarah: [Ik schrok van die vraag] Jaahwel..
Mohsine: Oh okeej..
Sarah.:[Er kwamen 2 meisjes aan tafel staan, ewilie ze gingen gelijk op de jongens zitten. Ik zag Fouad raar naar me kijken] Ik stond van tafel.. Toen ik de MAC uitwas. Liet ik me tranen op de vrije loop..

Fouad: 'Sarah'..

Ik hoorde dat Fouad me bij me naam riep.. Maar ik liep gewoon door, hij kwam naar me toe rennen en pakte me van me arm..

Fouad: Kifesch je gaat gewoon weg.. Oh my god waarom huil je.
Sarah: Ik huil niet..
Fouad: Je hebt gehuild..
Sarah: Ook niet Fouad wil je me los laten..
Fouad: Neej, dit keer niet..
Sarah: Fouad ik ga schreuwen, Wallah laat me los..
Fouad: Haha je kan niet eens schreeuwen dus tjah..
Sarah: Fouad ga naar je vriendin of weet ik veel terug..
Fouad: Is me vriendin niet..
Sarah: Hij streelde me op me wang.. Ik liet me tranen de vrije loop gaan.. Hij veegde ze weg.. Ik sloot me ogen.. En wou genieten van deze moment..
Fouad: Kom aub met me mee naar een restaurant ofzo waar we rustig kunnen praten..
Sarah: Ik deed me ogen open.. En keek hem aan..
Fouad: Je hebt me nog nooit het verhaal uitgelegd.. Sarah kifesch met ons... Deze drie maanden heb ik me zo kut gevoelt.. Ik liep elke dag door de stad.. Ik was elke dag voor je school.. En keek hoe je naar huis reed.. Meid ik heb je gemist.. Maar ik was altijd bang om de eerste stap te zetten..
Sarah..:[Wallah deze jongen verdien ik niet] Fouad ga terug Mohsine zal zeker op je wachten..
Fouad: Neej, sorry kijk dat je niet meer van me houd. Is goed maar ik wil wel een fucking verklaring ik heb 2 jaar een relatie met je gehad..
Sarah: Ik keek hem raar aan..
Fouad: Of stelde het niets voor..? Allemaal Fake.. Als dat zo is dan is er geen verklaring.. Dan ken je ook gerust door gaan met wat je van plan was..
Sarah: Het was helemaal niet fake..
Fouad: Oh ja.. Waarom ineens Sarah dan..
Sarah: Kom mee, en we liepen naar een rustige restaurantje en bestelde wat drinken en zaten tegenover elkaar.. De ober had ons drinken neergelegd en liep weer weg.


22-07-2006, 21:44


schat ga gauw verder

22-07-2006, 22:07

Fouad: Ewa vertel..
Sarah: Fouad..
Fouad: Sarah vertel.. Je hebt me kapot gemaakt wallah.. Met andere jongens naar bed gaan.. Drinken snuiven roken? Die Sarah ken ik niet..
Sarah: Ik doe niet het niet meer wallah echt niet..
FOuad: Waarom heb je het dan ooit gedaan..
Sarah: Ik weet niet Yasmine had me zover gekregen..
Fouad: Oh dus wat Yasmine doet moet Sarah ook doen..
Sarah: Neej helemaal niet..
Fouad: Waarom ben je met al die jongend naar bed gegaan Sarah waarom.. Waarom heb je me kapot gemaakt..
Sarah: Ik keek hem aan en ik zag dat ze ogen vochtig waren.. Fouad ik verdien je niet..
Fouad: Meid zeg dat niet.. We waren het pefecte stel.. Wallah ik bedoel je kent me ouders me zus me broertje. Je kon het met iedereen hebben.. Je leek echt de perfecte vrouw.. Wallah..
Sarah: Fouad ik weet het maar wallah heb er echt spijt van..
Fouad: Sarah meid weetje foccus je je op je studie.. Ik houd echt van je daar niet van.. Maar het doet me gewoon pijn..
Sarah: Wat doet je pijn.
Fouad: Alles en niets.
En ik keek hoe Fouad de restaurant uit liep..
Het is nu 100% zeker in plaats van 99%.. Hij hoeft me niet..
Ik had altijd al gehoopt dat er mischien nog hoop is.. Maar dat ene procentje is ook al bevestigt..
Hij walgt van me..


Fouad..

En ik liep de restaurant uit ik liep de stad uit.. En ging op een bankje zitten..
Ik kon het niet meer.. Het liefst wou ik uren lang staren naar der mooie blauwe ogen.. En der vasthouden en niet meer loslate.. Maar dan komen die gedachtes weer in me op.. Dat ze rookt en drinkt en dat ze de bed heeft gedeelt met andere mannen.. Stahfillah moge Allah haar vergeven.
Sinds die shit tussen ons ben ik me ook meer gaan praktiseren.. Ik wil stap voor stap uit de drugsbizz uit..
En ja.
Ik reed met me auto naar huis.. Iedereen was in Marokko.. Ik was alleen thuis.. Ik voelde me telefoon trillen.. Het was Mohsine,, ik deed me telefoon uit..
En liep naar boven naar me slaapkamer.. Ik deed me nachtkasje open... En pakte een fotoalbum daarvandaan.. Er zaten foto's van mij en me ex in..
Sarah&ik leken op die foto's echt het perfecte stelletje..
Het deed me echt pijn.. Het was echt een mooii lief aardig oprecht meisje..
Ik wist dat ze meerdere vriendjes had gehad.. Maarja wat verwacht je van zo een meisje.. Het is tbarkkelah echt een prachtmeisje.. Iedereen wilt naast haar gezien worden.. Maar elhamdoullilah is ze niet zover met hun gegaan..
Ik heb met haar wel gezoend en dergelijke. Maar we hebben elkaar niet op intieme plekjes aangeraakt ofzo..
Ik zelf was niet maagd meer..
Maar dat was na de shit van Sarah.. Ik was zo gestresst.. Ik heb daarna ook gedronken.. Toen ik dronken was maakte ik mezelf altijd wijs dat ik Sarah haat..
Maarja zodra ik weer nuchter was liet ik de tranen weer vallen.. Want ik houdt zoveel van dat meisje en kan niet zonder haar..
Waarom ik haar geen tweede kans geef? Dat is me zovaak gevraagd..
Maar eerlijk gezegd ben ik bang.. Jaa hoor Fouad the Badboy is bang..
Hoezo bang? Ik wil me hart niet nog een keer breken.. Want zodra ik Sarah maar twee secondes in me handen heb is me hart niet meer gebroken. Maar geheeld..
Maar jaa eerste keer gaat moeilijk.. Maar de tweede keer vet makkelijker..
Oehhh ik zag de hele tijd beelden voor me,, Sarah met andere mannen.. Ya rabie ik word gek..
Ik zou morgen naar Marokko gaan insa'allah.. Alleen ik wou niet met me moeder zus en broertje en vader enzo. Gewoon lekker enzo lekker chill..Me moeder wist dat ik ruzie had met Sarah. Maar die hoopt dat het weer goed komt.. Me moeder is helemaal gek op Sarah.. En ja me vader mag er ook..
Me zus had elhamdoullilah ook geen problemen met der integendeel ze konen het echt goed met elkaar vinden..
Ik stond op en liep naar de deur en dacht na.. Ik wil weten of ze van me houd.. Als ze van me houd ga ik door met der..
''Neej man, Fouad jij verdient een betere chick dan die hoertje.'' Zei een stemmetje in me..
Neej ik wil haar zei ik hard op.. En ik deed me shirt goed.. En keek in de spiegel..
Let's go Fouad.. En ik liep de deur uit en liep naar me BMW, ik had dezelfde als Sarah.. Wij waren gewoon 1, Ik starte me auto en reed naar der huis..
Ik was binnen no time voor der deur.. Ik was bang om aan te bellen.. Maar uiteindelijk maakte ik toch open.. Na een paar tellen hoorde ik Sarah schreeuwen,, ''Wie is daar''
Ik riep maar terug dat ik het was. En ze maakte de deur open.. Ze zat in der badjas die boven der knie was.. En der mooie steile blonde haren waren nat.. Ze had prachtige mooie bruine benen.. Hahah maar dat had ik al eerder opgemerkt..


Alsje schatje..


22-07-2006, 22:18
ga snel verder meid hier een niewe fan is egt een pr8 verhaal masshaallah
ga snel verder go onee jallah zidiii
en als je mij verhaal ook wil leze:the 3 funny girlss(egt lache)if you wan't

22-07-2006, 22:24

Citaat door IMANE12:
ga snel verder meid hier een niewe fan is egt een pr8 verhaal masshaallah
ga snel verder go onee jallah zidiii
en als je mij verhaal ook wil leze:the 3 funny girlss(egt lache)if you wan't

Dankjewel schat..

Ik ga zo weer een vervolgje plaatsen..

Maar heb je geen link van je verhaal??


22-07-2006, 22:26

Sarah: Heey, zied kom binnen..
Fouad: Euhm..
Sarah: Niemand is thuis kom binnen hoor, dan praten we binnen wel..
Fouad: Is goed, ik deed me schoenen uit en liep achter me ex aan.. Ze leide me naar de woonkamer..
Sarah: Ga maar zitten, ahahah ik kom zo even wat aantrekken..
Fouad: Ahaha is goed hoor doe maar rustig aan..
Sarah: Okii.
Fouad: En ik zag er der de woonkamer uit rennen.. Damn ik ben helemaal niet over der heen..
Na een paar tellen kwam ze weer terug ze had een Marokaanse pyjama snel aangetrokken.. Het stond haar beeldig.. Sarah had niet veel van de Marokaanse cultuur om eerlijk te zijn ze was gewoon 100 procent Nederlandse opgevoed.. Haar vader lairahmoe is overlijden.. Het waren echt kutmaanden en jaren.. Maar ik deed alles voor der.. Elhamdoullilah kwam ze der toch overheen.. Ik zag er weer even de woonkame uitlopenn en ze kwam met drinken terug.. Ik zag dat ze der haar vast wou doen.. Neej Saar laat zo los is beeldig..

Sarah: Euhm dankjewel..
Fouad: Ik zag dat ze rood werd vond ik altijd zo schattig van der.. Maar Saar..
Sarah: Ja fouad..
Fouad: En ze kwam naast me zitten.. Er was wel afstand tussen ons.. Ze keek me aan..Ik keek er in der ogen aan.. Damn ik werd altijd gek van der ogen ze waren beeldig..
Fouad: Ik kom hier om een vraag naar je te stellen.. Ik wil duidelijkheid wallah.. Eerst dacht dat ik het wel aankon zonder jou..[Ik kon er niet meer aankijken want ik zag dat der ogen vochtig begonnen te worden].. Maar Sarah wallah ik kan niet zonder je.. Jij bent een deel van mij en die deel heb ik nodig anders kan ik niet verder met me leven.. Ik word gek wallah.. Alles en iedereen irriteert me.. Ik wil alleen jou...
Sarah.: Euhm
Fouad: Neej wacht even jij mag zo..
Sarah: Okeej.
Fouad: Nou die vraag is Saar houdt je van me,, en je mag eerlijk zijn.. Als je niet van me houdt tjah dan niet het moet van twee kanten komen hea.. Dus?
Sarah: ....
Fouad: [Ze kwam naar me toe schuiven en omhelsde me.. Ze plaatste der hoofd op me schouders, k voelde dat het nat werd..]Ik keek er aan,, heey schatje niet huilen.
Sarah: Fouad ik houd echt van je en ik wil je niet meer kwijt,, wallah noooiit meer..
Fouad: het is goed schatje, het zal ook nooit meer gebeuren.. En ik wrijvde door der natte blonde haren.. En fluiterde in der oor. Dat ik er gemist had..
Sarah: Ik heb je ook gemist...

Sarah:

Ik wou en kon Fouad niet los laten.. Hij wrijfde over me haren.. Dit had ik gemist dit kon alleen Fouad doen.. Ik liet me tranen los.. Ik was bij hem. Bij wie ik wil zijn.. Ik hoorde iemand binnen komen.. Ik maakte me los van de omhelsing van Fouad en zag me moeder voor ons staan..

Sarah: Heey mam..
Sihame(mama): Aaah zijn jullie weer bij elkaar.. Wat leuk, wat lief.. Fouad hoe is het met je k heb je echt gemist..
Fouad: Goed hoor mevrouw en met u..
Sihame: Perfect ik kom net van werk..
Sarah: Was het leuk..
Sihame: Jaa top.. Maar heey Saartje..
Sarah: Jaah mam..
Sihame: Ik moet voor drie weken naar New York.. Voor werk maar als je mee wilt..
Sarah: euhm, ik keek Fouad aan.. [Als hij niet zou gaan, sorry dan blijf ik liever hier dan dat ik naar New York ga..]
Fouad: Hmm is er wat schat..
Sarah: Neej maar ga jij op vakantie..
Fouad: Ik heb nu wel zin in Marokko..
Sarah: Oh ja mam, dan ga ik mee..
Fouad: Kom met mij mee, naar Marokko.
Sihame: Jaa Saar dat is toch ook leuk, je bent lang niet gegaan enzo.. En ik zal toch de hele tijd werken enzo.. Ik bedoel jullie moeten nog veel tijd inhalen..
Fouad: Jaa precies..
Sihame: Zou dat je leuk lijken Saar..
Sarah: [Ik vond die voorstel om eerlijk te zijn fantastisch..] Jaaaaaaaaaa duhh zolang ik maar met Fouad ben, maar wanneer ga jij..
Fouad: Morgen insa'allah..
Sarah: Hahah dan moet ik nu naar de stad gaan en kleren halen..
Sihame: Je denkt alleen maar aan kleren..
Sarah: Jaa mama ik heb geen kleren toch..
Sihame: Ja ja..
Sarah: Ewa safie..
Fouad: hahaha ik moet ook halen, ga je omkleden dan gaan we lekker winkelen..
Sarah: hmm ja dat kan..


22-07-2006, 22:31
hey meid nieuwe fan meld zig
upppp

22-07-2006, 22:32

Citaat door Tet0uaniia_:
hey meid nieuwe fan meld zig
upppp

Welkom schat..

Ik ga zo weer een vervolgje plaatsen..


22-07-2006, 22:34
n0uu thnx voor je vervolgg

VERDER heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

22-07-2006, 22:38


En ik rende naar me kamer ik voelde me zooo goed.. Hmm lekker met me mannetje op vakantie gaan.. Ik weet zeker dat we bij zijn familie gaan overnachten.. Niet dat ik daar problemen mee heb hoor.. Want ik kan het prima hebben met zijn familie..
Ik pakte me donkere W broek.. En pakte een baby rose sportieve hempje. En trok die aan.. En pakte me rose slippertjes van Hugo Boss.. Pakte me tasje.. Me haren waren al gedroogd.. Kamde het alleen.. Was toch steil.. Zette snel me zogenaamde kapsel.. En liep me kamer uit.. Ik zag Fouad en me moeder druk in gesprek..
Me moeder kon het altijd met Fouad hebben.. En ze vond hem ook een fantastisch jongen om mee te trouwen voor mij..

Sarah: Euhm Fou gaan we..
Fouad: Haha ja is goed.
Sihame: Sarah schatje, niet te laat maken.. En Fouad let op me kleine meissie hea..
Fouad: Haha is goed mevrouw..
Sihame: Houd es even op met je mevrouw,, zeg maar gewoon Sihame..
Fouad: Haha okeej.. Beslama SIhame..
Sarah: Dag mama..
Sihame: Doeii tortelduivjes veel plezier..
Sarah: Thanx. En ik liep samen met Fouad naar buiten..

Fouad: Euhm ik ben met de auto gaan we met die van mij?
Sarah: No problemo.. En ik stapte ze auto in.. Ik deed gelijk me gordel en pakte me tasje. En keek in me spiegel.. Shit creme vergeten te smeren. Ik pakte me creme en smeerde het.. Fouad starte de auto..
Fouad: Lieverd je hebt geen make-up nodig..
Sarah: en we reden weg,, het is creme.. En ik pakte me mascarra en zette een beetje..
Fouad: Ewilie je hebt al mooie wimpers..
Sarah: Whatever..
Fouad: Neej wallah..
Sarah: Ik keek nog een keer in de spiegel en deed het weg.. We zaten voor de stoplicht hij keek me de hele tijd aan.. Hmm is er wat schatje..
Fouad: Ik wil een kusje..
Sarah: Je zit achter het stuur..
Fouad: Als je snel bent kun je me een kus geven voordat het groen is..
Sarah: Hmm,, ik schuifde naar hem toe en gaf hem een kus op ze lippen en hij beantwoorde die.. En zo zaten we te zoenen.. Hahaha niet wetend dat het groen was.. En dat al die auto's achter ons parra waren.. Ewilie Fouad wuahahahhaha..
Fouad: Hahah schijt, tazz kus van Sarah ja..
Sarah: Hahaha nerd, maar we gaan dus morgen naar Marokko..
Fouad: Yepperdep, je vind het toch niet erg dat we met me moeder en zus en broertje zijn..
Sarah: Hahaha neej natuurlijk niet maar je vergeet iemand..
Fouad: En wie mag dat zijn.
Sarah: Je vader..
Fouad: Oh hahaha,, neej man die is in Spanje, voor werk ofzo.
Sarah: Oh okeej..
Fouad: We gaan veel leuken dingen doen..
Sarah: Hahaha ohkeej dan.. En we waren der,, We parkeerde en we liepen hand in hand de stad in.. WInkel in winkel uit.. En uiteindelijk met 1000den tassen in de auto belandt..
Met een volle maag en al, want we waren na het shoppen natuurlijk ook even romantisch gaan dineren..


22-07-2006, 22:39
Tet0uaniia_, dat was een vervolgje voor jou..

22-07-2006, 22:42
hey sgatjj
thnX voor je verv0lgg
plaatjs je er n0g eentjj vo0r mee:$:$:$pleaszzz

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23