Bekijk volle/desktop versie : zeg hamdolilah als je een moslims vrouw bent

Pagina's : [1] 2

14-06-2002, 20:41
salaam 3laykome.

ik wil gwoon aan de zusters zeggen dat ze echt elke dag allah moeten bedanken dat ze moslimse vrouwen zijn.
want geloof me een vrouw in de islam heeft echt vrijheid want door de islam is de vrouw vrij en gelijk aan man,
vroeger in de gristendom en joden dom werden vrouwen verbrand vermoordt weggegooit ze werden als honden behandeldt todat de islam kwam, en de vrouw heeft vrij gemaakt.

ok ok mensen denken dat we het niet goed hebben omdat we gesluierd lopen maar dat is voor onze eigen best wil. om onze schoonheid niet aan die viezerikken te laten zien zodat ook niemand geniet en rare gedachtens met je uithaald.

wollah mashallah deze geloof en ik bedank allah daar elke dag voor :verliefd:

14-06-2002, 21:42

salaam goja

echt ik zal je wat zeggen ik ben naar lezingen geweest en heb gehoord hoe de joden worden behandeld tijdens hun maandelijkse periode en vroeger dat de gristen gwoon met hun zussen trouwden of verkochten wat dan ook wat is dit dan waar denk je dan aan

en hamdolilah heeft allah ons verlost en ons de manieren geleerd hoe we ons moeten beschermen tegen de harame en het kwaad mashallah echt ik ben blij met het geloof

gheer inshallah
wa salaam

20-06-2002, 23:03
Hoi/Salaam,

Ben het helemaal met je eens, WEES trots dat je een moslima/moslim bent. Er is geen andere godsdienst beter dan de Islam. Maar ja, tegenwoordig kijken zelfs wij (moslims) raar op. Met de vraag wat is het VERSCHIL!!!!!!!!!

Maar meiske, sta stevig in je schoenen, en ga verder met je verdiepen van het Islam. Dat heb je, op de dood echt nodig.....

waaa salaaam

22-06-2002, 00:59
ALHAMDOELILAH , ik ben een trotse moslim meisje.

xxjes moi

23-06-2002, 22:47

ALHAMDOELILAH en hoop dat er meer zusters zo denken

alaikom oe salam

24-06-2002, 17:06
Prima als je trots bent. ZEER goed zelfs. Maar je moet je kop niet in het zand steken. In de naam van de Islam worden in sommige landen inb de wereld vrouwen nog steeds ongelofelijk onderdrukt. Uiteraard is de Islam goed, maar sommige mensen die het geloof uitdragen doen dit niet op de manier van de liefde zoals het hoort.

27-06-2002, 12:22
WEES ER ZEKER TROST OP JA!!!!

XXXJES VAN ANGEL18

28-06-2002, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door almomina
salaam goja

echt ik zal je wat zeggen ik ben naar lezingen geweest en heb gehoord hoe de joden worden behandeld tijdens hun maandelijkse periode en vroeger dat de gristen gwoon met hun zussen trouwden of verkochten wat dan ook wat is dit dan waar denk je dan aan

en hamdolilah heeft allah ons verlost en ons de manieren geleerd hoe we ons moeten beschermen tegen de harame en het kwaad mashallah echt ik ben blij met het geloof

gheer inshallah
wa salaam
Nou meisje ik denk dat je van een heleboel dingen niet op de hoogte ben, in Marokko lopen er ouders rond die hun kinderen verkopen aan de pooiers, in Agadir staan mannen zich gewoon af te trekken in het park, in de meeste Midden Oosten landen komt vrouwenbesnijdenis voor en worden meisjes levend in de woestijn begraven en zo zijn er nog een heleboel vreselijke rituelen die ook moslims op hun geweten hebben, die hoofddoek vind ik allang achterhaald, zodat mannen niet van ons opgewonden kunnen raken , ja "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" die mannen denken gewoon aan 1 ding, sorry ik ben namelijk niet zo kapot op de manier zoals de godsdienst wordt belijd in deze wereld. IK GELOOF IN MEZELF

29-06-2002, 18:01
slm

ik hoop dat velen deze topic zullen lezen zodat ze zich ervan bewust zijn dat we eigenlijk véél geluk dat we over de kennis beschikken over de islam. we moeten Allah daarvoor elke dag danken!

wa salaam

29-06-2002, 21:06
zeker dus wees blij en Allah dankbaar dat we Moslims zijn en de enige echte waarheid (KORAAN) kennen.

05-07-2002, 23:25
salaam butterfly

taqqi allah meid je moet hamdolilah zeggen wat allah van je heeft gemaakt jij hebt niets te willen in deze donja allah heeft alles te willen, jij moet allleen zijn pad volgen en hamdolilah zeggen voor wat je bent.
wa salaam 3llikome
oem rabi3ah

05-07-2002, 23:26
en inshallah zal ik meer hadits hier op zetten die te maken heeft met de vrouw in de islam dan valt het reuze mee, je zult met open ogen kijken en echt hamdolilah zeggen dat je een moslimse vrouw bent. inshallah ta3la en ik hoop dat we veel van deze topic gaan leren inshallah

wa salaam 3llikome oem rabi3ah

10-07-2002, 17:55

El HaMDoUlIALlAh========== ik ben MoSlIm>>>>>>>>> i'm so happyyyyyyyyy

13-07-2002, 19:24
Assalaam aleikoum,

ik wil me simpelweg even helemaal aansluiten bij Safira75. ik heb er weinig aan toe te voegen, behalve dat het christendom en jodendom natuurlijk ook niet voorschrijft vrouwen te verbranden, immers, die geloven komen van dezelfde god die wij aanbidden, namelijk Allah swt.
het zijn slechts de mensen hier op aarde die x op x alles verpesten. nog steeds zijn er dagelijks mensen die zich moslim noemen en die de Islam wel degelijk een slechte naam geven en ons hiero, de mensen die oprecht en goed proberen te leven, voorschut zetten en ons allen een slechte naam bezorgen door in naam van Allah de meest achterlijke dingen te doen die Allah verboden heeft. maar die mensen komen Allah swt nog wel tegen, ik hoop alleen elke dag een schreeuw vanuit de moslimgemeenschap die deze rare dingen van die mensen veroordeelt, maar dat is tot op de dag van vandaag jammer genoeg uitgebleven . insha Allah ooit.
vergeet nooit, wees trots op je geloof, maar laat je geloof niet zo vernederen door verkeerde belijders van het geloof, anders raken we in verval en zullen we ooit met zn allen de dupe worden van enkele door shaytan gegrepen zielen. moge Allah ons allen daarvoor behoeden.
En moge Allah ons allen leiden op het sirata l'mostaqiem.

wa salaam.

13-07-2002, 21:59
Sallaam Alikoem Warhamatoe Allah,

Ya iegwatie El-iman,

Alhamdoelillah, Wa Naskoeroe ALLAH SWT.

Dat wij moslims zijn!

Ma'sallamaa
Malika

Pagina's : [1] 2