Bekijk volle/desktop versie : wie is er met een neef of nicht getrouw?



22-07-2006, 15:47
ik bedoel gewoon famillielede waar je mee mag trouwen?

22-07-2006, 15:52


Ik ben getrouwd met weld 3amtie (zoon van vaders zus)...
Ik kende hem niet heb hem op latere leeftijd pas leren kennen, maar ik was eerder verliefd op hem dan dat ik wist dat hij mijn bloedechte neef is...
Ben je van plan te trouwen met een familielid te trouwen???

Groetjes
Fat

22-07-2006, 15:54
hah nee ik hoor gewoon meer dat ze met een neef/nicht trouwe en is gewoon leuk om te wete..

22-07-2006, 16:10

Citaat door lamye@:
hah nee ik hoor gewoon meer dat ze met een neef/nicht trouwe en is gewoon leuk om te wete..
liefde is gewoon belangrijk in een huwelijk, en of dat nu met je neef is of met een onbekende... kolchi b mektab...
kijk ik had altijd zoiets de neven met wie ik opgegroeid ben daarmee zou het nooit iets kunnen worden, omdat je vaak samen bent en dat je toch een gevoel hebt van het is een broer voor je... maar er zijn er ook genoeg die getrouwd zijn met een neef waarmee ze opgegroeid zijn. De liefde speelt een grote rol hierin... bij de 1 heb je het gevoel dat het een broer voor je en bij de ander is het een "wildvreemde" voor je...

Groetjes
Fat

22-07-2006, 16:24


Ík moet er niet aan denken dat mijn kind straksmet mijn zus kids gaat trouwen...bahbah

22-07-2006, 16:27
Ik zou nooit met familie trouwen inchallah

22-07-2006, 16:30

Citaat door Khadijaaaaah:
Ik zou nooit met familie trouwen inchallah
zeg nooit nooit, sommige mensen denken dat ze elmektab in hun handen hebben.

Insania

22-07-2006, 16:51
nooit nooittt, i kwas ook altijd degene met zo'n grote mond en zei ook altijd nooit... maar door nooit te zeggen kun je tegenhouden, maar liefde kun je nooit tegenhouden

22-07-2006, 16:58

Citaat door fatt:
nooit nooittt, i kwas ook altijd degene met zo'n grote mond en zei ook altijd nooit... maar door nooit te zeggen kun je tegenhouden, maar liefde kun je nooit tegenhouden

Inderdaad

Insania

22-07-2006, 17:00
Het heeft wel wat hoor, met je familie trouwen (al moet ik zelf niet aan denken, maar dat ligt aan mijn neven ).
Aan de ene kant best leuk...altijd familie onderling...en je kent elkaar allemaal al en het is vertrouwd.

Maar nu ik dit zo zeg...zodra je trouwt met bijvoorbeeld de zoon van je tante...wordt je tante toch echt je SCHOONMOEDER

En als je problemen hebt, dan is het gelijk een familiedrama.
Da's een groot nadeel.

Maar als alles koek en ei is...dan lijkt het me best gezellig allemaal.

Ofzo