Bekijk volle/desktop versie : De gele scooter [NIEUW!]



22-07-2006, 15:02
heejj ik heb een aantal verhalen gelezen en wil er nu ook een gaan beginnen..[/SIZE]
[SIZE=2]het is absOluut geen waargebeurt verhaal en komt ook uit het boek de gele scooter maar het is wel de mOeite waard Om te lezen..[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]hoofdpersOnen: Isis,Wies en Spike[/SIZE]
[SIZE=2]kleine inhOud waar het verhaal Over gaat: Op een regenachtige dag kOmen deze drie mensen elkaar tegen en kOmen er allerlei prOblemen voor..[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Wies: een rustig meisje dat vn school naar huis gaat en wOrd verkracht door een jOngen Op een gele scooter.[/SIZE]
[SIZE=2]Spike: Spike heeft een grOepje bij hem in de buurt die alles dOen jatten Om stOer Over te kOmen.[/SIZE]
[SIZE=2]Isis: ze kOmt vn tennis af en hoort een meisje uit de bOsjes auw! rOepen en daarna zachter.[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]zal Isis het meisje helpen Of niet lees dan snel het verhaal van : de gele scooter en je zult weten wat Spike Wies en Isis met elkaar te maken hebben.[/SIZE]
[SIZE=2]

22-07-2006, 15:02


heejj ik ben lOver_giiRl en als jullie mer willen hoor ik het wel :kus lOver_giiRl

22-07-2006, 16:53
1e fan verdergaan



200 ste Post dan moet dit verhaal wel speciaal zijn

Ga snel verder

22-07-2006, 16:59
Ga maar verder....'T lijkt me interessant

23-07-2006, 03:08


Woensdag 29 oktober Isis: heej Isis niet zO snel fietsen!hoor ik anja nOg rOepen..haha ben ik te snel voor je..ik ben helemaal buiten adem moet je mijn hart vOelen kOppen,maar tennis was wel leuk he? gelukkig was het wel binnen want met dat klOte weer heb je ook niks..heej Isis ik mOet hier af ik zie je mOrgen wel,doeii..tfoe! zei woont lekker dichtbij ik moet nog een stuk fietsen ik rij ent de rijlaan binnen en hoor geschreeuw uit de bosjes..dan hoor ik opeens een meisje duidelijk auw! rOepen..en daarna wat zachter maar duidelijk hoorbaar..ik fiets door en rOep keihard klootzak!!

23-07-2006, 03:26
TAZZ 3LIK IK HEB DAT VERHAAL GELEZEN!!!!!!!!! HET IS EEN BOEK VIEZE VERHALENPIKKER GA ZELF EEN VERHAAL VERZINNEN wollahila triestheid :S:S:S:S:S 3ad dezelfde titel alles

23-07-2006, 03:44
Woensdag 29 oktober Wies: ik wiets rustig op me gemak door de rijlaan..als ik opeens keihard aan mijn arm word getrokken val ik vn mijn fiets af en moet ik van de jongen rustig mijn fiets achter een boom zetten en de bosjes in lopen..terwijl hij me tegen de grond boom duwt denk ik 'wrm heb ik hem niet horen aankomen'als hij zegt dat ik verder moet lopen doe ik dat hij drukt me op de grond en maakt mijn broek los als ik ook maar 1 beweging maak krijg ik een klap in me gezicht..misschien had ik dat beter niet kunnen doen denk ik terwijl er bloed langs me hoofd loopt..ik blijf tegen spartelen alsof mijn leven ervan af hangt terwijl hij me tevig vast grijpt maakt hij zijn eigen broek los..en gaat hij op me liggen en pakt me nog steviger vast..het doet pijn en ik roep zo hard mogelijk auw! zodat iemand me hoort en daarna zeg ik zachter omdat hij zijn hand op mijn mond druk ik voel zijn kleverige lijf tegen de mijne plakken het voelt raar ik voel me niet meer mezelf..alsof ik bezeten ben..iemand onderbraakt me tijdens het denken en ik hoor een meisje klootzak! roepen hoorde ik het nu goed dat er iemand was..de jongen gaat van mij af en maakt zijn broek weer vast en loopt weg

23-07-2006, 03:45
kzeg ook dat het niet een echt verhaal is

23-07-2006, 22:48
Woensdag 29 oktober Isis: ik fiets zo snel mogelijk door als ik kan..oww wrm hebben ze deze staat ook zo lang gemaakt en als ik nou niet zo ver woonde..en opeens viel ik iemand in mijn arm knijpen..en zie ik de jongen..ik ken hem ergens van maar van wat..ik bekijk hem goed en dan zegt hij als je het doorverteld dan doe ik hetzelfde bij jou al ik bij haar heb gedaan..en hij rijd weg met zijn gele scooter

24-07-2006, 22:04

Citaat door lOver_giiRl:
kzeg ook dat het niet een echt verhaal is
jaa dus als ik dit verhaal zou wille lezen zou ik zo naar de bieb kunnen rennen om hjet boek te huren pfft trouwens dat boek word ebschermd door auteursrechten dus ik kan je zo aanklagen

25-07-2006, 00:46

Citaat door moOie_mOker:
TAZZ 3LIK IK HEB DAT VERHAAL GELEZEN!!!!!!!!! HET IS EEN BOEK VIEZE VERHALENPIKKER GA ZELF EEN VERHAAL VERZINNEN wollahila triestheid :S:S:S:S:S 3ad dezelfde titel alles
Er staat toch duidelijk dat ze het van boek heeft { bij de inleiding }

25-07-2006, 01:14
Whahaha jullie zijn kapot grappig ....... ......
Wie wint de aanklager of de schuldige
Of hoe noem je ze ?

Trouwens ik heb de boek al gelezen maar het blijft een mooie verhaal.....

Er zit een boodschap in .....

Laat haar typen als ze wil ......

x.x.