Bekijk volle/desktop versie : Naima De Gebroken Vrouw



Pagina's : [1] 2

22-07-2006, 03:06
Hey ik ga een nieuw verhaal maken
Hoofdpersonen
Naima 18 Jaar
Samira vriendin van naima 18 jaar
Majid 21 Jaar
Iliass 20 jaar

''Wraak, zoete wraak zal ik nemen!'' schreeuwde ik uit. Ik drukte het gaspedaal nog wat harder in en reed razendsnel richting duitsland. Op de vlucht van mijn chaos leven in Nederland dat ooit zo mooi was. Hoe kon hij mijn geliefde afnemen? Waarom begreep hij niet dat ik hem niet wou. Waarom moest hij mijn beste vriendin wegnemen. Waarom moest hij mijn eer afnemen?
Hij lijkt wel bezeten door de duivel hemzelf. Ik wreef over mijn buik en vroeg me af van wie het kind was. Mijn vijand of mijn geliefde. Majid tfoe, Wat haatte ik hem. Zijn naam bleef maar in m'n hoofd..hij moet dood.

23-07-2006, 11:00


''Naima, ik hou van je waarom geloof je me nou niet?'' Zei Iliass bijna smekend.
''Weet je waarom? Omdat jij gewoon een klootzak bent die altijd met andere meisjes loopt!!'' zei ik boos
''Ik zei toch het is gewoon een klasgenoot naima ''
''Ja en wie zegt dat het niet weer gewoon een flirt voor je is, gewoon een affaire, net zoals mij ?? ''
''Jij een flirt? Wesh ben je gek tuurlijk niet. Jij bent me alles me leven mijn diamantje'' zei iliass terwijl hij zo lief mogelijk probeerde te kijken
denkt hij nou egt dat ik in ze playerpraatjes ga geloven
Ik liep weg zonder iets te zeggen maar hij pakte me bij m'n arm en trok me terug
''Naima blijf bij me ik kan niet zonder je ''
''Het is te laat voor jou'' Zei ik bot en ik wou me loslaten maar hij liet me niet gaan
Ik keek omhoog naar zijn gezicht en zag zijn vochtige ogen.
Waarom hou ik zoveel van deze jongen, waarom kan ik niet bij hem weggaan.
Iliass was te mooi, te aantrekkelijk en hij was superlief, alleen soms vroeg ik me af of het allemaal schijn was. Hij had krulletjes een getinte huid en donkere bruine ogen. Net zoals bij de meesten, maar die van hem waren special.
''Naima, ik ga je hand vragen bij je ouders''
Ik wist niet wat ik hoorde, mijn adem stokte.
''Meen je dit iliass ''
Iliass knikte en ik kreeg tranen. Ik was zo blij.
Iliass zei dat hij de avond met mij wou vieren dus belde ik mijn moeder om te zeggen dat ik bij Leila sliep, en toen gingen we naar zijn huis.
We gingen films kijken en we hadden het naar ons zin toen het 1 uur was besloten we maar te gaan slapen.
''Wat moet ik aan ik heb niks bij me?'' zei ik tegen iliass
''trek maar gewoon een tshirt van mij aan''
ik vroeg aan hem of hij zich wou omkeren en dat deed hij ook. dacht ik tenminste.
want ineens voelde ik zijn sterke armen om mijn heupen...
Ik voelde een tinteling door m'n hele lichaam gaan
Hij draaide mij naar hem toe en begon me
hevig te zoenen en zo zoenend belande we in bed
Hij trok het tshirt wat ik net van hem had gekregen weer uit
Ging het nu gebeuren? Het voelde zo goed maar dit hoorde toch niet
Mijn verleiding en verstand speelde een wedstrijdje

23-07-2006, 12:38
Verder gaan?
Als er reacties komen ga ik door

23-07-2006, 12:47
ga verder meid
ben je eerste fan

23-07-2006, 13:12


Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door zijn handen die over mijn lichaam heen gingen. Ik voelde hij mijn broek ruw uittrok. ik voelde hoe graag hij wou en ik raakte opgewonden en dacht niet meer na. Hij kwam in me en ik had een geweldige nacht.

''Wat heb ik gedaan'' snikte ik inmezelf
ik zat op het bed met mijn hoofd op mn handen.
Iliass lag niet meer naast me, hij was weg.
Had hij me belazerd ? Zei hij dat hij me hand ging vragen om me in bed te krijgen?
Ik voelde woede. Ik was boos op hem maar vooral opmezelf
hoe kon ik zo dom zijn?
ik ben voor mijn huwelijk ontmaagd, meestal als ik dat hoorde over een ander meisje trok ik een vies gezicht en noemde ik haar een h0er
en nu ben ik er gewoon zelf 1!!
Verdrietig keek ik weer naar het bloed op het bed.
Ik voelde me ziek worden en ik trok me kleding weer aan en liep naar de woonkamer waar me schoenen nog lagen.
Ik keek om me heen en zag mooie vasen en duur servies.
Ik liet me gaan en brak alles ik rende naar de keuken en pakte alle borden uit het kastje en gooie de alles kapot. Ik liep naar de tv en gooide die om en brak al zijn cd's en dvd's. Ik voelde me opgelucht en liep weg.
Ik wou niet naar huis of naar me vriendinnen want ze zouden vragen wat er was.
Ik ging naar het park waar iliass en ik altijd zaten.
Ik zat op ''ons'' bankje en zag N LOVE I erin gekrast
waaarom moest ik op hem vallen en ik barste in tranen uit
Uren verstreken en het werd donker. Ik vond dat het tijd was om naar huis te gaan en wou opstaan totdat ik een man zag komen aanlopen .ik stond snel op en liep zo snel mogelijk maar ik hoorde nog steeds voetstappen achter mij.
ik begon te rennen maar iemand pakte me arm ruw vast. Mijn hart klopte 10 x sneller dan normaal en ik keek in het boze gezicht van iliass. zijn ogen waren als vuur en hij ademde snel.

23-07-2006, 14:52
tzz niemand leest me verhaal

23-07-2006, 15:10
Mooi begin meid..

23-07-2006, 16:20
''Wat the fuck heb je met me huis gedaan?
ben je fuckin gek geworden ofzo!!'' schreeuwde Iliass
Ik werd bang en ik voelde tranen prikken
''Ga je nu huilen? ik hoor te huilen ja !! mijn hele huis is vernield.''
Ik zag dat hij moeite had met zich te beheersen en ik voelde zijn grip op mijn arm versterken.
''Wat is hier aan de hand??'' Een marokkaanse jongeman kwam naar ons toelopen
''Gaat je niks aan'' zei iliass
De jongen keek naar mijn bange gezicht en mijn betraande ogen.
''Ik denk dat ze wilt dat je haar loslaat'' zei hij tegen iliass op een bevelende toon
Iliass keek hem sarkastisch aan ''wesh wil je me gaan slaan ofzo''
De jongenman wees naar iets achter iliass
Iliass draaide zich om en zag 2 politiemannen aankomen lopen.
hij keek nog 1 keer mij ''tfoe'' zei hij met een vieze blik en liep weg
Mijn hart klopte nog steeds en ik probeerde op adem te komen.
''Bedankt'' zei ik tegen hem
'' Geen probleem'' en hij stak ze hand uit ''Majid'' en hij glimlachte
Ik gaf hem een hand terug ''Naima''
''Oh naima wat een mooie naam''
''Bedankt''
Majid was een mooie jongen, hij had opgeschoren haar en groene ogen.
''Moet ik met je mee naar huis lopen?''
''nee hoeft niet''
eigenlijk wou ik wel dat hij meeliep want het was al donker maar jongens vertrouw ik niet meer zo snel, dat heb ik wel geleerd vandaag.
''Toch loop ik mee, desnoods loop ik 5 meter achter je ik wil niet dat er iets met je gebeurd''
Ik bedankte hem en zei dat het niet hoefde en ik liep weg.
na 5 min lopen zag ik hem nog steeds achter me , wat een lieve jongen
Toen ik bij m'n deur was aangekomen zwaaide ik naar hem en ging naar binnen.
Ik had niks te doen dus besloot ik om even achter msn te gaan
Samira mmijn beste vriendin begon tegen me te praten
Samiraatje (L) M. was haar nick
Ineens schoot het me weer te binnen, ze was helemaal verliefd op 1 of andere majid van haar school en vorige week had hij haar gekust en sindsdien gaan ze met elkaar.
Ik vroeg haar hoe die majid eruit zag en ze beschreef hem : Opgeschoren , lang en groene ogen. Ja dat was hem
Ik vertelde haar niks en melde me af
Plots werd ik gebeld.
''Hallo?''
''Heey schoonheid''
''Wie is dit?''
'' je spreekt met majid''

23-07-2006, 16:38
ga snel veder ben je nieuwste fan

23-07-2006, 16:50
Heeey Sgat Ga Snel Verder Ben Je Nieuwe Fan

23-07-2006, 16:53
je bent online dus ga snel door

23-07-2006, 16:56
''Hallo?''
''Heey schoonheid''
''Wie is dit?''
'' je spreekt met majid''
''Hoe kom je aan mijn nummer'' zei ik verbaast
''Ewa ja beetje rondgevraagd enzo maar ik belde je om te vragen om iets te gaan drinken''
''Luister jij eens goed, hoe durf je zoiets te vragen terwijl je met mijn vriendin samira gaat''
Het werd stil aan de lijn
"haha gekkie ik wist dat natuurlijk ik bedoelde jij ik en samira iets gaan drinken''
''Dat heb je snel verzonnen'' En ik hing op

Mijn telefoon ging weer over
''Wat?!'' zei ik boos
''Wat is er toch met jou vandaag'' Dit keer was het de stem van iliass
''Niks joh je hebt alleen me leven verpest maar voor de rest is alles perfect'' zei ik sarkastisch
''Naima ik moet met je praten kom morgen naar het bankje 6 uur ''
En hij hing op
Zal ik gaan? Als ik ga denkt hij zeker dat hij mij in ze macht heeft.
Hij doet zo naar tegen mij en dan nog steeds kom ik opdagen wanneer hij wilt.
Dacht het niet.
Maar aan de andere kant..was ik wel heel nieuwsgierig naar wat hij te vertellen had.
De volgende dag was aangebroken en het was half 6 en ik stond me zelf optetutten om kwart over 6 kwam ik bij ''ons'' bankje. Tog gekomen maar wel te laat. Ik zag hem daar zitten met een droevig gezicht. Ik ging naast hem zitten.
" Naima..'' Begon hij..

23-07-2006, 17:00


ga gauw verder

23-07-2006, 17:44
" Naima..'' Begon hij..
''Ik heb zo een spijt dat ik je heb ontmaagd voor je huwelijk''
''Zal wel iliass, sorry is niet genoeg je hebt mijn eer weggenomen wie wil mij nog?'' Ik keek hem hatelijk aan.
''Jij wou zelf ook '' zei hij
''Omdat ik dacht dat we gingen trouwen iliass maar je hebt me gewoon belazerd!''
''Hoe kom je erbij dat ik je belazerd heb?''
''Hou op je denkt dat ik dom ben, ik had al eerder kunnen weten hoe jij was maar helaas. Toen ik wakker werd en ik zag je niet meer werd alles duidelijk''
''tfooee heb je daarom alles kapot gemaakt eh gek ik ging verse broodjes voor ons halen ik wou je verassen met ontbijt op bed''
Ik keek hem grote ogen aan. Ik had nooit aan de postivie kant gedacht, hij was gwn broodjes gaan halen voor mij en ik heb alles in ze huis vernielt. Ik schaamde me..''sorry'' zei ik terwijl ik naar de grond keek..ik schaamde me zo erg maar aan de andere kant was ik zo blij. Ik voelde dat hij zijn arm om heen sloeg en ik legde mijn hoofd op zijn borst. Hij kuste mijn haar ''Ik hou van je naima, en jij word mijn vrouw, niemand die tussen ons komt''
zo zaten we wel 2 uur lang. Genietend van elkaar, zonder zorgen en stress en denkend aan onze mooie toekomst. Maar we wisten niet wat allemaal op ons pad zou komen en hoeveel tranen er zouden gaan vloeien

''Ja maar hij zei tog ook dat ik meeging'' Zei Samira
''Jaa maar hij zei eerst heb je zin om wat te gaan drinken en pas toen ik vertelde dat k wist van jullie noemde hij je naam omdat hij wist dat hij gepakt was samira" Zei ik geergerd pff waarom geloofde ze me nou niet
''pff naima wees nou even blij voor me het is een hardstikke leuke jongen en ik merk dat hij helemaal verliefd is op me. Trouwens hij vroeg je mee omdat hij een vriend heeft die je leuk vind en hij neemt die vriend mee, hij wil jullie zegma koppelen, niet gelijk het slechte in mensen zien'' zei ze vrolijk
''Ja is goed joh maar ik heb geen zin om te gaan''
''Neee die vriend komt al dan zit ik daar met 2 jongens dat kan je me niet aandoen''
samira bleef nog een tijdje zeuren en uiteindelijk besloot ik toch maar om mee te gaan.

''Een cola graag'' Zei ik vriendelijk tegen de ober.
''Waar blijft hij?'' Zei samira ongeduldig
''Speaking of the devil'' Zei ik droog toen ik hem zag binnenkomen
'''Waar is die vriend dan he zeker verzonnen'' fluisterde ik in samira's oor
''Is je vriend niet meegekomen'' zei samira verward
''Nee hij is ziek''
Ik keek hem ongeloofwaardig aan.
We bestelden wat te eten en samira en majid waren druk in gesprek
hij had geneens aandacht voor mij.
Misschien zat ik er wel naast en hij heeft hij helemaal geen interesse in mij.
''Ík ga even naar de wc'' zei ik want ik moest nodig
Nadat ik was geweest waste ik mijn handen, het was een rustig restaurant en niemand was in de wc's ineens. Ik hoorde een wchokje opengaan en ik keek wie eruit kwam..Majid!
ik haaste me naar de deur maar ik voelde al zijn arm om me nek
ik sloeg een kreet en hij legde zijn hand voor mijn mond.

23-07-2006, 18:10
ziedi ga snel veder
ben verslaafd aan je verhaal

Pagina's : [1] 2