Bekijk volle/desktop versie : Wat Moet Ik Doen !!!!!!!



21-07-2006, 23:28
hoi allemaal ik ga beginnen met mijn verhaal ik hoop dat jullie henm leuk vinden

21-07-2006, 23:47


nou ben begin alvast
mij heb je al


xxx je 1ste fanetje

21-07-2006, 23:50
DE hoofd personen zijn:
marjam 18
laila 20 (zus van marjam)
yosef 21 (broer van marjam)
karima 18 (vriendin van marjam)



ik was met karima naar die bios geweest het was een film om nooit te vergeten na de film waren we naar huis gegaan het was best laat dus ik groete mijn ouders en me broer en ging naar bed o jah ik ben marjam 18 jaar oud en zit nog op school ik en ben van plan een sportjournaliste te worden ik bn gek op voetbal me moeder zegt dat ik gek ben maar daar trek ik me nix van aan maak nix ik wordt toch wat ik wil worden of nie? maaar ff ter zake ik heb pas geleden nog mijn ogen gelaserd want ik droeg een bril en dat vond ik helemaal nie leuk maar nu kan ik gewoon heel goed zien zonder bril dat is wel fijn ik bn een best mooi meisje heb zwarte haren en groene ogen en perfecte lichaam
ik woon in amsterdam ik woon zoals je denkt nog bij me ouders en met mijn broer en mijn ouders en ik in een kleine flat gebouw mijn zus is getrouwd en woont in rotterdam ik zelf heb nog nooit een vriend gehad maar ben wel een paar keer verliefd geworden maar ik durfde nie wat nie normaaal voor me is want ik ben een heeel spontaan meisje oke dan dat was het dan zoon beetje ik was nog ff en het nadenken over de leuke dag die ik van daag heb gehad en naa een paar minuten viel ik in slaap

21-07-2006, 23:53
dank voor je vervolgje
leuk stukje ga gauw verder


xxx je fanetje

22-07-2006, 00:18


ik werd midde inde nacht helemaal bezweet wakker en toen wist ik het al weer een slegte droom die had ik vaak de laatste tyd ik waste me gezicht en ging slape want ik had morge school naar een paar minuten viel ik al in slaap

ik werd wakker percies om 7 uur wakker ik ging direct de douche deed me kleren aan en ging ontbijten mijn ouders waren al wakker
ik: sabh algeer
yemma:sabh algeer yeidi
baba: sabh algeer yeidi
yemma: ga je broer aub. wakker maken habiba
ik: oke yemma
ik ging naaar boven en klopte op de deur van de kamer van me broer en ik zei dat yemma zei dat hij moest wakker worden
ik ging naar onder en trof karima huilend aan in de keuken mijn moeder trooste haar ik liep direct naar haar toe
ik: karima wat is er
karima : mijn vader is vanmorge overleden
ik:WAT !!!! dat kan toch nie hij was nog zo jong
karima: jah ik weet ik kan het nog steeds nie geloven
ik : ga je vandaag naar school
Karima :ja ik wil nie tussen die huilende mensen zitten daar wordt ik nie goed van
ikke sgat kom we gaan het is al laat
ik pakte mijn fiets uit de schuur ik had wel een rijbewijs maar geen auto maar mijn broer had vandaag de auto nodig
we fietste samen naar school ineens viel karima flauw midde op de weg er kwam een auto aan die stopte bij ons het was een vrouw van middelbare leeftyd zij belde de ambulance opdie kwam en ik was heel bang dat er iets met karima was ik was in de zieke huis en wachte tot de dokter kwam naa een tydje kwam hij en ik kon van zij ge zicht af lezen dat hy mij slegt nieuws zou mededelen
dokter : ik moet helaas zeggen dat het nie zo goed gaat met uw vriendin mevrouw
ik: watt wat is er met karima !!!!!!





morgen mss een vervolg incha allah

22-07-2006, 01:02
moekaa snel verder topp verhaaltje hvnje je nicht Rezii

22-07-2006, 14:14
dank voor je vervolgje
ga gauw verder


xxx je fanetje

22-07-2006, 15:38
ik: wat is er met karima aub zeg nie dat het erg is dokter aub.
dokter :ze is hard gevallen ze heeft een zware hersensschudding en een schedelbreuk ze moet minstens een week in het ziekehuis blijven
ik:dus ze is nie in levens gevaar of zo
dokter : neee dat niet het komt allemaal in orde maak je maar nie druk hoor
heb je de nummer van haar ouders of een andere familie lid?
ojah ik was helemaal vergete haar moeder te bellen ik pakte men telefoon en belde naar karima thuis maar niemand nam op ik belde daaarna naar mijn moeder
yemma: hallo met malika
ik: hoi yemma ik bn in het ziekehuis
yemma:yiek labass!!!
ik: mama karima is flauwgevallen en ligt nu in het ziekehuis ik heb haar moeder gebeld maar die nam nie op bel haar en de school aub mama
yemma:wagga yiedi beslama
ik:beslama mama
ik ging daarna naar de kamer van karima ze lag in de bed alsof er niks gebeurd ik kon me tranen nie meer bedwingen ikmoest echt heel erg huilen ik pakte haar hand en gaf er een kus op karima was mijn hartsvriendin ik kende haar al 10 jaar
en sinds dien waren we onafscheidelijk ik zou echt gek worden als karima dood ging ik begon weer te huilen
ik:alles komt in orde alles komt in orde
karima:wat zei je marjam
oh mijn god ze is wakker
ik :nix ik zei niks ga maar lekker slapen karima
karima : is goed maar wat is er gebeurd
ik:je bent flauwgevallen onderweg naar school sgat
karima :is het erinstig
ik: nee het is nie erg lieverd
er werd geklopt op de deur het was me moeder
yemma:hallo (mijn moeder kan goed nederlands ze woond al sins haar 6de nederland)
ik: hoi mama
karima : salaam gelthi
yemma : hoe gaat het hibiba
karima:goed hmdl
ik:waaar is haar moeder mama
yemma: haar moeder is onderweg naar marokko karima blift bij ons 2 weken logeren
ik: oke dat is leuk maar hoezo is ze zonder karima gegaan
karima: ikwouw zelf niet
ikoohzo
ik:mama wat heb je daar bij je
yemma:kippesoep
ikoooh lekker





EEN WEEK LATER
ik en karima lagen op de bank tv aan het kijken karima was al een stuk beter ze had alleen nog een litteken op haar voorhoofd maar dat maakte voor mij niks uit als ik haar maar had
karima:zullen we morgen gaan winkelen
ik ke lijkt me echt leuk
karima :waar zullen we winkelen
ik :gewoon hier
karima:dat is saai
ik: nee ze hebben net een nieuwe sportwinkel geopent ik wil nieuwe nikes of pumaatjes kopen
karima :jij ook met je schoenen oke dan
ik: heb slaap jij
karima : ja best wel
ik : kom we gaan slapen
we gingen naar bove en ik ging als eerste de douche in omdat karima perse als laatste wouw ik ging douche en trok me pyama aan toen ik douche open deed geloofde ik mijn ogen nie oooh mijn god wat zag ik daar ..............................

22-07-2006, 17:12
be3oe inoe verder verder verder just go on Loveya je nicht Rezii

25-07-2006, 16:06
sgatjee,, ewa waar blyft je spannende vervolgje
snel verder Lovyaaaa je nicht Rezii

25-07-2006, 23:33
oke sgat omdat ik zoooooooooooo veeeeeeeeeeeel vn je hou krijg je een vervolg

26-07-2006, 15:16
mijn aller beste vriendin stond daar te zoenen met yosef me lieve broer (eigenlijk kon ik dat verwachten me broer is een lekkerding al zeg ik het zelf )
toen ik ze zat aan te staren stopte ze karima ging direct de badkamer in en ik stond daar alleen met yosef op de gang
yosef : ehumm uhh k moe gaan heb morgen proefwerk
ik: kom hier sukkel je zit nie eens op school verklaar dat toestand daar in 2 zinnnen en swnel een beetje want ik heb slaap
Yosef : oke oke ik zeg het in 1 zin
ze is lekker oke dat was het ben je blijn nu ik ga mijn proefwerk leren
hij liep zij kamer in
ik: je zit nie op school mongool!!!!!

ik ging mijn bed in en dacht aan wat er zo net gebeurd was
op dat moment kwam karima de kamer binnen en ze deed alsof haar neus bloede typisch karima
ik: en was het lekker
karima : jah best wel
ik: en waarom heb je noooit verteld dat je me broer lekker vindt
karima : moet ik jouw alles vertellen of zo
ik: ik vertel jouw ook alles ik heb nog nooit iets niet verteld
karima : maar ik bn jouw nie
ik:
ik : hou je bek karima voordat je zo meteen weer de ziekehuis in vliegt
ik bn je best vriendin zo praaat je nie tegen mij
karima : vriendin zal wel als je mijn vriendin was zou je blij voor me zijn
ik: kan je nie voorstellen dat het me broer is die al een vriendin heeft karima jij staat op dit moment nie in mijn schoenen om te zegge of ik blij kan zij of nie

karima : sorry het spijt me oke het spijt me
ik: oke ik vergeef het je
karima : zullen we slapen
ik ke




die morgen werd ik wakker met een hevige koppijn ik had namelijk veel last van migrane
ik ging de douche in en en kleede me aan ik had een korte spijker broek tot de knie aan en een oud rose hempje aan met een grijze bolero met glitter met hele leuke paar puma slippertjes aan ik zag er geweldig uit maar ik was ook lekker dus karima had een rok tot de knieë en een blauw blouse met een glitter sjaal
en licht blauwe pumps
ik:je ziet er leuk uit karima
karima:jij ook
ik ging naar onder en me broer keek me aan alsof hij een spook had gezien
Yosef:wat heb jij aan ga nu naar boven en trekeen lang broek aan e trut
ik: wie bn jij om te zeggen wat ik aan moe te doen
yosef: je brooer!!!
ik: ga slapen yosef aub.
ik snapte hem nie waarom doet zo tegen mij hij is zo raar
ik en karima onbeten en gingnaar de nieuwe sport winkel toen we daar warenkocht ik een paar nieuwe slippers en een paar nikes heel lief ze stonden me heel leuk ik zag een jongen die me de hele tyd aan keek en het begon te irriterenik voelde zij ogen op mij n rug prikken
karima: kijk die joingen daar hij kijkt jou de hele tyd aan
ik: is hij lekker
krima :egt wel hij is super lekker
karima ;hij komt naar je toe
faisel: he meid
ik :hoi
faisel: mag ik je wat vragen hoe heet je ?
ik: ik heet marjam en jij
faisel: mooie naam net zo mooi als jij ik heet faisel
ik: oh hahaha je maakt me aan het blozen jij bn ook nie lelijk hoor
faisel: woon je hier in a'dam
ik: ja en jij
faisel ik woon sins kort op kamershier ik ga hier studeren
ik: oke wat ga je studeren
faisel: ik wil advocaat worden dus ik ga rechten studeren jij?
ik: ik wil een journalist worden
faisel mss wil je het nie maar mag ik je nummer ?
ikke
ikgaf hem mijn nummer en we namen afscheid
ik was over mijn oren ver liefd op hem

26-07-2006, 15:18


ik wil reacties

26-07-2006, 19:22
de mijne heb je al
en dank voor je vervolgje lieverd
ga gauw verder


xxx je fanetje

26-07-2006, 20:19
morgen avond krijgen julie meer