Bekijk volle/desktop versie : Wat doen jullie aan..?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-07-2006, 23:21
Hoi,

We willen met vijf vriendinnen volgende week vrijdag naar het strand. Nu is het zo dat twee een hoofddoek dragen en we hen hebben overgehaald mee te gaan door te beloven dat wij ook met de kleren aan zullen zwemmen : ).

Nu zaten ze met het dilemma dat ze niet weten WAT aan te trekken.

De één stelde een trainingspak voor, de ander reageerde dat ze niet naast een opgeblazen boot wilde zwemmen.

En andere kleren zouden 'plakken aan het lichaam waardoor alles te zien is'.

Nu vraag ik me af waarmee de ervaren hoofddoekdragende dame zwemt?

Is dat gewoon veel kleren op elkaar, of hoe zit dat?

(Ik neem een shirtje en shortje, maar de rest?)

21-07-2006, 23:29


Ja natte kleren plakt aan je lichaam idd.
En sowiezo is het strand, waar veel naaktheid te zien is, niet bepaald een plek voor een moslim(a), tenzij je naar een afgelegen plek gaat zoals je in Marokko hebt.

21-07-2006, 23:32

Citaat door Sabira23:
Ja natte kleren plakt aan je lichaam idd.
En sowiezo is het strand, waar veel naaktheid te zien is, niet bepaald een plek voor een moslim(a), tenzij je naar een afgelegen plek gaat zoals je in Marokko hebt.
Waar we heen gaan is minder druk dan Scheveningen, maar is weer geen afgelegen plekje in Marokko.

Geen kleding-ideeen : )?

21-07-2006, 23:37
zolang het maar linnen is , dat droogt snel be3da

21-07-2006, 23:39


Ik zwem met een legging en daaroverheen een hempje en daaroverheen een lange jurk of pyjama

21-07-2006, 23:41

Citaat door noona:
zolang het maar linnen is , dat droogt snel be3da
Ook belangrijk natuurlijk.

21-07-2006, 23:42

Citaat door Sukaina_21:
Ik zwem met een legging en daaroverheen een hempje en daaroverheen een lange jurk of pyjama
Ah oke.. ; ).

Gewoon letterlijk een pyjama? Een beren broek-shirt pyjama OF een lange Marokkaanse pyjama?

22-07-2006, 00:42
Wat dacht je van iets anders doen dan naar het strand? Als je wilt zwemmen, ga dan naar vrouwenzwemmen. Sowieso ziet zwemmen met kleren er niet uit, want dat hoort in bikini of badpak en bovendien is het helemaal niet fijn om met kleren aan te zwemmen. Hhhahaha, mensen willen koste wat kost naar het strand.

22-07-2006, 00:47
Salaam a3leikoem wara7matoellahi wabaraaktoe,

Met hoofddoek het water in.... en met kleren aan....op het strand.... in Nederland??

Dit moet 'n GRAP zijn?!?!?

wa salaam a3leikoem

22-07-2006, 00:49
raar gezicht hoor

22-07-2006, 08:32

Citaat door pumba20:
Salaam a3leikoem wara7matoellahi wabaraaktoe,

Met hoofddoek het water in.... en met kleren aan....op het strand.... in Nederland??

Dit moet 'n GRAP zijn?!?!?

wa salaam a3leikoem

Salaam maleikum wa rahmatulah wa barakatu,

Laat ze er maar aan wennenin Nederland

Gewoon doen meiden

ps. Als je een rustig strand wilt kunje het beste naar Zeeland gaan....daar is letterlijk soms geen kip te bekennen

Waleikum Salem.

22-07-2006, 11:38
kom op dames zet ons niet te schande jo aub en ga niet met kleding aan zwemmen maar zoek een halal zwembad vrouwen onder elkaar.

22-07-2006, 11:44



Citaat door aicha1:
kom op dames zet ons niet te schande jo aub en ga niet met kleding aan zwemmen maar zoek een halal zwembad vrouwen onder elkaar.
tazzz zetten ze jullie ten schande omdat ze een hoofddoekdragen en geen bikini weet je waneer je echt ten schande staat als je voor allah staat en je hebt met een bikini gezwommen dan pas sta je ten schande

22-07-2006, 11:53

Citaat door aicha1:
kom op dames zet ons niet te schande jo aub en ga niet met kleding aan zwemmen maar zoek een halal zwembad vrouwen onder elkaar.
Salamu alajkoem zuster, het is ook niet halal om in een vrouwenzwembad met vrouwen te zwemmen hoor als je het over halal en haram gaat hebben. Ik ga het voor je op zoeken insha allah. Maar ik weet haast zeker dat het niet mag.

En wat betreft zwemmen in Nederland of waar dan ook, met hoofddoek of zonder gewoon niet doen als islamitische vrouw en man. Het gaat niet om schande maar dat het gewoon verboden is in de islaam. Ja of je moet een privezwembad gaan huren voor jou en je man of alleen voor jezelf waga maar niet waar alle haraam rondloopt.

Ghair insha allah.

22-07-2006, 11:56

Citaat door Doenya25:
Salamu alajkoem zuster, het is ook niet halal om in een vrouwenzwembad met vrouwen te zwemmen hoor als je het over halal en haram gaat hebben. Ik ga het voor je op zoeken insha allah. Maar ik weet haast zeker dat het niet mag.
En wat betreft zwemmen in Nederland of waar dan ook, met hoofddoek of zonder gewoon niet doen als islamitische vrouw en man. Het gaat niet om schande maar dat het gewoon verboden is in de islaam. Ja of je moet een privezwembad gaan huren voor jou en je man of alleen voor jezelf waga maar niet waar alle haraam rondloopt.

Ghair insha allah.
We mogen ook helemaal niets

Pagina's : [1] 2 3 4 5