Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-07-2006, 15:24
als je er achter kwam dat iemand shor bij je man had gedaan om jullie uit elkaar te drijven?
Dus dat hij alles zou doen wat echt haraam is en wat fout is goed vond en totaal van de ene op de andere dag veranderd was. En die iemand is een persoon uit zijn familiekring.

Ben benieuwd hoe de dames van deze tijd over deze onderwerp denken

21-07-2006, 15:27



Citaat door chemicha:
als je er achter kwam dat iemand shor bij je man had gedaan om jullie uit elkaar te drijven?
Dus dat hij alles zou doen wat echt haraam is en wat fout is goed vond en totaal van de ene op de andere dag veranderd was. En die iemand is een persoon uit zijn familiekring.

Ben benieuwd hoe de dames van deze tijd over deze onderwerp denken
Wat ik zou doen... even de voodoe troep ongeldig maken
Vervolgend de rekening naar doe famillielid sturen ...

21-07-2006, 15:30
Ik zou naar Marokko gaan en een goede fqih zoeken...........

21-07-2006, 15:31
stel je hebt dit gedaan en binnen 1 dag heeft je man eindelijk een baan en is hij weer de persoon waar je meegetrouwd was.

Zou je nog naar zijn familie gaan om te voorkomen dat je straks ruzie krijgt??? Of zou je er helemaal een punt achter zetten?

21-07-2006, 15:32



Citaat door chemicha:
stel je hebt dit gedaan en binnen 1 dag heeft je man eindelijk een baan en is hij weer de persoon waar je meegetrouwd was.

Zou je nog naar zijn familie gaan om te voorkomen dat je straks ruzie krijgt??? Of zou je er helemaal een punt achter zetten?
mensen die mij en mijn man uitelkaar willen halen zijn het niet waard om bij langs te gaan : OPZOUTEN

21-07-2006, 15:32

Citaat door marocloubna:
Ik zou naar Marokko gaan en een goede fqih zoeken...........
stel je hebt hem gevonden en deze persoon heeft aan de hand van quraan verzen en doea's de shor ongedaan gemaakt en je erbij vertelt dat het van zijn familie komt.
Een persoon die hem voor haar zelf liever had gehouden.

21-07-2006, 15:32

Citaat door Miss_Magrebia:
mensen die mij en mijn man uitelkaar willen halen zijn het niet waard om bij langs te gaan : OPZOUTEN
ja maar hoe zou jij dit aan je man wijs maken???

21-07-2006, 15:33

Citaat door chemicha:
ja maar hoe zou jij dit aan je man wijs maken???
Ik ben kwa dat wel heel direct ....

" Die, die en die..opzouten daar ga ik niet meer naartoe, hoef ze ook niet te zien ergens anders.... is dat je het weet !"

21-07-2006, 15:37
Ik moet er niet aan denken....Allah ihfad

Waar mensen toe in staat zijn

Ik zou een goede fkih bezoeken en het contact verbreken met die sloexxx Maar iets binnen mij zegt mij toch dat ik haar duidelijk moet maken dat wij het weten en dat ze alles voor niks heeft gedaan zonder resultaat

21-07-2006, 15:38
Maar het rare is ..hoe weet jij dat je man ineens is veranderd door shor ?

21-07-2006, 15:39

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik ben kwa dat wel heel direct ....

" Die, die en die..opzouten daar ga ik niet meer naartoe, hoef ze ook niet te zien ergens anders.... is dat je het weet !"
ben ook zo'n persoon - anders overleef je het niet in deze maatschappij.

21-07-2006, 15:39
Allah yester!

Maar ik kan je vertellen dat mensen die bezig zijn met zwarte magie, in de handgreep zijn van de duivel...

Het beste is om afstand te nemen van de mensen voordat er nog meer ellende komt

21-07-2006, 15:40



Citaat door Felicity:
Maar het rare is ..hoe weet jij dat je man ineens is veranderd door shor ?
schat het is zo duidelijk als een STOPLICHT kijk als je man nadat hij terug is uit marokko binnen de kortste keren van links naar rechts gaat zonder mening en zelfs AL ZIJN EIGEN IDEALEN aan de kant schuift dan weet je dat er iets niet klopt.

21-07-2006, 15:41

Citaat door aardbeitje:
Allah yester!

Maar ik kan je vertellen dat mensen die bezig zijn met zwarte magie, in de handgreep zijn van de duivel...

Het beste is om afstand te nemen van de mensen voordat er nog meer ellende komt
wollah dat is het eerste waar IK aan dacht - als je geen godsvrees hebt ben je in mijn ogen geen moslim of moslima. Lahi-ster oesaffie!

21-07-2006, 15:42
een andere vraag - wat doe jullie om ze3ma jullie gezin hier tegen te beschermen naast salat en doea's uitvoeren?

Pagina's : [1] 2 3 4 5