Bekijk volle/desktop versie : Hij kwets me zo......



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-07-2006, 15:07
Lieve dames,

[/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik slaap nauwelijks meer, ben kilo's afgevallen, heb last van paniekaanvallen. Soms heb ik hartkloppingen, ik heb geen tranen meer over.....ik ga hier aan onderdoor....[/SIZE" -->

21-07-2006, 15:13


Allah je 3tik sbar, je kunt denk ik t beste je familie laten bemiddelen. Desnoods een iman. Meer kan ik er niet van maken. Ik wens je t beste toe.

21-07-2006, 15:14
Check je PM

21-07-2006, 15:21
jeetje wat een drama........................

21-07-2006, 15:22


subhana-Allah ik heb het verhaal gelezen met een brok in mijn keel


moge Allah ta3ala je sabr schenken en jullie weer met liefde bij elkaar brengen

wa amien


meid, ga met iemand praten dat kan opluchten zo ga je erzelf alleen maar kapot van

21-07-2006, 15:28
Vertrouw op Allah swt Zuster,,Dit doet pijn om het te lezen.
Mocht je iemand nodig hebben dan ben je van Harte Welkom...
Ik zou wel het contact opnemen

Ma3a Salama,

21-07-2006, 15:38
allah i3tik sbar e ogti..



inschallah komt alles goed..

21-07-2006, 15:40
Ik vind het heel erg voor je dat je leven van een mooie sprookje is veranderd in een hel. Ik hoop dat jullie je problemen kunnen oplossen.

Volgens mij zijn de meeste mannen heel erg vrij als ze noch niet getrouwd zijn, maar zodra ze je hebben dan willen ze je helemaal voor zichzelf, dus gan ze je levben steeds meer proberen te controleren en je zo op hem te laten focussen dat je niet meer zonder kan.

het feit dat jij dat hebt toegelaten betekend ook dat je daar deels aan hebt bijgedragen. je moet soms je grenzen stellen en uit jouw verhaal maak ik op dat je in alles zijn zin deed om hem gelukkig te maken. Dat werkt namelijk niet, want je ziet er samen in en soms moet je geven maar er moeten ook tijden zijn dat je neemt en dat hij dan geeft. dat maakt een relatie gezond en gelukkig met voldoende vertrouwen om op elkaar te steunen.

mijn advies is dat je een relatie niet zo maar mag opgeven. jullie zijn getrouwd en jij hebt veel moeten doorstaan om dat uberhaupt te kunnen. ga naar hem toe en praat het uit en als je het gevoel hebt dat dat uitmond in een ruzie; schrijf hem dan een hele lange brief waarin jij je gevoelens uitlegd en hem verteld dat je nog steeds van hem houd.


Soms is het de communicatie die het probleem is. waarschijnlijk zeggen jullie beiden alleen maar iets als je zo boos bent dat het in een ruzie uitmond.


heel vel succes en inshallah komt het goed!!

21-07-2006, 15:41
Moge allah je standvastiger maken in je beslissingen die je gaat maken. Als je een schouder nodig hebt, kan je me altijd pmmen

21-07-2006, 16:45
Ik kan me niet voorstellen dat als je vroeger helemaal gek op elkaar bent en dat dit zoo kan veranderen. Waarom op een gemene manier dingen proberen op te lossen?

Waarom ben je weggegaan, schijt aan die deur!Je moet niet vergeten dat dit de jongen was waar je helemaal gek op was, houd dat in je hoofd!Als iemand je 5 jaar geleden zou zeggen wat je gedaan zou hebben in deze situatie dan denk ik dat je altijd positief en optimistisch geantwoord zou hebben!

Ja ok, hij is veranderd, probeer hem te begrijpen, vertel hem dat je hem wilt begrijpen!Dit is een test en jij en hij moeten bewijzen of jullie werkelijk zo gek op elkaar waren of dat het gewoon een crush was en niks voorstelde..
Sms hem met dat je heel erg van hem houd en dat je terug naar de goede oude tijd wilt, vraag of hij dit ook voelt of dat hij gelukkiger is met deze situatie!

Probeer toch te praten, en wees niet koppig ook al laat hij niks van zich horen!

Ik zit nu in de fase dat ik helemaal weg ben van een jongen, ik herken het hele eerste stuk van je verhaal, we praten uren en uren!En voor mezelf weet ik dat als we ooit door zo n dal moeten gaan dat ik er ALLES maar dan ook ALLES aan zou doen om er weer uit te komen en scheiden zou nooooooit een optie zijn, inshallah!

Ik hoop voor je dat het snel goedkomt inshallah!

21-07-2006, 17:31

Citaat door BugaBoo:
Ik kan me niet voorstellen dat als je vroeger helemaal gek op elkaar bent en dat dit zoo kan veranderen. Waarom op een gemene manier dingen proberen op te lossen?

Waarom ben je weggegaan, schijt aan die deur!Je moet niet vergeten dat dit de jongen was waar je helemaal gek op was, houd dat in je hoofd!Als iemand je 5 jaar geleden zou zeggen wat je gedaan zou hebben in deze situatie dan denk ik dat je altijd positief en optimistisch geantwoord zou hebben!

Ja ok, hij is veranderd, probeer hem te begrijpen, vertel hem dat je hem wilt begrijpen!Dit is een test en jij en hij moeten bewijzen of jullie werkelijk zo gek op elkaar waren of dat het gewoon een crush was en niks voorstelde..
Sms hem met dat je heel erg van hem houd en dat je terug naar de goede oude tijd wilt, vraag of hij dit ook voelt of dat hij gelukkiger is met deze situatie!

Probeer toch te praten, en wees niet koppig ook al laat hij niks van zich horen!

Ik zit nu in de fase dat ik helemaal weg ben van een jongen, ik herken het hele eerste stuk van je verhaal, we praten uren en uren!En voor mezelf weet ik dat als we ooit door zo n dal moeten gaan dat ik er ALLES maar dan ook ALLES aan zou doen om er weer uit te komen en scheiden zou nooooooit een optie zijn, inshallah!

Ik hoop voor je dat het snel goedkomt inshallah!
Onzin natuurlijk...Het gaat niet alleen om die deur. Het is iets dat vaker speelde. Als het werkelijk zo is gegaan als de topicstarter heeft omschreven, dan zou je als vrouw gek zijn om nog bij zo een man te blijven. Een man en vrouw zijn gelijkwaardig aan elkaar, dat betekent voor mij dat hij absoluut niet het recht heeft om haar als slaaf of als haar robot te gebruiken. Hij heeft haar vanaf het begin af aan met respect moeten behandelen. Zonder ook maar iets in de vorm van geweld te gebruiken. Ze heeft een klap gekregen en nou heeft hij de deur kapotgeslagen. Gelukkig voor haar heeft hij zijn agressiviteit op die deur gebotvierd. Voor hetzelfde geldt breekt hij de volgende keer niet een andere deur, maar haar arm.
Ik ben het met je eens dat je er alles aan moet doen om je huwelijk te redden, maar als er agressiviteit in het spel is en er is sprake van structureel respectloosgedrag, waarbij de topicstarter zelf geen bijdrage leverd, zou ik zeggen....toedeloe, je zoekt het maar uit!!

21-07-2006, 17:36

Citaat door nova:
Onzin natuurlijk...Het gaat niet alleen om die deur. Het is iets dat vaker speelde. Als het werkelijk zo is gegaan als de topicstarter heeft omschreven, dan zou je als vrouw gek zijn om nog bij zo een man te blijven. Een man en vrouw zijn gelijkwaardig aan elkaar, dat betekent voor mij dat hij absoluut niet het recht heeft om haar als slaaf of als haar robot te gebruiken. Hij heeft haar vanaf het begin af aan met respect moeten behandelen. Zonder ook maar iets in de vorm van geweld te gebruiken. Ze heeft een klap gekregen en nou heeft hij de deur kapotgeslagen. Gelukkig voor haar heeft hij zijn agressiviteit op die deur gebotvierd. Voor hetzelfde geldt breekt hij de volgende keer niet een andere deur, maar haar arm.
Ik ben het met je eens dat je er alles aan moet doen om je huwelijk te redden, maar als er agressiviteit in het spel is en er is sprake van structureel respectloosgedrag, waarbij de topicstarter zelf geen bijdrage leverd, zou ik zeggen....toedeloe, je zoekt het maar uit!!
Inderdaad. BugaBoo heeft wel heel erg makkelijk praten, omdat ze zelf momenteel in love is.

21-07-2006, 17:37


grote fout die hij heeft gemaakt is dat hij haar heeft geslagen.....wat de deur betreft schijt.....of hij het nou wel of niet wil doen.......maar slaan daar heeft hij helemaal geen recht op of het nou zijn vrouw is of niet.....wat zou hij doen als zijn dochter naar hem toe kwam met deze verhaal dan zou hij denk ik naar die man gaan en hem verrot slaan.....nou dat geldt ook voor haar....hij had zijn handjes thuis moeten houden en niet later waperen........ik wens je heel veel sbar en insha allah komt het allemaal goed....wil je met hem praten maar je bent bang dat hij weer gaat slaan dan zou ik iemand meenemen...je vader of iemand anders van de fam. die je kan vertrouwen..........gier insha allah..

21-07-2006, 17:44

Citaat door Independence:
Inderdaad. BugaBoo heeft wel heel erg makkelijk praten, omdat ze zelf momenteel in love is.
Ik ben zelf ook nog helemaal in love, maar daar gaat het niet om. Het is een kwestie van logisch nadenken en bedenken hoe je zelf behandeld zou willen worden. En ik denk dat de meeste niet als een robot behandeld willen worden, maar als mens.

21-07-2006, 17:46

Citaat door moslimmagirl:
grote fout die hij heeft gemaakt is dat hij haar heeft geslagen.....wat de deur betreft schijt.....of hij het nou wel of niet wil doen.......maar slaan daar heeft hij helemaal geen recht op of het nou zijn vrouw is of niet.....wat zou hij doen als zijn dochter naar hem toe kwam met deze verhaal dan zou hij denk ik naar die man gaan en hem verrot slaan.....nou dat geldt ook voor haar....hij had zijn handjes thuis moeten houden en niet later waperen........ik wens je heel veel sbar en insha allah komt het allemaal goed....wil je met hem praten maar je bent bang dat hij weer gaat slaan dan zou ik iemand meenemen...je vader of iemand anders van de fam. die je kan vertrouwen..........gier insha allah..
Dat hij die deur heeft kapot geslagen, wil zeggen, dat die man vol zit met woede. Deze maal heeft hij de deur kapot gemaakt, de volgende keer is zij aan de beurt. Dus niet schijt aan de deur hebben. Dit kan zeker heel erg veel impact hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5