Bekijk volle/desktop versie : Kreeg dit per email...



20-07-2006, 22:51
De volgende email is verstuurd door een beheerder van "Islamhome.nl ..::.. Dar Al islam". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:

info@islamhome.nl

Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.

Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalam alaykoum wr wbr,

Iedereen zet te kijken wat met ons broeders en zuster in Libanon en Palestina gebeurt, door de nieuwe nazi’s (Israël en VS) de enig wat we kunnen doen, is gewoon wat smeekgebeden..
Ik zat de hele week deze nieuwe gebeurtenissen te volgen, en jij ook denk ik nu zijn er 230 doden in Libanon en over Palestina hoef ik niet te praten want is niet op te tellen.
Gisteren was van alles kapot gemaakt door luchtmacht van Israël: Scholen, ambulances, Kerke, en moskeen!! Laat staan de luchthaven, wegen, enz.
Mijn vraag is nu wat kunnen we doen?? Zouden wij altijd blijven kijken naar de tv zonder niets te kunnen??
Naast de smeekgebeden zoals ik al heb verteld, gaan we Insha Allah beginnen met boycot actie tegen de VS producten, want is de grootste oorzak.
Dus a.u.b ophouden met de Amerikaanse eten, kleren, drank, enz. als je een Cola gaat drinken denk aan de kinderen die dood gaan met die geld..
Welke producten moeten we boycotten?
• De eenvoudigste manier is om te kijken naar de streepjescode op de produkten die u koopt. 00 to 13 zijn voor de VS en Canada.

• Het is makkelijk om lokale produkten te herkennen, bijvoorbeeld aan de etiketten (Franse kaas, likeur).
• U kunt veel produkten downloaden als xls.sheet

• U zult merken dat het niet meevalt om aan de boycot te denken. Stop een briefje in uw portomonnee, of hang het aan de binnenkant van de voordeur, zodat u de boycot niet vergeet!



Insha Allah zullen we iets maken van deze actie.. stuur deze link door naar alle jou contacten.
http://islamhome.nl/forum/viewtopic.php?p=7161#7161
Wa salam alaykoum
Adil

20-07-2006, 22:52


Ja heb het ook gehad
Dat je het hier plaatst

20-07-2006, 23:11
waar heb je dit vandaan, site?

20-07-2006, 23:56
iedereen moet nu windows verwijderen is ook van us

21-07-2006, 01:34



Citaat door adbullah007:
iedereen moet nu windows verwijderen is ook van us
Ja toch

21-07-2006, 11:15

Citaat door Daliatje:
De Regelgeving over het Boycotten van Amerikaanse Producten (Deel 2)


De weledele Shaych Mohammed Ibn Saalih Al-'Uthaymien werd gevraagd over de regelgeving van het boycotten van Amerikaanse producten.

Hij antwoordde met de volgende woorden:

“Koop wat Allaah voor jou Halaal heeft gemaakt en laat datgene wat Allaah voor jou Verboden heeft gemaakt.”

Shaych Mohammed Ibn Saalih Al-'Othaymien
Deze fatawaa geldt alleen als je in vrede zou leven met Israël en Amerika. Zoals je weet is het in deze tijd niet het geval. De regel is dan wanneer moslims in oorlog zijn tegen een duidelijke vijand (Amerika en Israël) dat voor de moslims verplicht is om geen enkele steun te verlenen aan deze 2 kwaden en dus ook geen handel met ze te drijven. Allahoe 3lem