Bekijk volle/desktop versie : »» KLIK- Leuke verhalen!! ««



Pagina's : [1] 2 3

20-07-2006, 22:43
Heb jij een GEWELDIG verhaal gelezen? Of heb je een mooi verhaal die je zelf bekender wil maken? Of wil je een verhaal lezen?
Ik maak hier een lijst met een samenvatting van het verhaal (Reageer of Pm)
en de link van het verhaal, en zo krijgen jullie een lijst met verhalen!


Its gonna be alright.(Saaraah_)
Yasmine is 19 jaar en heeft een verschrikkelijke verleden achter de rug, heeft haar vader en broertje niet meer.Het mooie meisje veranderd in een soort van gothic en heeft totaal geen smaak, totdat haar nieuwe vriendin haar veranderd in een schoonheid en dat ze nogal geluk heeft bij het studeren...

Stay Out Of My Life(Saaraah_)
Anastacia is 24 jaar en is half marokaans en half albanees, haar moeder wil haar niets over haar echte alabanese vader vertellen omdat ze opnieuw is begonnen met een strenge man , brahim. Ze word waarschijnlijk uitgehuwelijkt aan abdel, haar neef.Maar als hij bij haar op school komt krijgt ze gevoelens voor hem..

Mijn leven niet meer hetzelfde na mijn moeders dood.(AF)(camelia22)


Ontdekking Van Haar Ware Ik (Flora1)
Het gaat over 2 meisjes Aisha en Khadija die mishandelt worden, en waarvan hun moeder hen niet kan beschermen. Aisha is nauwelijks 5 jaar en krijgt heel wat problemen, ze wordt ziek, Khadija wilt dit alles stoppen en wilt steeds haar zusje beschermen maar ze komt steeds te laat, de band wordt verbroken. Dan ziet ze geen uitweg meer dan,,,,,
Angst in haar ogen..(Flora1)
Een goedgelovige jongen genaamd Ismael krijgt te maken met zeer slechte mensen, hij begint de drinken enz. Maar dan besluit hij daarmee te stoppen. Hij wordt uitgehuwelijkt op het moment wanneer hij de ware heeft gevonden. Hij kan het niet tegen de beide vrouwen zeggen, hij raakt verzeilt in een moeilijke periode. Badria houdt van hem maar hij moet niets van haar hebben, hij denkt alleen aan Sakina. Binnen 4 weken gaan ze zich verloven en Sakina weet van niks.

The GiRL ThAt wAs ScArEd FRoM hEr SeLf!! (Flora1)
Dit verhaal gaat over 2 beste vriendinnen Ichraf en Hajar ze zijn onafscheidelijk, maar op een gegeven moment wilt ze niets meer te maken hebben met Ichraf. Ichraf doet gekke dingen en dat haalt hun vriendschap uit elkaar,ze krijgt nachtmerries steeds weer. Ichraf probeert haar terug te winnen als vriendin maar als ze Ichraf gaat zoeken is het te laat,,,
Friends 4-Life!!(miss_bakoia)
Gaat over vier goede vrienden: Faisel, Amin,Saloua en Jamila. Faisel’s ouders komen bij een ongeluk om het leven en faisel moet bij zijn oom in Londen gaan wonen. Na een lange tijd verwaterd hun contact met faisel en horen ze een lange tijd niets meer van elkaar. Het overgebleven drietal heeft besloten om met z’n drieën op vakantie te gaan, amin en saloua voelen zich tot elkaar aangetrokken en ook jamila ontmoet iemand die haar hartje sneller laat kloppen…

~Just A Lovestory~(miss_bakoia)
Chaima is helemaal in de wolken als het heel serieus tussen haar en Hamid geworden is, hij heeft besloten om haar hand te vragen bij haar vader. Haar vader wijst hem af en vertelt chaima over de belofte die hij jaren geleden gemaakt had met zijn beste vriend uit marokko, namelijk dat ze elkaars kinderen aan elkaar zouden huwen.. hij stelt chaima voor een moeilijke keuze.. of ze doet wat haar vader beloofd had aan zijn vriend of ze weigert en haar vader zal zijn gezicht niet meer kunnen laten zien in Nador…

Verkeerd verbonden??(miss_bakoia)
Issam en ouafa gaan beiden studeren aan het Imperial College in Londen. Op de eerste avond krijgt ouafa een raar telefoontje van een rare jongen die op een onbeleefde wijze om een Hafid vraagt. Ze hangt diep beledigd de telefoon op.. een paar dagen later word ze weer gebeld, door dezelfde jongen van de eerste avond, en hij bied zijn excuses aan? Vanaf hier volgen er meerdere telefoongesprekken waardoor zoiets van een vriendschap begint met de onbekende jongen, maar tegelijkertijd leert ze een kwal van een Issam uit haar klas kennen, hoewel ze hem afschuwt, haar hart wil hem wel een kans geven…
xx>>>Best Friends Forever<<<xx (mocrokaantje8)
3 Meiden zijn beste vriendinnen, maar er probeert altijd iemand tussen te komen... Ze zijn echt gezellige meiden en hebben altijd lol.... Ondertussen vinden 2 vriendinnen allebei een jongen..... Wie weet zal het wat worden....
En of ze nog vriendinnen zullen worden.... Ik zou zeggen..... Lezen maar!!
Haar vriend bleek een loverboy te zijn(DiiamantJe)
Dit is een kort verhaal dat gaat over een meisje dat een vriend heeft ontmoet. ze houd zoveel van hem dat ze bij haar ouders vertrekt en hij belooft haar alles voor haar te kopen wat ze maar wil. Op een dag gaan ze naar Samira (het meisje dat achter het raam werkt).....
Was arm, was geadopteerd, had een rijke familie en daar wist ik nix van !!
er is een meid die marwa heet ze is een heel mooie meid .
haar ouders werken zich kapot voor eten op tafel te krijgen .
ze gaan naar een dure school waar alleen maar snobs zitten .
haar vader werkt daar als kuisman.
daardoor mochten ze binnen omdat hun vader daar werkt moesten nix betalen.
..xVerkracht door mijn bloedeigen vaderx..
Nabila is 19 jaar en en gaat op een dag met haar vriendin naar de stad en als ze terugkomt word ze gebeld door haar vader die zegt dat ze naar een schuurtje moet komen als ze gaat wordt ze verkr8 door d'r vader! En later gebeurt het nog meer dan verteld ze het haar moeder en die maken plannetjes om haar vader aan te geven enz. En dan ontmoet ze de prins op het witte paard ......
Liefde en mijn schoonzus.(Stoute_Hassan)
Het gaat over Hasan die getrouwd is met de mooie Zahra. Zahra is een van de vier mooie dochters die Lalla Zaineb, een weduwe, heeft.

Hasan neemt de rol van de man in huis met de vier zussen en schoonmoeder.

Hasan, een verleidelijke jonge man met groene ogen
heeft een sterke aantrekkingskracht naar de andere zussen en het duurt niet lang voordat zijn huwelijk hierdoor in de problemen geraakt.

Een verhaal vol intriges, overspel en hoog opbouwende spanning boeit de lezer en lezeressen.
Pijnlijke liefde Waargebeurd! (AF) (Noona)
het gaat over een meisje die Manar heet..
ze was altijd gelukkig, en je zag er altijd lachen.
totdat ze naar haar nieuwe school verhuizde, waar ze Kamal leerde kennen.
en dankzij hem veranderde haar leven in verdriet, vanwege jaloezie en haat.
ze krijgt heel veel problemen met jaloerse mensen, die haar leven helemaal onderste boven gooien.
en dat alleen omdat zij en Kamal van elkaar houden.
het word zo erg dat er moord bij komt......
Ongelukkig En Toch Gelukkig...
(Lover)
Dounya een meisje van Marokaans afkomst wordt uitgehuwlijkt aan Jamal. Aan het begin van de verloving verafschuwt ze hem al. Ze moet niks van hem hebben. Ze wil naar Khalid, haar Khalid. Als de bruiloft bijna aanbreekt, gaat het ineens veel slechter tussen haar en Khalid. Met Jamal gaat het veel beter. Ze stappen verliefd het huwelijksbootje, wat Khalid diep raakt. Als ze twee maanden getrouwd zijn, doet Dounya een verschrikkelijke ontdekking. Dounya's leven staat op z'n kop. Vanaf dat moment beginnen de problemen echt.
Who's gonna be my bridegoom
Noual die werkt als secrateresse bij een moddelenbureau. Haar baas is al een hele tijd smoor op haar, ook zij heeft stiekeme gevoelens voor hem, waneer ze op vakantie komt ze een leuke jongen tegen waar ze ook wat voor gaat voelen. Hij komt haar om haar hand vragen..maar wilt ze het wel? Haar baas komt erachter dat ze gaat verloven en schakelt het zusje van Noual's verloofde in en bedenken een kwaad plannetje...





21-07-2006, 00:59


weet je ik weet de link even niet...
Maar het verhaal....
''Spijt dat ik je heb laten gaan'' is erg mooi....

21-07-2006, 01:14
mijn leven niet meer hetzelfde na mijn moeders dood
en de verhaal is af hier is de link
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=732862

21-07-2006, 01:17
zie ondertekening

21-07-2006, 12:11


Kunnen jullie een samenvatting maken van jullie verhaal bij je link.

21-07-2006, 12:21
Up!

@Onlytima : soukran meid..

21-07-2006, 12:59
iin mijn OT

21-07-2006, 14:27
was arm , was geadopteerd , had een rijke familie en daar wist ik nix van !!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=921570

echt mooi!!!!

en check me OT!!!


22-07-2006, 19:02
ik heb ook een verhaal gelzen maar ik weet die ff niet meer maar hij heet
mijn vader die mij achter het raam zette denk ik want het is een tijd geleden dat ik het heb gelzen maar hij is echt heel zielig en mooi

23-07-2006, 12:24

Citaat door mocrogirl_18:
ik heb ook een verhaal gelzen maar ik weet die ff niet meer maar hij heet
mijn vader die mij achter het raam zette denk ik want het is een tijd geleden dat ik het heb gelzen maar hij is echt heel zielig en mooi
Ja dat verhaal had ik ook gelezen maar hij was niet afgemaakt...

23-07-2006, 12:24
Ja samenvattting komt noh inshahallah

23-07-2006, 13:10

Citaat door DiiamantJe:
Ja dat verhaal had ik ook gelezen maar hij was niet afgemaakt...
heb mischein nog die link want ik had het verhaal niet afgelzen maar toen ik het wou afmaken kon hem niet mee vinden dus
zo ja wil die ff doorgeven ???

xxx

23-07-2006, 13:34


PIJNLIJKE LIEFDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eeeeeen PRACHT van een verhaaal
ik ga proberen te samenvatten.

het gaat over een meisje die Manar heet..
ze was altijd gelukkig, en je zag er altijd lachen.
totdat ze naar haar nieuwe school verhuizde, waar ze Kamal leerde kennen.
en dankzij hem veranderde haar leven in verdriet, vanwege jaloezie en haat.
ze krijgt heel veel problemen met jaloerse mensen, die haar leven helemaal onderste boven gooien.
en dat alleen omdat zij en Kamal van elkaar houden.
het word zo erg dat er moord bij komt......


t is echt de moeite waard om te lezen, ik heb echt gejankt en gelachen voor mijn leven

dus wie een mooi verhaal wil lezen.....moet deze zeker lezen

de link zie je bij mn ondertekening


ps: de verhaal is al af, en t is waargebeurd


23-07-2006, 22:23
Neej ik heb de link niet meer ...

23-07-2006, 22:37
ooh oke is al goed dankje

Pagina's : [1] 2 3