Bekijk volle/desktop versie : 4 Marokkaanse Meiden(waargebeurd)



20-07-2006, 16:25
Salam iedereen,


Inshallah ga ik beginnen aan een verhaal. Het gaat over 4marokkaanse meisjes van 20jaar. Een van hun is mijn eigen nicht die ik helaas ben veloren(ga ik meer over vertellen in mijn verhaal inshallah) Zij studeerde allebei voor maatschappelijk werksters.
Serieuze meiden en hele leuke meiden! Ze hadden alle vrijheid van de wereld en hadden echt alles wat ze wouden.

Hoofdspelers:


Zoebida
Souad(mijn nicht)
Yasmina
Nassima

Hey meiden moet je die marokkaanse meiden zien, zei zoebida. Ze komen niet uit Belgie zie ik en hoor ik zei souad.

Hun genieten tenminste van hun leven kijk wij.Wat hebben wij gedaan in onze leven.Ja waarom gaan we niet een keertje naar Amsterdam of Utrecht ofzo zei Nassima.. Ja he dat kunnen we best doen toch meiden???

1dag later waren ze verplan om naar Amsterdam te gaan. Ze hadden allebei gelogen tegen hun ouders. Souad was heel misselijk en was bang om te gaan.Ik durf niet zei Yasmina.Kom dames we gaan gewoon zei Zoebida lekker genieten je weet toch!

Ze stapte de trein in en gingen naar Amsterdam.Ze waren heel stil en opeens begonnen ze te praten over van alles en nog wat! Wauw onze eerste keertje zei Yasmina. Ja he.Souad en Nassima vielen in slaap.Yasmina en zoebida bleven op en waren aan het kletsen. Ze waren aangekomen en kwamen aan op het station in Amsterdam..Ze keken om hun heen alsof ze nog nooit een station hadden gezien.En ja meiden wat gaan we nu doen? Ik ben hier gewoon geboren zei nassima..

Ze zijn alle 4 geboren in Nederland maar zijn later verhuisd met hun ouders naar Leige(plaatsje in Belgie).

Zij wouden genieten van hun leven maar het is niet helemaal goed gelopen!

Wil je weten wat er allemaal gaat gebeuren.. lees dan mijn verhaal


Iedereen is hier welkom


Pas als ik fans heb ga ik inshallah verder met mijn verhaal...



Groetjes

20-07-2006, 16:35



Citaat door lala_taza:
1e fan
Welkom

20-07-2006, 16:57
Kom op meer mensen dan pas ga ik weer verder..




kus

20-07-2006, 17:04

Plies meid ga gauw verder, Ben een nieuwe fan
x.
Chaimae


20-07-2006, 17:14


Hej is dat verhaal over die auto ongeluk?

20-07-2006, 17:23
nog een fan!!!!
ga gauw verder schat!!

20-07-2006, 19:26

Citaat door am0ra:
Hej is dat verhaal over die auto ongeluk?
nOpe..

Maar een auto ongeluk komt er wel in voor

20-07-2006, 19:27

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
nog een fan!!!!
ga gauw verder schat!!
Hey meiden....

ik ga morgen weer verder oke!!


Welkom nieuwe fans

20-07-2006, 19:39
Nieuwe Fan...

Ga Gauw Verderr..


Xxxx
Mrs.Chamakh..

20-07-2006, 19:42
nog een fan erbij
kusje xxxx...

20-07-2006, 19:54
nbog een fan d'r bij
ga gauw verder

20-07-2006, 19:57
hier nog een nieuwe fan, je moet wel verder schrijven, want heel veel zijn ook op vakantie
fans komen later vanzelf

20-07-2006, 19:57


NIEUWE FAN (die niet op vakantie is ) :P

20-07-2006, 20:31
Hey meiden..


so niet verwacht dat er zoveel mensen zo snel zouden reageren..


Maar lieve dames ik ga verder










mwaaa boessaa

20-07-2006, 21:17
Ze kwamen aan en werden gelijk aangesproken door marokkaanse jongens.. Ze liepen gewoon door en kwamen een nederlandse vrouwtje tegen.

Dag mevrouw zei yasmina

Uu hallo beantwoorde dat mevrouwtje
we komen uit belgie en we willen hier de stad in..
Oke ik wijs wel de weg voor jullie.

Netjes had ze hun gebracht naar de stad..So hey echt anders dan belgie zei Nassima..
Zeker zei Souad..

Leeeevennnnn riepen ze alle 4 tegelijk.Ze hadden zich helemaal opgetut. Ze gingen wat drinken het was vroeg en er was haast niemand in de stad.Het werd steeds drukkker en ze vonden het steeds leuker.Ze liepn door de stad en werden een beetje achterna gezeten door een groep marokkaanse jongens..Kijk niet achter jullie om zei zoebida! Oke oke beantwoordde de meiden..Kom we gaan een winkel binnen.Ze werden aangesproken en bleven kletsen met die jongens.Zij konden hun ogen niet van ze afhouden.Ze bleven maar praten en later gingen ze samen wat drinken...Nassima was helemaal gek op een jongen.HIj heet Youssef.Nummers uitgewisseld en het werd al laat en ze moesten snel hun trein halen naar Maastricht want daar werden ze opgehaald door Zoebida's zus die daar werkt.Nassima was aan het dromen.Kieke boe zei SOuad..Ze beantwoordde niet..Nassima wat is er? Haha niks ben aan het dromen over Yousses.hahah gekkie zei yasmina. Ze waren aangekomen en waren bang dat hun ouders iets gemerkt hadden. Maar ze hadden niks gemerkt. Ze smste naar elkaar dat ze het vaker moesten doen.Youssef was een paar keer nog naar Belgie gekomen maar het werd geen serieuze relatie.De dames wouden genieten.. Ze hadden een beetje teveel genoten van hun leven! Ze hadden een dagje vrij van school en vrij genomen van werk. Wat word het vandaag ladys? Laten we een keertje naar Den haag strand gaan.Ja dan kunnen we bruin worden zei zoebida.. Hmm heb er nu al zin in!! Maar wat moeten we tegen onze ouderszeggen zeu souad.Ik ga de waarheid vertellen zei Souad.Neeee sttt dan worden we gepakt door onze ouders.Ik zeg wel dat ik met mijn nederlandse vriendinnetje mijn nicht ga opzoeken(ikke dus) Oke maar noem onze namen niet..Oke oke oke ik hou me mond rustig dames!!!!

Het was op een donderdag..Een warme dag en scheveningen was drukjes!!

Morgen ga ik verder inshallah



groetjes en welterusten alvast

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47