Bekijk volle/desktop versie : vraag??



20-07-2006, 14:21
Ik zie hier veel verhalen met vieze woordjes en ze omschrijven de gemeenschap met je man enzoo ik wou vragen is dat wel halal om zulke verhalen te schrijven???(ik zelf denk niet)maar wat zijn jullie meningen??

20-07-2006, 14:28



Citaat door llkk:
Ik zie hier veel verhalen met vieze woordjes en ze omschrijven de gemeenschap met je man enzoo ik wou vragen is dat wel halal om zulke verhalen te schrijven???(ik zelf denk niet)maar wat zijn jullie meningen??


daar heb ik eigenlijk nooit over naged8 ik zu het egt niet weten

20-07-2006, 14:31

Citaat door miss_lemyatjuh:
daar heb ik eigenlijk nooit over naged8 ik zu het egt niet weten
Ik denk zelf dat het niet halal is maar ik zou het niet weten maar hopen dat iemand het wel weet

20-07-2006, 14:32
als ik eerlijk moet zeggen denk ik er eigelijk ook niet over na
maar de meeste zijn niet waar gebeurt gewoon fantasie maar ik denk die waar gebeurt zijn dat ze het niet vertelen ??? ongeveer


xxx

20-07-2006, 14:33



Citaat door llkk:
Ik denk zelf dat het niet halal is maar ik zou het niet weten maar hopen dat iemand het wel weet


jah

20-07-2006, 14:34

Citaat door mocrogirl_18:
als ik eerlijk moet zeggen denk ik er eigelijk ook niet over na
maar de meeste zijn niet waar gebeurt gewoon fantasie maar ik denk die waar gebeurt zijn dat ze het niet vertelen ??? ongeveer


xxx
jah dat ook

20-07-2006, 14:38
salaam meiden

meid ik zie hier wel waar gebeurde verhalen die soms hun "verhaal" kwijt willlen door het gewoon hier op m.nl te zetten dat kan geen kwaad , maar wat je nu zegt met vieze woorden weet ik veel allah ie a3lem wollah ik weet ik hoop dat iemand daar een goede antwoord voor heeft

veel liefs
aicha chiloha

21-07-2006, 16:17
jah ik hoop het ook

21-07-2006, 16:28
ik zie dat ook gebeuren, maar ik ben ervan overtuigd dat het haram is. het maakt denk ik niets uit of het fantasie of waargebeurd is. het gaat erom dat wanneer je die dingen opschirijft je ze eerst in je hoofd afspeelt toch. en zulke fantasieen zijn haram. althans zo zie ik het

t_a

zulke verhalen probeer ikzel ook zoveel mogelijk te vermijden, want ik ben er dan net zo schuldig aan, door ze te lezen

21-07-2006, 20:55
Salaam meiden..
Ten 1e is het verboden om het geen wat jij en je man doen(het bed delen)
Het uitermate harram is het te delen aan andere mensen
En Dit is eiegenlijk precies t zelfde fantasie of waargebeurd maakt niet uit..
Harram dus..

Mohim meiden hoop dat k genoeg heb geholpe..
Boussa

21-07-2006, 22:53
salaam

dus als ik het goed begrijp , zijn eigelijk al die verhalen op m.nl die te maken hebben met zo'n dingen eigenlijk niet halal ???!!!

veel liefz
aicha chiloha

21-07-2006, 22:56
Maar als het te veel voor je wordt en je verhaal kwijt wilt raken..........

Dat is toch wat anders dan een fantasieverhaal.........???

K weet et ook eigenlijk niet.......

21-07-2006, 23:08



Citaat door chahrazed_13:
Maar als het te veel voor je wordt en je verhaal kwijt wilt raken..........

Dat is toch wat anders dan een fantasieverhaal.........???

K weet et ook eigenlijk niet.......
daar zit wel wat in ? maar ik denk dan dat ze dat stukje oevrslaan
want ik heb ook een verhaal gelezen waar ze dat overslaat

22-07-2006, 13:26

Citaat door mocrosally:
Salaam meiden..
Ten 1e is het verboden om het geen wat jij en je man doen(het bed delen)
Het uitermate harram is het te delen aan andere mensen
En Dit is eiegenlijk precies t zelfde fantasie of waargebeurd maakt niet uit..
Harram dus..

Mohim meiden hoop dat k genoeg heb geholpe..
Boussa
thx vindt ik ook

22-07-2006, 13:27

Citaat door tangaouia_angel:
ik zie dat ook gebeuren, maar ik ben ervan overtuigd dat het haram is. het maakt denk ik niets uit of het fantasie of waargebeurd is. het gaat erom dat wanneer je die dingen opschirijft je ze eerst in je hoofd afspeelt toch. en zulke fantasieen zijn haram. althans zo zie ik het

t_a

zulke verhalen probeer ikzel ook zoveel mogelijk te vermijden, want ik ben er dan net zo schuldig aan, door ze te lezen
thx