Bekijk volle/desktop versie : Grote Hijabs!



14-06-2003, 18:53
Salaam oe 3alaikoem zusters (en broeders),

Weet er iemand waar ik grote hijabs kan kopen..ik zie de laatste tijd alleen van die kleine hoofddoeken...

Ik heb via via gehoord dat je ze op de Haagse markt kan kopen...kan iemand me vertellen hoe ik dan vanuit Den Haag CS kan komen...woon namelijk in A'dam.

Amal

14-06-2003, 19:34


Ja Zustertje..Die Zoek ik ook!!!

14-06-2003, 23:16
salaam ja oegtie ff lah

Ik las net dat je grote hoofdoeken zocht...nou je kan ze kopen in de moskee el twheed incha alah ze zijn dagelijks open en de prijs daarvan is 12euro incha alah en het is in adam valkbij de tenkatemarkt als je het kent.

wa salaam 3lei3kum wr wb

ps als je niet weet war het is kan ik met je mee gaan heb altijd voor je incha alah wil trouwens ook gaan en ze kopen maar omdat er mannen zijn die ze verkoopt wil ik niet alleen gaan incha alah maar gair incha alah ik hoor het van je.....mail me pm jah

15-06-2003, 15:17
12 EUR voor een grote hijaab?? Soubhan'Allah! Waar gaat dit naartoe! Hoe duurder hoe minder zusters deze grote hijaab zullen dragen!!!!

Hier in België kosten ze 5 EUR en ik ga deze namiddag insha'Allah toevallig een paar kopen in Brussel.

Spijtig dat jullie zo ver wonen anders had ik ze zeker voor jullie ook gekocht!

Anders moeten jullie eens praten met die verkopers en hen vertellen dat 12 EUR niet kan!! Hoeveel winst maken ze?? 10 EUR per hijaab? Soubhan'Allah!

15-06-2003, 18:37


salaam alaykoum zusters,

ik denk dat nisrin ghimaars bedoelt die zijn 12 euro bij eltawheed.de grote hoofdoeken zijn bij urdu bazaar te koop bij clerqstrraat.

wa salaam alaykoum

15-06-2003, 19:27
Assalaam Alaikum zustertjes fi Dien

Jullie kunnen allemaal wel die Amira Hijabs toch? (Zie foto)


Deze hijabs zijn te kort, ze vallen niet over de boesem heen, maar er is een winkeltje in Amsterdam West die heeft nu lange Amira hijabs tot onder de boesem. Ze zijn er in 3 kleuren: zwart, donkerblauw en wit en ze zijn maar 2 euro. Ik weet het adres niet zo uit mijn hoofd ik moet het even navragen aan een zuster Incha Allah als ik het heb plaats ik het hier ok? En voor de rest heb je natuurlijk de Macha Allah Gimaars!

Boesa Samira

15-06-2003, 22:56
djazakoe Allah gairan insaAllah zusters. Danae...ik ben je echt dankbaar als je voor me wil navragen waar het winkeltje zit...ik wil een hijab die over mn boezem is.

wa salaam oe 3alaikoem

16-06-2003, 23:17
Het adres is Burgermeester De Vlugtlaan ter hoogte van de Wibra, daar zit hij vlaknaast. Ze zijn snel uitverkocht maar die man kan ze bestellen voor je!


17-06-2003, 21:18
salaam

hey niet zo moeilijk doen allemaal
als je een hoofddoek hebt die te klein is..dan is dit makkelijk op te lossen

normaal dan zorg je ervoor dat je de ene punt naar de andere punt brengt.


als je nou een punt neemt en deze naar het midden neemt, dan is hij veel groter.
zo doe ik het..en zover ik weet is hij dan echt groot genoeg...

17-06-2003, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door Danae
Het adres is Burgermeester De Vlugtlaan ter hoogte van de Wibra, daar zit hij vlaknaast. Ze zijn snel uitverkocht maar die man kan ze bestellen voor je!

die tunesier ofzo

18-06-2003, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door Danae
Het adres is Burgermeester De Vlugtlaan ter hoogte van de Wibra, daar zit hij vlaknaast. Ze zijn snel uitverkocht maar die man kan ze bestellen voor je!

naast die bloemenwinkel??


k wil ze ook.. noortje ga je mee?? heheh

18-06-2003, 14:37
ik was gisteren gegaan...en naast wibra zit wahde electroshop ...bij een winkeltje verderop hadden ze alleen van die kleine sjaaltjes...toen was ik naar zimba gegaan...daar hadden ze echt niet veel...k had daar een sjaal gehaald (15 euro..en zo mooi was ie niet) maar verder niet echt bijzonders.
Ik hoorde weer van iemand anders dat ze bij jan van ... straat een turk zit die wel grote hoofddoeken verkoopt....

18-06-2003, 16:10


mijn moeder haalt altijd van die grote sjaalen , k zou niet weten waar maar k doe ze nooit aan, zijn me teeee groot