Bekijk volle/desktop versie : Love&Shit Happens?



19-07-2006, 17:59
Ewaa ik will een verhaaL schrijven en het is ook echt gebeurd bij mij..[/SIZE]
[SIZE=2]ik wil aub eerst beginnen met een paar reacties

19-07-2006, 18:01


wuhahaahahah fakkaa met mijn sgatje ja leuk hoor ga gauw verder

19-07-2006, 18:38
okay thnxx zina

Het was zoals altijd al.De eerste schooldag begon.Iedereen nam plaats.Ik onderzocht wie er allemaal dit jaar in mn klas terecht kwamen.Ik kende meer dan de helft al.De lessen begonnen.Ik zat gwn zoals altijd in het midden samen met mn beste vriendinnen waarmee ik in de 1ste klas optrok.Sara en yasmijn
Ik keek tijdens de lessen weer in mn klas.En ik had met 1 jongen in de 1ste klas steeds ruzie.(Said).Hij haatte mij en ik vond hem beetje leuk..Maar hij roddelde steeds over mij...dus ik vergat hem maar.Ik keek diep in zn mooie bruingroene ogen.Ik kreeg weer een hartaanval maar ik voelde niets van binnen.Maar hij had zoals altijd al een plekje in mn hart.
De eerste schooldag was voorbij.

4 maanden later:

Het was al kerstvakantie geweest.we hadden drama-les.Iedereen kreeg een apart rol.En we moesten aan een tafel zitten.met mij Amin en Hessen,Said.Said riep me ff maar kwas egt verdrietig die dag ik had egt zin in niemand...dat kwam doordat ik ruzie met een goeie vriendin had..en het onmogelijk was om het goedte maken..dus er was geen kans meer tussen ons...mn ogen verliepen bijna in tranen.Said riep me van ong. 2 meter verte...ik keek hem met tranen in mn ogen aan...hij glimlachde eerts lief naar me...en toen kwam er een knipoog uit...Wel lief van hem dat hij me probeerde te troosten..Hij was de eerste die zag dat ik verdrietig was en de eerste die me probeerde op te vrolijken...Ik lachte langzaam naar hem terug..Ik voelde wat vanbinnen..een gevoel dat me erg bekend voorkwam..Amal kan het waar zijn? Weer Said?is hij weer in je ged8en gekomen? of leek het maar zo omdat hij de enige was die me opvrolijkte?ik negeerde het gevoel en ging verder met mn drama-verslag.De schooldag was weer voorbij.

een week later:
Mn gevoel was weg..de eenzaamheid van mn vriendin Hamdloeiah..Ik voelde me niet meer zo leeg..het gevoel was wel ff wennen..dat iest groots in je leven was van je weggenomen..miss krijg ik nooit meer zo'n een vriendin?was zij de laaste? wie weet wat de toekomst je brengt Amal...
Ik liep naar mn kluis en ik zag dat Said tgnover me stond met een vriend van hem die mij soort van niet mogt...ik weet nie wat er met me was maar ik was steeds bang dat die vriend van hem slegte dingen over me zei...maar iets dta ik nog nie snap is wrm maak ik me laaste tijd druk om Saiid? is hij zo belangeirjk? aan het begin van het jaar was hij gwn een klasgenoot voor me..nu lijkt het alsof die normailietei iets anders is geworden...iets dat me heel erg bekend voorkwam..maar zoals altijd negeerde ik het en ging verder met het opruimen van nm kluis.
Ik liep mn wiskunde lokaal binnen en begon in een groepje met vriendinnen te zitten..we zaten zo te giechelen over onze wannebe mocro leraar.Mn vorige les ervoor werd ik uit de klas uitgestuurd samen met zo een adnere vriendin we deden egt druk en vervelend..Darryl zei tgn mij : WHUAHAHA JE AMAL WRM WERD JE E RNOU UITGESTUURD MEID?....ik wou het hem vertellen maar opeens ik hoorde een sneaky lach die steeds dichetrbij kwam..het was Said en hij keek me sp0ntaan aan en zei HWUAHAHAAHHAHAHA LKKKR VOOR JE HWUAHAHAHA....kweet nie wrm maar mn hart k0n nie meer kloppe op dat moment...het leek alsof er een steen in mn maag tercht kwam.Ik keek hem nog een keer aan en keek toen fftjes vies naar hem..De laaste les was al voorbij gegaan. Ik leip weer met een changerijnig gezicht de klaslokkaal uit..en wrm wist ik nog steed sniet?!...maar telkens als ik aan die woorden dnek van SAid::.WHAUAHAH LKKR VOOR JE....begon ik een brok in mn keel te krijgen..op dit moment kon ik alleen maar uitbasrten..maar k hield me in...om een vriendin huilen oke..maar om een jongen?wrm had ik eigenlijk zo een verdriet?
Ik liep met een adner vriendin gwn naar huis zonder te zegge wat er was.
De volgende dag deed Said weer zo droog en koud tgn me..kvroeg me af wwat ik hem had aangedaan? uit het niets deed ie zo grof tgn me en ik had er kennelijk bezwaar tegen..maar dat was niet alles ik had ook verdriet..na een paar dagen deed hij weeer normaal,,maar dat kwam omdat ik ook zo raar tgn hem deed..nouja hij heeft het tenslotte wel verdiend
de dagen erna werd ik best close met hem..kweet nie wrm..maar ik had het best naar mn zin met hem..we deden egt aardig tgnover elkaar iets dat veel voor me betkendee..wie had ooit gehad dat iets kleins voor mij opeens zo veel groots betekende?...ik liet mn ged8en afgaan en luisterde naar mn hart en ging ermee door..k wist het nu zkr ik ben weer verliefd op hem..we hadden leuke grappen gemaktt in de klas kattekwaad uitgehaald enzo..k kon eindleijk weer lachen en dat allemaal door een rare jongen..hij was mn licht in mn donkere dagen..ik had een plan : ik zou expres beetje met hem flirten en dan ophouwe want valantijn was bijnaa
Saiid kwam een dag naar me toe en zei : eey Amal kan je me aub helpen met mn gedigt? kweet nie hoe k mn gedigt moet schrijven...k hielp hem en we zaten ong. 3 uurtjes ofsow in de mediatheek..we deden eerst niet seriues ik begon hem te strelen hem te knuffelen ik khad zelfs de neiging om hem te kussen op zn wang..maar hij zei steeds NEE NIET DOEN AMAL..maar waneer ik hem weer streelde en omarmden..zei hij helemaal niets kzei steeds tgn hem voor grapp SAID K HOU VAN JE...JE BENT ZOOO LEKKER HOE KOMT DAT MAN....IK HOU KK ERG VAN JE....hij d8 k maakte grap want zo zag het ook naar uit..maar van binnen meende ik het seirues elke woordje dat uit mn mond kwam..ik keek steeds in zn ogen maar wnr hij naar me keek keek hij terug naar zn blaadje,,hij had gedigt nodig en ik had hem een mooi met liefdevolle gedigt voor hem geschreven EEN GOEIE DIERBARE VRIEND IS IEMAND DIE JE BEGRIJPT EN DIE MET JE GRIENT...dat had k voor hem geschreven...hij was er wel blij mee...kzei op het laast toen we klaar waren WAT KRIJG IK HIERVOOR?hij zei HAHAH WAT WIL JE?..mensne zeiden: JA ZE WILT EEN KUS SAID GEEF MAAR...Said keek ff naar me diep in mn ogen gliml8e lief naar me en liep weg..k ging die dag rusitg naar huis...
De dag ernaa riep ik Said weeer expres en zei Said MN SGATJEEE I LOVEE Y0UU...!!!
hij keek me ff aan en toen begon hij weer die ssexy glimlach op zn gezicht te krijgen...hij vond het blijkbaar wel leuk..maar k hoefde niets teverw8en...hij vond me vast en zkr lelijk..maar die dag was k tog bezeten dus k ging door en door..4de lesuur had ik een bloem gemaakt en k zette hem op mn hoofd en Said en Amin zaten 8er my...dusk keek Said aan en zei SAID JE EBNT KK MOOI..KHOU VAN JE MAN!!...hij zei met een open ogen naar me gekeken: leuk voor je....maar kzag dat hij het niet meende want hij zei het egt z8 op een manier...zo vredigg..en hij zei t0en EEY GEEF FF DIE BLOEM OP JE HOOFD AAN ME AUB..en kgaf het aan hem..en hij zette de bloem op zn hoofd..het stond hem wel sexyy kzei HAHA JE MAG HEM HOUWE SOUVNIR VAN MY..hij keek me lachend aan maar gaf het weer terug..
de volgende dag kneep ik in zn wangen kzei SAID LIEVERD...hij keek me kk vies aan en zei OPDD A MONGOOL:S:S...kwerd stil en liep naar de meiden toe..was wel raar wrm hij opeens zo tng me deed..gisteren was hij tog zo v0lijk? miss begon hij het irrie te vinden dat k steeds aan hem plakte..ik gunde het hem..en k liet hem die dag met rust..

okeej dat was mn eerste stukje...zeg maar of k verder moet gaan of nie

19-07-2006, 18:45
thxxxx zina voor je vervolgje