Bekijk volle/desktop versie : Studie MWD stageplek dringend gezocht!!!



19-07-2006, 17:10
Salaam alaikoum,

Wie kan mij een goede stageplek bezorgen voor de opleiding Maatschappelijk werk & dienstverlening??? Het liefst omgeving Utrecht!! Ik moet een stageplek hebben voor 28 augustus!! Wie mij er een bezorgt krijgt van mij een bioscoopbon als DANK!!!! Geen grap!


Ik hoor het Inscha'Allah van diegene die mij gaat helpen!!

Chokran bezaf alvast!!

19-07-2006, 23:01



Citaat door Nadoriaaa:
Salaam alaikoum,

Wie kan mij een goede stageplek bezorgen voor de opleiding Maatschappelijk werk & dienstverlening??? Het liefst omgeving Utrecht!! Ik moet een stageplek hebben voor 28 augustus!! Wie mij er een bezorgt krijgt van mij een bioscoopbon als DANK!!!! Geen grap!


Ik hoor het Inscha'Allah van diegene die mij gaat helpen!!

Chokran bezaf alvast!!
Ja ik moet er ook een hebben. Ik kan gewoon niks vinden niet normaal. Voor hoeveel dagen moet jij hebben(jaar)??

20-07-2006, 11:09
ik moet eerst voor een half jaartje en daarna voor een jaar

En de leuke plekken zijn allemaal al bezet

20-07-2006, 13:49
Amsterdam is niet goed?

20-07-2006, 14:25


he nadoriaaaaa voor hoeveel uur is t; is t fulltime stage _8 uur per dag of soort snuffelstage 4 uurtjes per week.?

20-07-2006, 16:07

Citaat door Diederikus:
Hoe zie jij je zelf later ooit een echte baan regelen?
Ik had na 2 telefoontjes een stage plek.
Nou het was niet mijn schuld dat ik er zo laat mee ben!!! de school komt er pas begin juni ermee dat wij een stageplek moesten regelen! Als ik het eerder had geweten was ik er aan het begin van het jaar mee begonnen om een plek te regelen!!

En wat betreft over later daar maak ik mij geen zorgen om Alhamdoulilah!
Er bestaan nog altijd uitkeringen en uiteraard de koezina

20-07-2006, 16:09

Citaat door Asehraoui:
he nadoriaaaaa voor hoeveel uur is t; is t fulltime stage _8 uur per dag of soort snuffelstage 4 uurtjes per week.?
Salaam Asehraoui ( is dit je achternaam?),

Ik moet voor 3 dagen( 8 uur per dag) stage lopen

20-07-2006, 17:05

Citaat door Diederikus:
Een uitkering krijgen geeft jou een voldaan gevoel?
Nee natuurlijk niet! Ik ben een werker, maar als het niet anders kan dan is het wel handig om ergens van te leven of niet??? Ik hoef niet van andermans belasting geld te leven

20-07-2006, 22:52

Citaat door Nadoriaaa:
ik moet eerst voor een half jaartje en daarna voor een jaar

En de leuke plekken zijn allemaal al bezet
Ik dus ook ik ben ook bezig met zoeken. Maar het is moeilijk bij mij omdat het maar voor 2 dagen in de week is voor een halfjaar dan doen mensen moeilijk

24-07-2006, 10:52
Ewa mensen,

Ik d8 nog wat van een aantal mensen te horen te krijgen

A.U.B ik wacht in spanning af op diegene die mij gaat helpen!

chokran

24-07-2006, 22:48

Citaat door Nadoriaaa:
Ewa mensen,

Ik d8 nog wat van een aantal mensen te horen te krijgen

A.U.B ik wacht in spanning af op diegene die mij gaat helpen!

chokran
Ik heb vandaag gebeld met een antidiscriminatie bureau en ik krijg deze week te horen of ik wordt uitgenodigd voor een gesprek. Je kan dit proberen bij jou gemeente Je kan kijken bij slachtofferhulp bij jou in de buurt maar ook vrouwenopvang etc..