Bekijk volle/desktop versie : 'Vrouwen mogen bloter op werk verschijnen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

19-07-2006, 14:15
AMSTERDAM - Vrouwen mogen zich op de werkvloer bloter kleden dan mannen. Terwijl vrouwen tijdens de zomerperiode in korte rokjes, topjes en slippers op de werkvloer verschijnen, worden mannen geacht een overhemd en lange broek te dragen. Dit kan in het ergste geval leiden tot klachten over discriminatie.

Dat stelt consultantsbureau Croner, dat onderzoek deed naar kledingvoorschriften bij bedrijven. Ruim de helft van de ondervraagde werknemers zegt dat vrouwen meer kunnen maken dan mannen.


Een kwart van de werknemers ziet geen verschil tussen wat vrouwelijke en mannelijke werknemers mogen dragen tijdens kantoortijd. Acht procent denkt dat de weersomstandigheden geen invloed op kleding heeft.

Klachten

Aangezien zoveel werknemers een sekseverschil waarnemen als het gaat om 'dresscodes', moeten werkgevers zich voorbereiden op eventuele klachten, zo stelt Croner. In het ergste geval kan een bedrijf zelfs aangeklaagd worden wegens seksediscriminatie. Volgens het consultantsbureau mag het probleem dan misschien onschuldig lijken, de werkgever doet er goed aan duidelijke kledingregels op te stellen.

http://www.nu.nl/news/782573/32/%27Vrouwen_mogen_bloter_op_werk_verschijnen%27.htm l

================================================== =



Nu snap ik al die 'haat' tegen hoofddoeken en goedbedekte moslima's.

Zo kunnen heren werkgever en collega's er natuurlijk niet van genieten

19-07-2006, 14:18


Dan doen de heren toch ook een rokje aan

19-07-2006, 14:19
Hahaha hoe minder hoe beter

laat ze maar komen met hun super mini rokjes, heb ik temiste lol op me werk

19-07-2006, 14:20

Citaat door Mevr_NakNok:
Dan doen de heren toch ook een rokje aan
Moeten ze ook hun benen scheren

19-07-2006, 14:23



Citaat door GeenLeven:
Moeten ze ook hun benen scheren
tuurlijk anders is het geen porum

19-07-2006, 14:31

Citaat door GeenLeven:
AMSTERDAM - Vrouwen mogen zich op de werkvloer bloter kleden dan mannen. Terwijl vrouwen tijdens de zomerperiode in korte rokjes, topjes en slippers op de werkvloer verschijnen, worden mannen geacht een overhemd en lange broek te dragen. Dit kan in het ergste geval leiden tot klachten over discriminatie.

Dat stelt consultantsbureau Croner, dat onderzoek deed naar kledingvoorschriften bij bedrijven. Ruim de helft van de ondervraagde werknemers zegt dat vrouwen meer kunnen maken dan mannen.


Een kwart van de werknemers ziet geen verschil tussen wat vrouwelijke en mannelijke werknemers mogen dragen tijdens kantoortijd. Acht procent denkt dat de weersomstandigheden geen invloed op kleding heeft.

Klachten

Aangezien zoveel werknemers een sekseverschil waarnemen als het gaat om 'dresscodes', moeten werkgevers zich voorbereiden op eventuele klachten, zo stelt Croner. In het ergste geval kan een bedrijf zelfs aangeklaagd worden wegens seksediscriminatie. Volgens het consultantsbureau mag het probleem dan misschien onschuldig lijken, de werkgever doet er goed aan duidelijke kledingregels op te stellen.

http://www.nu.nl/news/782573/32/%27Vrouwen_mogen_bloter_op_werk_verschijnen%27.htm l

================================================== =



Nu snap ik al die 'haat' tegen hoofddoeken en goedbedekte moslima's.

Zo kunnen heren werkgever en collega's er natuurlijk niet van genieten
Omdat de werkgever dat voorschrijft is het "acceptabel" maar zodra iemand er uit geloofsovertuiging bedekt bij loopt is het "onacceptabel" en ik heb het dan over een normale hoofddoek en geen burka of iets dergelijks

19-07-2006, 14:43

Citaat door Mevr_NakNok:
tuurlijk anders is het geen porum
Dan blijf ik wel gewoon lange broeken dragen

19-07-2006, 14:47

Citaat door GeenLeven:
Dan blijf ik wel gewoon lange broeken dragen
jammer

19-07-2006, 14:50

Citaat door Mevr_NakNok:
jammer
Nee hoor met mijn kippepootjes is het zowieso geen porum

19-07-2006, 14:56

Citaat door jeblia021:
Omdat de werkgever dat voorschrijft is het "acceptabel" maar zodra iemand er uit geloofsovertuiging bedekt bij loopt is het "onacceptabel" en ik heb het dan over een normale hoofddoek en geen burka of iets dergelijks
Topless met een hoofddoek is OK.

19-07-2006, 14:59

Citaat door ALI_BEN_YOUSSEF:
en dan maar klagen als zich hebben laten verkrachten
gewoon afblijven en alleen maar naar kijken

19-07-2006, 15:04

Citaat door ALI_BEN_YOUSSEF:
en dan maar klagen als zich hebben laten verkrachten
Voor verkrachting is nooit een excuses

19-07-2006, 15:08



Citaat door oeps:
Topless met een hoofddoek is OK.
gaat helaas niet...hoofddoek dient de buste te bedekken

19-07-2006, 15:16

Citaat door why:
Je laat je niet verkrachten, je wordt verkracht.
En niemand vraagt erom om verkracht te worden.
Omdat het antwoord altijd nee is, en nee is nee.
Als je opgevoed ben met normen en waarden dan snap je dat.
precies

maar ja je hebt altijd van die debielen rondlopen die denken dat als een vrouw er een beetje bloot bij loopt vraagt om verkracht te worden

19-07-2006, 15:20

Citaat door GeenLeven:
AMSTERDAM - Vrouwen mogen zich op de werkvloer bloter kleden dan mannen. Terwijl vrouwen tijdens de zomerperiode in korte rokjes, topjes en slippers op de werkvloer verschijnen, worden mannen geacht een overhemd en lange broek te dragen. Dit kan in het ergste geval leiden tot klachten over discriminatie.

Dat stelt consultantsbureau Croner, dat onderzoek deed naar kledingvoorschriften bij bedrijven. Ruim de helft van de ondervraagde werknemers zegt dat vrouwen meer kunnen maken dan mannen.


Een kwart van de werknemers ziet geen verschil tussen wat vrouwelijke en mannelijke werknemers mogen dragen tijdens kantoortijd. Acht procent denkt dat de weersomstandigheden geen invloed op kleding heeft.

Klachten

Aangezien zoveel werknemers een sekseverschil waarnemen als het gaat om 'dresscodes', moeten werkgevers zich voorbereiden op eventuele klachten, zo stelt Croner. In het ergste geval kan een bedrijf zelfs aangeklaagd worden wegens seksediscriminatie. Volgens het consultantsbureau mag het probleem dan misschien onschuldig lijken, de werkgever doet er goed aan duidelijke kledingregels op te stellen.

http://www.nu.nl/news/782573/32/%27Vrouwen_mogen_bloter_op_werk_verschijnen%27.htm l

================================================== =



Nu snap ik al die 'haat' tegen hoofddoeken en goedbedekte moslima's.

Zo kunnen heren werkgever en collega's er natuurlijk niet van genieten
Juist, dit is de harde realiteit achter de westerse emancipatie van de vrouw, die haar niets heeft opgeleverd dan exploitatie, onrecht, onderdrukking, agressie, intimidatie en onwaardigheid. De verspreiding van immoraliteit, geweld en corruptie van gedachten en gevoelens is allemaal het gevolg van het gooien van de vrouw in de harde buitenwereld, door haar schouder aan schouder te laten werken met vreemde mannen, waardoor ze een goedkoop product is geworden die o.a. gebruikt wordt om geld te verdienen. Bevrijd is ze zeker: bevrijd van de rol waarvoor zij geschapen was, bevrijd van een stabiel gezin, respect, waardigheden en veiligheid. En vrij is ze om een slaaf te zijn van de ‘fashion-craze' en om onderdanig te zijn aan een maatschappij die haar zedigheid ontbloot.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28