Bekijk volle/desktop versie : Als We Van Elkaar Houden ......



19-07-2006, 01:09
[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="5"][B]
Hallo Allemaal .....
Ik Dacht ik begin een Verhaal Omdat ik me verveel....
Hier krijgen jullie alvast een vOorprOefje...
Ik wil graag weten wat Jullie ervan vinden...
Het is een Niet waargebeurd verhaal..

Kus SoraYa....


[COLOR="Purple"]
Ik liep naar de kruidvat. Ik kwam langs een internetcafe,en ja hoor daar hoorde je het weer. Ze begonnen allemaal te fluiten en te roepen. Ik dacht in mezelf ; hebben ze niks te doen. Ik liep snel door. Eenmaal in de kruidvat kocht ik een shampoo en deoderant. Toen ik net uit de kruidvat kwam, kwam ik een vriendin tegen. Ze zei; Hey Souhaila alles gOed? ''Ja hoor en met jou.'' Ook goed.'' Wat doe je hier.'' Ik heb even iets gekocht in de kruidvat.''Oh oke weet je wie ik zag?''
En ja hoor daar begon ze weer. Ze was echt een jongensverslinder. Niemand mocht haar. Ik zelf ook niet ik mocht niet met haar om van me broers, maar ik was wel beleefd en ik bleef even met haar praten. Ze begon weer over dat ze Moustafa had gezien. Iedereen had het over hem. Hij was echt een player. Maar hij was wel knap alleen jammer dat hij er misbruik van maakte. Ik luisterde verder naar Sabrya. Ze vertelde hoe hij haar had staan versieren en etc. Ik begon het zat te worden dus ik nam afscheid van haar en liep weg.
Weer moest ik langs de internetcafe. En daar begon het weer. De jongens van tegenwoordig zijn niks meer waard, dacht ik. Alleen maar rondhangen, en meisjes playen.
Eenmaal thuis aangekomen liep ik snel naar binnen. Er was zoals gewoonlijk niemand thuis. Tjah ik was het wel gewend. Ik had alleen een vader die de grootste drugsbaron was van Nederland. Ik hield heel veel van mijn vader, maar ik haatte zijn werk. Mijn moeder heeft ons verlaten voor een ander man. Nou eigenlijk heeft mijn vader haar verlate,omdat hij erachter kwam dat zij alleen zijn geld opmaakte en vreemd ging. Ze ging 5 jaar vreemd, zonder dat iemand het merkte. En ik had nog 3 broers waarvan 2 voor mijn vader werkten.Mijn andere broer had kledingwinkels. Hun namen waren; Redouan en Yassin van 26 jaar een tweeling en Soufian van 23 jaar. Ik had ook een hele lieve zus genaamd Layla van 19 jaar. Zij zat nog op school en deed een opleiding. Ik zelf was 21 jaar en zoals je las heet ik Souhaila. Ik werkte bij mij vader op kantoor. Ja ik weet hij 2 banen. 1 is hij de baas van een internationaal bedrijf. en 2 hij is een drugsbaron. Maar bij mij vader werken was wel leuk.........



Zeg het maar als ik verder moet.. Kus SoraYa

19-07-2006, 01:39



Ik liep naar me kamer. Eenmaal daar ging me omkleden en douchen. Ik hoorde de voordeur open gaan. Toen ik klaar was met douchen, ging ik naar beneden. Ik opende de woonkamerdeur. Ik zag me broer daar zitten. Hij was met een vriend van hem aan het discussieren.'' Hey broer alles goed?''vroeg ik hem. 3 min later kreeg ik nog steeds geen antwoord. Nou ja lekker aardig, dacht ik. Ik sloeg hem op zijn hoofd en ging snel weg, voor hij achter me aankwam....


Mensen ik hoop dat jullie me verhaal gaan lezen...
Ik maak hem zowiezo af....

19-07-2006, 13:14
1e fan!

Meid et is een leuk verhaal!

Ga snel verderrrrrrrrr

19-07-2006, 13:26
2e fan ga snel verder lijkt me een leuk verhaal ga zoo door

19-07-2006, 13:56


ThnQs meiden ik ga vanmiddag weer verder..
ThnQs vOor jullie reacties

19-07-2006, 14:32

Ik liep de grote keuken in. Ik snapte niet waarom we zo'n grote keuken hadden, als bijna niemand kookte. Maar ja mijn moeder had hem uitgekozen. Ze was een echte Italiaanse. Ik ging eten voor mezelf maken en eten. Nadat ik had gegeten en opgeruimd ging ik naar me kamer. Ik ging even achter op de pc en ging even mijn favoriete serie kijken. ik hoorde mijn zusje in haar kamer. Ik ging naar haar toe. Voordat ik ging kloppen hoorde ik iets. Het leek wel gesnik. Ik klopte aan en deed de deur open. Ik zag mijn zusje Layla bij de veranda zitten. Toen ze omkeek schrok ze. Ze veegde snel haar tranen weg.'' Layla schat wat is er?'' Ik liep naar haar toe en omhelsde haar.''Niks... huh... ik... nee er is niks aan de hand. Hoe kom je daarbij?'''' Nou omdat ik misschien jou tranen zie. En je oren worden rood.'' Layla kon niet liegen. Als ze loog kreeg ze rode oren.'' Wat is er schat vertel het me.'' zei ik tegen haar. Ze maakte haar los uit onze omhelsing.'' Weet je zeker dat je het niet aan Soufian vertelt?''''Tuurlijk niet dat moet je zelf doen. Maar wat is er?'''' Nou kijk....Ik was in de stad met Imane. En toen we klaar waren met shoppen, kreeg we honger. We gingen naar de Mac toe. Net toen we daar aankwamen kon ik mijn ogen niet geloven. Dar zat Samir met een ander meisje te zoenen. Het leek alsof de wereld verging. Ik ging snel weg en Imane bracht me naar huis.'' Toen ze klaar was met de uitleg, begon ze weer luid te snikken. '' Ow schat, jij verdient veel beter dan Samir en dat heb ik jou altijd al verteld schat.''' Ja maar ik hou van hem.''''Ja maar hij niet genoeg van jou, want als hij van je hield zou hij niet vreemd gaan toch?'' Ik wist het wel. Die Samir heb ik nooit gemogen. Echt zo'n slijmbal. Voor je neus deed hij heel lief en aardig zehma. En achter je rug begon hij over je te roddelen. Ik wist wel dat Samir met Layla iets had alleen maar voor haar geld en uiterlijk. Ze was echt mooi. Ze leek veel op onze moeder. Ze had donkerblond haar , styl en groene ogen. Ik daaraantegen leek veel op onze vader. Donkerbruin haar en grijze ogen. Ik was ook getint en zij daaraantegen was wit. '''Maar vertel niks aan Soufian he.''zei ze.'' Ja schat ik beloof het. Ik vertel niks aan hem, dat moet jij doen. Jij weet dat Soufian het van jou wil horen. Jij moet het hem vanavond of morgen vertellen. Jij weet toch hoe hij is als hij het van iemand anders het hoort, hij wil dat we eerlijk tegen hem zijn.'' Ja is goed Souhaila ik vertelhet hem morgen, want ik wil nu gaan slapen.'' Is goed Layla.'''' Ik ga ook naar bed moet vroeg opstaan, en vergeet het niet om het aan Soufian te vertellen. Ik ging weer terug naar me kamer. Ik had echt medelijden met mijn zusje. Ze was echt een schat en ze verdiende veel beter dan zo'n player. Ik dacht aan me vroegere vriendje. Het is al 2 jaar geleden. Maar als ik eraan terug denk krijg ik nog steeds tranen. Het begon ..........








Hier is er een nieUwe vervOlg...
Ik wil graag weten hOe jullie het vinden.....
Jullie mogen alles zeggen, ook bekritiseren....
Ik wil graag weten wat ik moet veranderen ofhet zo goed is....
Reacties zijn welkom....
Positief als zowel Negatief....



kus SoraYa.....

19-07-2006, 16:26

Iemand ?....
Niemand ? ....

19-07-2006, 16:48
Ga verderrrrrrr

19-07-2006, 17:06
Ga door meid

19-07-2006, 17:19
Voor jou en de andere fans.....

Het begon ......


Het was winter 2003. Ik moest nog inkopen doen voor Oudejaarsavond. Ik, mijn vriendin Yasmina, mijn zusje Layla, Imane en ons nicht Naoual, gingen naar de stad in Amsterdam. Na 3 winkelen waren we nog steeds niet moe. Op het laatst gingen we een Armani zaak in. Ik zag zo'n mooie zwart pantalon met witte strepen en een daarbij passende jasje. Ik vond dat zo mooi dat ik het gelijk ging passen. Net toen ik uit de paskamer kwam, keek ik in de mooiste ogen. '' Staat jou erg mooi, als ik jou was zou ik het kopen.'' Zei de jongen met de mooie ogen. '' Gelukkig ben jij mij niet.'' En ik ging de paskamer weer in. Eenmaal daar moest ik op adem komen. Hij was echt mooi. Ik kleedde me snel weer aan en kwam de paskamer uit. '' en...'''vroeg Yasmina.''Ja ik neem hem.'''' Nee dat bedoel ik niet,ik bedoel wie is hij?'''' Huh wie?'''' Nou hou je niet van de domme, Souhaila,je weet best wat ik bedoel.'''nou hij zei alleen maar dat het mij mooi stond.''''Ow nou jammer..Heb je zijn vriendin gezien.?'' Ik wist het wel hij had een vriendin. Hoe kon het ook zo'n mooie jongen en geen vriendin. Net toen ik bij de kassa stond, kwam er een meisje aan. Ze was een en al kapsones dat zag je gelijk. Ineens kwam hij bij haar staan. Ow nou ja, soort zoekt soort zeggen ze altijd. Ik gaf de vrouw de set en ik rekende af. Net toen ik me omdraaide knalde ik tegen die meisje aan.'' Kun je niet uitkijken?''Ze keek me heel arrogant aan.'' Nou weet je als jij niet zo dicht bij me stond, zou ik niet tegen jou aanknallen weet je dat?''''Gaan we stoer praten meisje?'''Ze keek me uitdagend aan. '' Niet beginnen Naima.''zei die jongen.''Houd je mond Mo.'''' Weet je ik ga weg doei mensen.'' En ik liep gauw weg voor het uit de hand liep. Ik draaide me nog even om en ik zag hem naar mij kijken. Ik dacht weer zo'n player.......
Maar wat ik niet wist was dat ik om hem ging houden.......

19-07-2006, 17:48
zied ga door

19-07-2006, 17:58
Ga snel verder..!!

19-07-2006, 18:14


Voor jullie


Ik werd bezweet wakker. Ik had weer over hem gedroomd. Wanneer zal dat stoppen? Jij weet best wanneer, dacht ik in mijzelf. Ik keek op de klok en zag dat het half 8was. Het had geen zin om weer terug te gaan slapen. Ik ging douchen en tandenpoetsen. Ik liep naar me kast en keek wat ik aan kon trekken. Ik trok een zwarte pantalon met een blauwe blousje en en een lichtblauwe riem. Ik deed me haren in een envoudige staart en deed make-up maar niet te. Ik deed me zwarte hakjes aan en ging naar beneden om te ontbiijten. '' Hey broer.'' Ik zag me broer Soufian over een paar papieren gebogen. '' Hey kleintje.'''' Wat is er?'' Hij leek me down.'' Heb je het niet gehoord over Layla.''''Jawel. Alleen het gaat je niks aan, want ik weet wat je in gedachten hebt.'''' Kleintje ik laat hem niet ongestraft mijn zusje playen.'' Hij hief steeds meer zijn stem op.'' Je doet maar, maar jij weet dat Layla er niet van houdt als je met haar gaat bemoeien.''''Jaja.'''Ik liet hem maar, want ik wist als hij iets in zijn hoofd had jij het er niet uit kreeg. Ik at mijn ontbijt op, gaf me broer een kus op de wang en ging naar de garage. Zoals gewoonlijk waren de tweeling en mijn vader niet thuis. Ze zijn zeker op ''zakenreis'' . Ik reed naar me werk. Ik dacht weer terug aan hoe moeilijk het was geweest om deze baan te krijgen. Ik was financieel directeur. Meestal dachten mensen dat ik het gewoon gratis had gekregen die baan. Maar dat was natuurlijk niet zo. Ik herinner me mijn sollicitatiegesprek. Nyall de onderdirecteur had de taak een nieuwe financieel directeur te zoeken. '' En jij bent Souhaila Ferit de dochter van Najim Ferit? Hahaha een Ferit die solliciteert? dat moeten we in de krant zetten.'' Na die beldiging ging de gesprek wel goed. Ik werd als tweede financieel directeur. De eerste was Racielle Keijzer mijn collega tevens mijn beste vriendin.......



Ik ga strX weer verder mensen

19-07-2006, 18:53
ga vedre egt heel leuk hoor

19-07-2006, 22:04

Ik liep naar me bureau toen ineens Nyall me bij zich riep. '' Goedemorgen Souhaila jij en Keijzer worden vanmiddag verwacht bij een bespreking. Jullie moet naar het buitenland.'' Ik keek verbaasd naar hem. Ik op zakenreis? Hij had wel veel vertrouwen in me anders zou hij mij toch er niet op af sturen. '' Niet te veel een eigendunk krijgen, Souhaila.'' Hij keek me aan en liep toen weg. Die man was raar.
Ik deed me werk,toen Racielle naar me toe kwam om te gaan lunchen. We liepn praten naar de restaurant Il Figlio. Het restaurant was van een goede vriend van ons Lucio. We gingen altijd erheen, omdat het eten in de kantine niet te vreten was.'' Daar komen mijn bella's.'' riep Lucio toen we de deur open deden. '' Zelfde menu dames?'' vroeg Lucio. '' Jij kent ons te goed.'' Zei Racielle en gaf hem een kus op zijn kale hoofd. We gingen zitten bij ons gebruikelijke tafeltje. We zaten te praten over onze zakenreis, toen ineens Racielle stil werd.'' Racielle wat is er?'''' Huh Souhaila kunnen we weggaan?'''' Waarom? en ons eten dan?'' Ik keek haar verbaasd aan. Ik hoorde de deur open gaan van de restaurant. Omdat ik Racielle ernaar zag kijken,keek ik ook om. Er kwam een man en vrouw binnen. De man was een Marokaanse en de vrouw een Nederlandse.'' Kom Souhaila we gaan, we nemen onze eten wel mee naar kantoor. Ik moet hier weg.'''' Huh oke.'' We stonden op, namen onze eten mee en liepen naar de voordeur toen ineens die man haar riep.'' RAcielle hoe gaat het? Lang niet gesproken. Groeten we elkaar niet meer?'' Hij liep naar haar toe en pakte haar hand. '' Ow hoi Faris. Ik moet echt gaan sorry. Het spijt me maar het is echt dringend.'''' Ow ok hier heb je mijn kaartje jij kan me altijd bellen.'' Toen we buiten waren keek Racielle opgelucht. '' Wat is er aan de hand Racielle? Jij weet dat jij mij kan vertrouwen. Wie is hij? Waarom voelde jij je zo ongemakkelijk toen je hem zag?'' Ik vuurde allemaal op haar af.'' We gaan eerst hier weg en dan leg ik jou alles uit op kantoor.'' Ze sleurde me zowat mee. Net toen we in de lift zaten begon ze te vertellen. '' Kijk Souhaila niet schrikken maar hij is..................''




Ik ga StraX weer verder ThnQs voor al jullie reacties

Boussa SoraYa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49