Bekijk volle/desktop versie : Wie studeert er MWD??



18-07-2006, 19:49
Salaam alikoem,

Studeert er iemand van jullie MWD maatschappelijk werk en dienstverlening op HBO niveau? Kan je me dan aub wat meer over vertellen, of het wel leuk is enzv.

Shoekran bezef wie me daarbij helpt

19-07-2006, 14:32


Jaaahhh mensen als er iemand is die MWD studeerd.. deel het met ons a.u.b ik heb me namelijk voor de opleiding ingeschreven! hij lijkt me wel heel interessant.. alleen weet ik niet zo goed wat me te wachten staat! waarschijnlijk zou ik ook in het 2e leerjaar kunnen instromen (wat ik eigelijk wel vreemd want in het 1ste jaar haal je je P toch?)


so let us know!

20-07-2006, 22:52
Ik heb het 2 jaar gedaan.. Eigenlijk 1,5.. Had mijn P niet in het eerste jaar kunnen halen, en in het 2e jaar vond ik het echt een kxtopleiding, dus besloot ik om alleen nog aan mijn P te werken.. Nou heb ik hem elhamdulillah en ga ik verder aan het andere studie op de uni..
Het is maar wat je leuk vindt, ik vond het echt geen zak aan.. Het 1e jaar nog wel, maar het 2e jaar echt niet meer..

20-07-2006, 22:56

Citaat door TetouaniaJamila:
Jaaahhh mensen als er iemand is die MWD studeerd.. deel het met ons a.u.b ik heb me namelijk voor de opleiding ingeschreven! hij lijkt me wel heel interessant.. alleen weet ik niet zo goed wat me te wachten staat! waarschijnlijk zou ik ook in het 2e leerjaar kunnen instromen (wat ik eigelijk wel vreemd want in het 1ste jaar haal je je P toch?)


so let us know!
in het 2de kan je je p dan halen

20-07-2006, 22:58



Citaat door fazia85:
in het 2de kan je je p dan halen
Jep als je in je eerste jaar instroomt dan heb je 2 jaar de mogelijkheid om je P te halen. Als je in het 2de jaar instroomt maar een jaar

20-07-2006, 23:00

Citaat door marocalhoceima:
Jep als je in je eerste jaar instroomt dan heb je 2 jaar de mogelijkheid om je P te halen. Als je in het 2de jaar instroomt maar een jaar
ik heb begrepen dat het heel makkelijk is om je p te halen op de hva

20-07-2006, 23:06

Citaat door fazia85:
ik heb begrepen dat het heel makkelijk is om je p te halen op de hva
het maakt volgens mij niet uit op welke school je zit. Ik zit op inholland ik heb mij P net niet gehaald had een vier voor een vak

P.s. en ik hoor van veel mensen dat inholland makkelijker is dan hva

20-07-2006, 23:10

Citaat door marocalhoceima:
het maakt volgens mij niet uit op welke school je zit. Ik zit op inholland ik heb mij P net niet gehaald had een vier voor een vak

P.s. en ik hoor van veel mensen dat inholland makkelijker is dan hva
hshahahah, elke school is wel anders. wat ik raar vind is dat er op elke school andere vakken worden gegeven teriwjl het toch de zelfde opleiding is.

ben jij ook in het 2de ingestroomd

20-07-2006, 23:12

Citaat door fazia85:
hshahahah, elke school is wel anders. wat ik raar vind is dat er op elke school andere vakken worden gegeven teriwjl het toch de zelfde opleiding is.

ben jij ook in het 2de ingestroomd
Nee 1ste jaar Psychologie, sociologie, methodiek, gespreksvaardigheden en project zijn allemaal vakken die elke opleiding MWD moet hebben. Ik denk dat het in de hoofdlijnen wel allemaal hetzelfde is