Bekijk volle/desktop versie : Spijt dat ik je heb laten gaan!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

18-07-2006, 18:37
beste mensen,

Ik wil graag een waargebeurd verhaal met jullie delen dat mij overkomen is
ik zit er nog steeds mee en het verhaal speelt nog steeds in mijn leven af!
ik zal een stukje hier typen en dan beslissen jullie maar of jullie het verder willen horen,

na het einde van mijn verhaal getyptd te hebben zou ik graag een mening willen horen over bepaalde dingen, maar dat komt later wel

eerst mijn verhaal:


het gaat om een jongen die ik heb leren kennen 2 jaar geleden
voor mij was hij liefde op het 1e gezicht, ik zag hem toen ik op vakantie was en was hem op het strand tegen gekomen, ik begon die jongen vaker te zien
en probeerde kontakt te zoeken maar wist niet hoe...

ik had al aan een paar vrienden van mij verteld dat ik hem onwijs leuk vondt waardoor ik later achterkwam dat 1 van mijn vrienden met hem omging en hem dat ook vertelde ( wat een klootzak ook haha ) maar goed, hij wist dus van mijn gevoelens af en stapte naar mij toe en we maakten een praatje wat heel gezellig afliep. de zelfde dag hadden we afgesproken in de avond, we hadden lol konden goed met elkaar opschieten het was gewoon perfect!

sinds die avond zagen we elkaar elke dag. na een poos hadden we elkaar gezoend waarom ik terug kuste wist ik niet maar goed gebeurd is gebeurd!
in de avond hadden we afgesproken om samen wat te gaan eten en daarna naar een beach party te gaan, maar voordat de avond aanbrak moest ik steeds aan die kus denken wat de reden ervan is dat hij mij kuste en waarom ik eigenlijk terug kuste! ik zat er zo erg mee dat ik begon te twijfelen om wel of niet naar hem toe te gaan omdat we middels hadden afgesproken. na een tijd getobt te hebben heb ik besloten om niet te gaan omdat ik wist dat ik al verliefd begon te worden op die jongen en wist totaal niet van zijn gevoelens af, wat die zijn voor mij! want straks wou hij gewoon een vakantie vriendin om tijd mee door te brengen en daarna is het van beslama 3alik en dan zit ik met die klote gevoelens die ik dan in die tussen tijd gekweekt hebt!

should i go on with the story... orr??????

18-07-2006, 18:44


Ik wil het graag verder hOren.....
Ga Gauw verder....
Je 1ste fan

kus SoRaYa

18-07-2006, 18:46
Je bent Online kun je nOg een vervOlg vOor mij typen
Ik vind het egt een mOoie begin

18-07-2006, 18:53
ok meiden ik ben echt blij dat ik verder mag gaan..
thankss.. ik ga nu gelijk verder typen

18-07-2006, 19:00


Heeey Meid nieuwe fan, je 2e fan!! mohiiem lijkt me een spannend verhaal,ga Gauw verder

18-07-2006, 19:02
nadat ik niet aanwezig was op onze date die avond hoorde ik van die vriend van mij dat hij aantal uren op mij had gewacht en heel erg boos was van mij afwezigheid! toen ik dat hoorde voelde ik me heel erg schuldig maar als nog waarom zou hij uren op mij gewacht hebben? en wat is de reden ervoor? offf vindt hij mij tog leuk?? rare gedaChtes gingen er door mij heen! maar om het lef te hebben om hem te vragen of hij gevoelens voor mij heeft drufde ik niet ( ik weet i am stupid ) maar ik heb dit nog nooit meegemaakt en dit is mijn 1e x dat ik in love was en wist geen raad wat ik moest doen! mohiem volgende ochtend kwam ik hem tegen op het strand
boos kwam hij naar mij toe waarom ik niet aanwezig was ik had gelogen en vertelde dat ik erg hoofdpijn had en mijn mocht niet van mijn moeder de deur uitgaan..

hij klonk erg boos maar ook teleurstellend, hij vertelde me dat hij zich erg verheugde om die avond met mij te zijn ( ik dacht van hoezo dat? omdat we die dag gezoend hadden en dAcht dat je mij weer kon proeven die avond? ) ik deed heel erg verwaand en deed net of ik hem niet kende ene x zei ik wel gedag andere keren niet, ik hoorden van mijn vrienden dat hij hele tijd over mij zat te praten, wat er met mij aan de hand is waarom ik geen interesse meer in hem toon! waarom ik net doe of hij niet bestaat, mijn vrienden kwamen naar me toe en vertelde me ook dat hij mij heel erg leuk vond alleen hij is een typ van een jongen dat zich niet zo snel laat merken tegen over een meid als hij gek op haar is maar ik geloofde ze niet tot op een avond kwam ik hem tegen op de boulevard. Ik liep met mijn zussen en nichten, hij reedt met zijn auto langs ons heen en hij vroeg aan mij of hij mij even kon spreken onder 4 ogen, ik vond het best was wel benieuwd wat hij te vertellen had....

18-07-2006, 19:27
moet ik nog verder gaan mensen????

18-07-2006, 19:41
zo te merken is die niet zo boeiend? hahaha
ach ja me3lish!

ik verwijderd het wel nobody likes it!! snik snik snik..

18-07-2006, 19:46
neeeeeeee meid ga verder plzz xxx iesiej

18-07-2006, 19:50
ga gauw verder sgat pleass xxx iesiej

18-07-2006, 20:07
Ja ga veder pleas is een leuke verhaal.

Liefss ikke..

18-07-2006, 20:11
ik vertelde mijn zussen en nichten dat ik even met hem mee ging en zo terug zou zijn
( hun wisten namelijk ook al van de situatie af )

we gingen ergens zitten bij zo'n cafeetje .. we bestelden wat te drinken en daarna was er stilte dus ik zei zo tegen hem van: je vraag me of je mij onder 4 ogen kan spreken maar je bent zo stil als een muis? zegt ie jaaa ik weet niet hoe ik moet beginnen ik zei zo van begin maar met iets en dan komen de rest vanzelf wel achteraan met wat je te vertellen hebt! opeens pakte hij m’n hand vast en zei: Lieverd als je mij ziet voel je je dan niet raar? ik keek hem echt met een rare blik aan van What the fuck are you talking about? dus ik snapte niet echt wat hij ermee bedoelde en vroeg om duidelijkheid duss hij wees naar zn hart en naar zn buik .. daarna begreep ik die hints wel ( met andere woorden of ik gevoelens voor hem had )

maar ik vertelde hem dat als ik hem zag, dat ik wel leuke gevoel heb maar dat het gewoon vriendschap gericht is ( terwijl ik gewoon hard aan het liegen was en hem graag wou vertellen hoe leuk ik hem vindt maar omdat ik vaak verhalen heb gehoord van mijn vriendinnen wat hun zijn overkomen met hun vriendjes wou ik het niet mee maken wou geen gebroken harten hebben ) toen ik dat vertelde vroeg hij van: weet je het heel zeker?? ik zei jaa heel zeker ik zie jou als een hele goede vriend en daar ben ik blij om dat ik je ken en even later vroeg ik van waarom hij dat graag wou weten hij antw daarop dat hij erg nieuwsgierig was ik vertelde dat ik het raar vond en vroeg hem ook wat hij voelde als hij mij zag.. enige wat hij zei van: het maak niet uit wat ik voel en gaf een kus op mijn hand en daarna liep hij weg .. ik vond het zoo vreemd en liep terug naar mijn zussen die op mij zaten te wachten , de hele avond moest ik aan zijn woorden denken wat de reden was dat hij mij dat vroeg.. vindt hij mij echt leuk??? off was hij gewoon zoals hij zei nieuwsgierig wat ik voor hem voel? en waarom vertelde ik hem gewoon niet de waarheid?? waarom waarom waarom was de hele avond waar ik aan dacht! eindelijk viel ik in slaap.. ,

volgende ochtend werd ik wakker met een rare gevoel, ik dacht dat ik alles gedroomd had.. ik had ontbeten had gedoucht had me omgekleed had mijn zussen wakker gemaakt ik reed de auto de garage uit.. half uur later ging ik naar het strand , normaal zag ik zijn auto altijd staan en zag ik hem al lekker zonnen maar dit keer was hij nergens te bekennen . maybe lag hij nog thuis te slapen omdat ie uit is geweest in iedergeval nadat er 4 uurtjes voorblij vlogen kwam ik hem nog steeds niet tegen op het strand ik vond het heel erg vreemd van me zelf waarom ik steeds op hem ging letten of hij er al aankwam of niet ik begon me zelf schuldig te voelen ik begon raar te denken ik vroeg me af waarom ik gewoon niet de waarheid had verteld eigenlijk wou ik het zo graag maar er blokkeerde gewoon iets in mij het was gewoon eng .. het was inmiddels al 5 uur in de middag we gingen weer terug naar huis.. in de avond ging ik naar de boulevard en bezocht een paar cafeetjes en clubs maar nergens hem te bekennen vondt het heel vreemd... 2 dagen vlogen voorbij weer kwam ik hem maar nergens tegen, ik merkte dat ik beetje gek werd van mn gevoel dat ik erom druk ging maken en dat ik spijt had dat ik gewoon niet de waarheid had verteld!
ik dacht bij mezelf om even een dag thuis te blijven ff uitrusten om die gedachtes en vreemde gevoel uit mijn lichaam te schoppen ( helaas lukte het niet ) verdomme ik kwam daar lekker om vakantie te vieren maar als nog kreeg ik stress op de laatste weken die ik daar doorbracht.. de dag erna besloot ik toch om naar het strand te gaan want hele dag thuis zitten is ook geen pretje met 38 graden!!

eenmaal bij het strand aangekomen kwam ik paar vrienden van mij en hem tegen 1 van hun riep mij waarom wist ik niet maar ik liep zijn kant op en vroeg mij of hij mij even kon spreken…

18-07-2006, 21:40


ga snel verder benbenieuwd naar je vervolg

18-07-2006, 21:44
Heyy meid het is een leuk verhaal ga snel door wil de rest wel weten ga snel door!!!!!!!!

18-07-2006, 21:52
de titel grijpt me aan,de tekst greep me aan.
soubhanaAllah ga snel verder
ik zit gewoon IN het verhaal gekkie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15