Bekijk volle/desktop versie : ik d8 ik plaats hierow eff een paar moppen!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-07-2006, 14:47
inplaats van verhalen!

18-07-2006, 14:48


Achmed wordt bij de RVA geroepen omdat hij na 5 jaar in België nog geen dag heeft gewerkt. De ambtenaar overloopt samen met Achmed de mogelijkheden.
"Ik heb hier een job als bakkershulp, de baas is sympathiek en het wordt goed betaald."
"Neen,neen, dat gaat niet. Bakkers die werken 's nachts en dat is veel te vermoeiend"
"Nou, ik heb hier ook nog een job in een schrijnwerkerij. Het is geen nachtwerk en betaalt ook erg goed"
"Neen,neen, dat gaat niet. Werken aan die machines is veel te gevaarlijk, ik zou kunnen in mijn vingers snijden, neen, dat wil ik niet."
"Maar deze job is niet gevaarlijk hoor, je kan beginnen als hulp in een bouwbedrijf, lekker buiten in de zon en heel goed betaalt."
"Neen,neen, dat gaat niet. Zakken cement, bakstenen enz..., dat is veel te zwaar en slecht voor de rug, dat wil ik niet"
Waarop de ambtenaar: "Mijnheer, houdt u van reizen?"
"Ja,ja, reizen dat zie ik wel zitten."
"En houdt u van seks?"
"Ja,ja, seks daar hou ik ook van, dat zeker."
Waarop de ambtenaar:"Wel, kus dan mijn kloten en keer terug naar uw land!"

ZIEK!!

18-07-2006, 14:49
Twee vriendinnen zitten in de bioscoop.
Zegt het ene meisje opeens: "Bah, die vent naast me zit de hele tijd aan zijn piemel te friemelen."
Zegt haar vriendin: "Gewoon niet op letten!"
Moet jij nodig zeggen!, Hij gebruikt mijn hand!!


GATVER!!

18-07-2006, 14:49
Jantje vraagt aan vader: Papa, waar kom ik eigenlijk vandaan?
Vader antwoordt: "Van de ooievaar Jantje"
Jantje: "De ooievaar?
Er lopen duizenden schone meisjes rond, en jij neukt een ooievaar?!


GEK!!

18-07-2006, 14:50


Een buschauffeur stopt voor een halte waar een neger opstapt. Die zegt: 'Ikke Moemba, ikke ni betalen', loopt door en gaat zitten. Nu die vent is twee meter groot en één meter breed en de chauffeur maar de helft van dat alles, dus die besluit van wijselijk zijn mond te houden en rijdt verder.
De volgende morgen: 'Ikke Moemba, ikke ni betalen.' De morgen daarna zelfde scenario... Na twee weken is de chauffer dat uiteraard kotsbeu (hij moet bovendien elke keer het verschil bijpassen!) en besluit van de hulp van zijn collega's in te roepen.
De volgende dag zitten ze met z'n tienen op de bus als de neger weer opstapt en zegt: 'Ikke Moemba, ikke ni betalen.' Ze vliegen daar met z'n allen op en Moemba krijgt daar het pak slaag van zijn leven...
Daarna vraagt de buschauffeur: 'Ha zo, gij Moemba, gij ni betalen. En waarom Moemba ni betalen?'
Zegt de neger: 'Moemba abonnement...'


18-07-2006, 14:50
DESE KLAART EM AL HELEMAAL!!,,

Ahmed rijdt met de wagen over een brug .Plots doet een patrouille hem stoppen.
De agent zegt:" Proficiat ,meneer,u bent de 100ste wagen die over deze nieuwe brug rijdt en u ontvangt daarom 1000 euro !" Ahmed antwoordt:" ikke blij ,ikke nu rijbewijs kunnen halen!"
Zijn vrouw die naast hem zit zegt verontschuldigend: " Agent ,niet geloof wat Ahmed zeggen , hij een beetje teveel drinken vandaag!"
Zijn schoolvader op de achterbank roept:"ziedewel ,Ahmed !Ik gezegd hebben jij met gestolen auto niet ver geraken !"
Zijn zoon ook op de achterbank , zegt: "Papa , waarom jij praat met polies?Jij toch altijd zeggen allemaal de zelfde klootzakken!"
Plots roept er een stem vanuit de koffer: "Wat gebeuren,Ahmed? Wij al over grens zijn?"


18-07-2006, 14:51
Een rijken Turk koopt een Mercedes 500 SL en rijdt ermee over de autostrade. Op een gegeven moment krijgt hij ne platten band. Hij zet de auto aan de kant en begint de band te verwisselen.
Ineens remt er met gierende banden een oude Opel Kadet en stopt voor de Mercedes. Een Marokkaan stapt uit, pakt een krik uit zijn koffer, slaat de ruit van de Mercedes in en opent de deur.
"Wa doede jij nu?" vraagt de Turk.
Antwoordt de Marokkaan: "pakt gij de banden nu maar, dan pak ik de radio."


echt iets voor jongens

18-07-2006, 14:51
Een Marrokaan staat in Antwerpen stil aan een rood licht als hij langs achter wordt aangereden door een Antwerpenaar. Kwaad komt de Marokkaan naar buiten en roept: "Vuile racistische Antwerpenaar, ge zijt express tegen mijnen auto opgereden omdat ge geen Marrokanen moet hebben".
De Antwerpenaar zegt : "Kalm blaaive, Kalm blaaive, da's nie woar, 't was een accident..." De Marrokaan onderbreekt hem en zegt : "niets van, gij zijt een racist, een vuil Vlaams Blokker ...."
De Antwerpenaar zegt : "Hola as ge ni rustig bleft, dan zenne kik verplicht er de polies bei te holen..." Waarop de Marrokaan:" Ziet ge wel, die Nazi's erbij roepen, om u te helpen, Racist..."
Op dit moment komt er een combi van de Antwerpse politie aangereden, ze stappen uit en vragen wat er gebeurd is waarop de Marrokaan direct begint te roepen van "Die racist is achter tegen mij opgereden en al die Racisten van hier en vandaar ...."
Een agent onderbreekt hem en zegt met harde toon:"KALM BLAAIVE, Hier zen gien raciste, wai zen niet allemoal tegen aa, da' s ier een accident. En wai gon dat ier beschoafd oeplosse". Als de agent ziet dat de Marrokaan kalmeert neemt hij hem onder de arm en vraagt :
ZEGT NAA IS IERLEK, WAAROEM ZEDDE GAAI ACHTEROIT GEREIE?"


18-07-2006, 14:52
Groep drie komt terug in de klas na het speelkwartier. De juffrouw vraagt aan Marietje:" Wat heb jij gedaan in de pauze?" "Ik heb in de zandbak gespeeld, juf." "Heel goed Marietje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'zand' op. Als je het goed spelt krijg je een koekje." Marietje doet het en krijgt haar koekje.
"En Jantje, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?" "Ik heb met Marietje in de zandbak gespeeld, juf." "Heel goed Jantje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'bak' op. Als je het goed spelt krijg je een koekje." Zo gezegd, zo gedaan en Jantje krijgt een koekje.
"En Mustafa Abdul, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?" "Ik wilde met Marietje en Jantje in de zandbak spelen, maar ze gooiden stenen naar me." "Wel", zegt de juffrouw,"dat lijkt me klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie, ga maar naar het bord en schrijf 'klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie'op en als je het goed spelt krijg je ook een koekje."

VIESZ!!

18-07-2006, 14:52
Wat is het vriendelijkste volk van de wereld?
De Marokkanen!
Die gaan met 20 man om je heen staan en vragen of je een probleem hebt...



18-07-2006, 14:53
Een Belg, een Marokkaan, een non en een bloedmooie meid met een kort rokje en een paar ferme tieten zitten in een treincoupe. Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus het is pikkedonker.
Plots klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt, zit de Marokkaan pijnlijk in z'n gezicht te wrijven.
"Net goed", denkt de non, "die Marokkaan heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Net goed", denkt de mooie meid, "die Marokkaan heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Kut", denkt die Marokkaan, "de Belg heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk bij die non geprobeerd, die wilde dat niet en heeft gedacht "Tis weer een Marokkaan", waardoor ik de klap heb gekregen!"
En de Belg denkt: "Bangelijk, als in de volgende tunnel het licht weer ni brandt, mep ik die Marokkaan gewoon weer op z'n bakkes...!"

begrijp em niet ZO ,, maar goed

18-07-2006, 14:53
Een Texaanse multimiljonair wordt 50 jaar en hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe achtertuin, met zwembad en al. Ook Leroy, de enige neger in de buurt, wordt uitgenodigd.
Het is echt een superfeest met band en bierpomp. De miljonair roept op een moment: "Ik geef 1 MILJOEN Dollar aan degene die durft te vechten met de alligator die op dit moment in het zwembad zwemt!" Hij had het nog niet geroepen of Leroy ligt al in het water te vechten met die Alligator. Hij vecht een strijd van leven op dood. Na een hels gevecht slaagt Leroy erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad en de stomverbaasde miljonair zegt: "Leroy beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me" waarop Leroy zegt:
"Rot op met dat miljoen van je."
De miljonair: "Een half miljoen dan?"
Leroy : "Wil ik ook niet!!"
De miljonair : "Mijn Porsche dan? Hier zijn de sleutels."
Leroy : "Wil ik ook niet!!" De Miljonair: "Mijn gouden Rolex?"
Leroy : "Nee!!!!" De miljonair:"Wat wil je in godsnaam dan wel???"
Leroy : "DE NAAM VAN DE KLOOTZAK DIE ME IN HET WATER GEDUWD HEEFT!!!!"


ZIEK!!

18-07-2006, 14:54


Er loopt een man door Central Park in New York.
Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull. Uiteindelijk slaagt de man erin de hond uit te schakelen en het leven van het meisje te redden.
Een politieman ziet dit op een afstand allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man en zegt: "Meneer, u bent een ware held!" Morgen zal je in de kranten het volgende lezen: "Heldhaftige New Yorker redt leven van meisje".
De man zegt: "Maar politieagent... Ik ben geen New Yorker!"
"Oh dan zal je ongeveer zoiets lezen: "Heldhaftige Amerikaan redt leven van meisje", antwoordt de politieman.
"Maar ik ben ook geen Amerikaan!", zegt de man.
"Oh, wat ben je dan?"
De man zegt: "Ik ben een Marokkaan!"
De volgende dag staat er in de krant:
"Moslimextremist doodt Amerikaanse hond."

VIESZ!

18-07-2006, 14:55
Op een vergadering van feministen zegt de
eerste vrouw:
"Mijn man wil elke dag een ander hemd! Als hij elke dag een ander hemd wilt, dat hij ze zelf strijkt!"
(applaus)
"De eerste dag zag ik niks, de tweede ook niet, maar den derde dag was hij zijn hemd zelf aan het strijken."
(applaus)
De tweede vrouw zegt:
"Mijne man altijd met zijn witte loopsloefkes... Telkens als hij thuiskomt
moet ik ze kuisen. 'k Heb gezegd als hij nog witte sloefkes wilt, dat hij ze zelf kuist!"
(applaus)
" "Den eersten dag zag ik niks, den tweede ook niet, maar den derde dag zat hij zelf zijn sloefkes te kuisen."
(applaus)
De derde vrouw (een Marokkaanse) zegt:
"Ikke gezegd tegen mijne man Achmed, als hij elke dag couscous
wille, datte hij ze zelf make!"
(applaus)
Den eerste dag ikke zag niks, den tweede ook nie en den derden
dag al een kleine beetje door mijne linker oog."

miskiena!!

18-07-2006, 14:55
Een Duitser, Nederlander en Belg worden in Saoedi Arabië gepakt omdat ze alcohol gedronken hadden, wat streng verboden is. De Sultan laat ze voorkomen en vertelt ze: "Voor het gebruik van alcohol, wat streng verboden is, krijgt ieder 50 stokslagen. Maar, omdat jullie buitenlander zijn en daarvan niks wisten, wil ik jullie genadig zijn. Voor de straf voltrokken wordt, heeft ieder nog een wens."
De Nederlander begint: "Ik wens dat jullie me eerst een kussen op mijn rug binden, voordat de stokslagen beginnen." De wens wordt vervuld, maar het kussen begeeft het na 25 slagen.
De Duitser, die dat ziet, wenst dat er 2 kussens op zijn rug gebonden worden. Dit wordt gedaan, maar ook hier begeven de kussens het. Wel pas na 35 slagen.
Nu vraagt hij aan de Belg:" Wel Belg, omdat ik zo'n grote fan ben van jullie voetbal en jullie de scheidsrechter al tegen je hadden op het WK, ben ik je bijzonder genadig: je mag 2 wensen doen!"
"Ok", zegt de Belg, al gedaan, "ten eerste wil ik geen 50 maar 100 stokslagen."
De Nederlander en Duitser kijken elkaar vragend aan!
"Ok", zegt de Sultan, "ik begrijp het niet, maar je wens wordt vervuld.
En je 2e wens?"
"Bind de Nederlander maar op mijn rug!"


Pagina's : [1] 2 3 4 5